SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's L2B's Mixcloud
Maakt niet uit, de muziek is weer genieten.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Helemaal in trance en niet in de gaten.
Néé Freddy Mercuryquote:
Kan je deze post lezen, tail?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:27 schreef tailfox het volgende:
Kut ik kan mijn bril niet vinden en lenzen in doet pijn. Dat woord ziek melden. (sterkte -6,5 en -7 dus ja zie niks)
Bij -4.5 is alles al mist zonder brilquote:Op maandag 23 mei 2016 10:27 schreef tailfox het volgende:
Kut ik kan mijn bril niet vinden en lenzen in doet pijn. Dat woord ziek melden. (sterkte -6,5 en -7 dus ja zie niks)
quote:Op maandag 23 mei 2016 10:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
telefoon zit 15 cm van mij af dan lukt het wel
Oervervelend bijverschijnsel.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zonder bril en lenzen valt dat niet mee weet ik ui ertvaring.
Als we elkaar ooit treffen, zal ik je bril goed in de gaten moeten houden, want de Smart is ook grijs.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zie grijze auto's en bloembakken over het hoofd dan.
Ik zie met bezopen kop een witte terrasstoel voor WC pot aan.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als we elkaar ooit treffen, zal ik je bril goed in de gaten moeten houden, want de Smart is ook grijs.
Vosss zal het wel over de schutting gekwakt hebben?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zie met bezopen kop een witte terrasstoel voor WC pot aan.
Die was erbij na nachtelijke tocht naar LAN party met PC die het niet deedquote:Op maandag 23 mei 2016 11:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vosss zal het wel over de schutting gekwakt hebben?
Jullie vonden vast wel een andere manier.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die was erbij na nachtelijke tocht naar LAN party met PC die het niet deed
ik doe het wel met oud brood vandaag, verkeerd inkoopbeleidquote:
In de rooster? Oud brood met taaie korsten.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe het wel met oud brood vandaag, verkeerd inkoopbeleid
Had al ruim 36u niet geslapen en was het helemaal kwijtquote:Op maandag 23 mei 2016 11:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jullie vonden vast wel een andere manier.
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In de rooster? Oud brood met taaie korsten.
Er is niks mis met oud brood. Goed vet gebakken ei erop en gaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe het wel met oud brood vandaag, verkeerd inkoopbeleid
36 uur! Je blijft me verbazen.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had al ruim 36u niet geslapen en was het helemaal kwijt
Ja, lekker! Zal er ook weer eens eentje aanschaffen. Is al jaren geleden overleden en een rooster staat er ook niet meer.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:44 schreef just me het volgende:
[..]ik gooi het dadelijk in het tostieapparaat!
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is niks mis met oud brood. Goed vet gebakken ei erop en gaan.
Ik zit op school hèquote:Op maandag 23 mei 2016 11:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is niks mis met oud brood. Goed vet gebakken ei erop en gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |