Ik zou niet weten hoe ik dit anders zou moeten verklaren.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Niet meteen van het ergste uitgaan, ToT.
Maar idd, hou er wel rekening mee...
Laat ik het positief benaderen, misschien wil ze niet traceerbaar zijn...quote:Op maandag 23 mei 2016 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik dit anders zou moeten verklaren.
Ze kwam vanmiddag online toen ik ook online was, en op dat moment gooide ze dus haar account weg.
OF het was misschien een familielid of vriendin die heeft zitten te eikelen, maar dat denk ik echt niet.
Wacht even af voor je je druk gaat maken, dat kan altijd nog.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik dit anders zou moeten verklaren.
Ze kwam vanmiddag online toen ik ook online was, en op dat moment gooide ze dus haar account weg.
OF het was misschien een familielid of vriendin die heeft zitten te eikelen, maar dat denk ik echt niet.
Zat ik ook aan te denken, maar dan had ze dat wel gezegd.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het positief benaderen, misschien wil ze niet traceerbaar zijn...
Verder sterkte!
Pas dan weet je concreet iets.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar dan had ze dat wel gezegd.
Ik wacht idd nog even af tot haar vliegtuig daadwerkelijk vertrekt. Ik kan de maatschappij bellen om te vragen of ze wel ingechecked is.
Morgen weet ik idd meer ja, maar ik heb er weinig hoop meer in.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Nog even volhouden, man. Morgen weet je meer.
Probeer even afstand te nemen, ga draaien of wandelen..quote:
Eerlijk gezegd ik ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen weet ik idd meer ja, maar ik heb er weinig hoop meer in.
Dat lukt mij over het algemeen ook aardig. Voor mezelf is dan weer iets anders...quote:Op maandag 23 mei 2016 17:39 schreef just me het volgende:
* just me kan zo verstandig voor n ander zijn
quote:Op maandag 23 mei 2016 17:47 schreef just me het volgende:
Zolang we elkaar hier maar opvangen als het nodig is
Oh... moet dat?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:47 schreef just me het volgende:
Zolang we elkaar hier maar opvangen als het nodig is
Is dit positief?quote:Op maandag 23 mei 2016 18:21 schreef ToT het volgende:
Ah, ze heeft 14 uur geleden een nieuw Facebook account aangemaakt. Ook leuk om te zien.
En je kunt ook niet eens openbaar reageren op haar foto's en dergelijke. Da's vast ook niet voor niets.
Ja: Ik heb haar in ieder geval een bericht kunnen sturen.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja: Ik heb haar in ieder geval een bericht kunnen sturen.
Nee: ze heeft dat account aangemaakt ruim voordat ze haar oude account verwijderde. Ze had mij dus echt wel op de hoogte kunnen brengen van het nieuwe account, maar het lijkt er op dat ze een heel nieuwe start zonder mij wil maken.
We hebben geen ruzie gehad of wat dan ook, maar het lijkt me wel duidelijk dat ze wil voorkomen om de komende 3 weken op andere gedachten gebracht te worden wat haar toekomst betreft.
De 1,5 jaar + duizenden euro's die ik in deze relatie heb gestoken, zijn zonder een afscheidswoord ineens overboord gegooid. De laatste berichten die ik van haar heb gekregen is dat haar vriendinnen haar ophaalden om naar een strand te gaan om daar een feestje te houden.
Toen ik haar vertelde dat het daar wel koud kan worden zo 's avonds laat, zei ze dat ze een jas meenam.
Toen kwam het gebruikelijke afscheid van "I love you so much!!!" en dergelijke.
En die liefdesverklaring is het laatste wat ik dus van haar vernomen heb.
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:56 schreef MadMaster het volgende:
Een laatste liefdesverklaring, feest op het strand.
Zand er over, zou ik zeggen...
Ga iets leuks doen vanavond!
Sterkte ToT met hoe dit ook afloopt..quote:Op maandag 23 mei 2016 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee: ze heeft dat account aangemaakt ruim voordat ze haar oude account verwijderde. Ze had mij dus echt wel op de hoogte kunnen brengen van het nieuwe account, maar het lijkt er op dat ze een heel nieuwe start zonder mij wil maken.
We hebben geen ruzie gehad of wat dan ook, maar het lijkt me wel duidelijk dat ze wil voorkomen om de komende 3 weken op andere gedachten gebracht te worden wat haar toekomst betreft.
De 1,5 jaar + duizenden euro's die ik in deze relatie heb gestoken, zijn zonder een afscheidswoord ineens overboord gegooid. De laatste berichten die ik van haar heb gekregen is dat haar vriendinnen haar ophaalden om naar een strand te gaan om daar een feestje te houden.
Toen ik haar vertelde dat het daar wel koud kan worden zo 's avonds laat, zei ze dat ze een jas meenam.
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:56 schreef MadMaster het volgende:
Een laatste liefdesverklaring, feest op het strand.
Zand er over, zou ik zeggen...
Ga iets leuks doen vanavond!
quote:
Thanks folks.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ToT, kerel.Ik hoop dat je je gedachten kan verzetten naar iets positiefs, hoe moeilijk dat ook zal zijn op het ogenblik.
Damn. This joke is on pointquote:
Klinkt als een goed plan.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks folks.Ja ik ga nog wat telefoontjes plegen en zo ff wat speciaalbiertjes halen. (Niet te veel natuurlijk.
)
En misschien dat ik later vanavond ff ga draaien hier.
quote:Op maandag 23 mei 2016 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
Vervelende berichten, ToT. Sterkte ermee.
quote:
Moet ik helemaal voor naar de Filipijnen!quote:
holyshit wat klote voor je gozer.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
Dat kan ikquote:Op maandag 23 mei 2016 20:18 schreef ToT het volgende:
Kan iemand me op het rooster gooien voor half 9?
* tailfox iets met vrouwen en vaagquote:Op maandag 23 mei 2016 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he......
![]()
Zonder opgaaf van reden; zo zegt ze dat ze zielsveel van me houdt en vraagt of ik ÉCHT wel op tijd op het vliegveld zal zijn voor haar, en zo heb je dit...
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:18 schreef ToT het volgende:
Kan iemand me op het rooster gooien voor half 9?
en proost!quote:20:30 - 22:30 DJ ToT Joppen met een Gothic smaakje
Grote, dikke Joppen, jongúh...quote:Op maandag 23 mei 2016 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
20:30 - 22:30 DJ ToT Joppen met een Gothic smaakje[
en proost!
Op je gezondheid, ToT.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:17 schreef ToT het volgende:
Ff 5 Jopenbiertjes gehaald.
Ik begin met:
[ afbeelding ]
Lekker zeg! Je neemt het ervan en gaat draaien.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]Proost!
Vrij bitter, maar lekker!
En voor tussen de biertjes door:
[ afbeelding ]
(De bovenste)
Thx man!quote:
Ja heeft me bij elkaar zo'n 15 euro gekost of zo, maar fuck it.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker zeg! Je neemt het ervan en gaat draaien.
Precies, FUCK IT!quote:Op maandag 23 mei 2016 20:29 schreef ToT het volgende:
Ja heeft me bij elkaar zo'n 15 euro gekost of zo, maar fuck it.
Op Youtube is nog een live uitvoering te vinden tijdens een truttige tv-show. Al dat publiek zit echt zo te kijken van: WTF?quote:
Wat een vreemd iets.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Op Youtube is nog een live uitvoering te vinden tijdens een truttige tv-show. Al dat publiek zit echt zo te kijken van: WTF?
Maar het hart en de ziel van het nummer, het einde, hebben ze weggelaten!
Photoshop nog openstaan?quote:
Oh, dat had MadMaster gisteren geloof ik ook. Even iets opzoeken tijdens het draaien en bij hem crashte alles.quote:
Mic doet het welquote:
Dat idee had ik ook .quote:Op maandag 23 mei 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
@ dat ze in dat tv-programma het einde vroegtijdig afkapten:ik denk dat dat te intens was voor op de tv met dat publiek.
Dat heb ik dan vooral met Faraway Vol2quote:Op maandag 23 mei 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
@ dat ze in dat tv-programma het einde vroegtijdig afkapten:ik denk dat dat te intens was voor op de tv met dat publiek.
quote:
Rotjochiesquote:
Dit jaquote:
Proest, ToT grijsquote:Op maandag 23 mei 2016 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Je bent wel oud en grijs ván haar geworden![]()
</fout grapje>
Ach sowieso zou het al knap zijn als ik grijs zou worden; het beetje haar wat ik nog heb. is lichtblond!quote:Op maandag 23 mei 2016 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Je bent wel oud en grijs ván haar geworden![]()
</fout grapje>
Figuurlijk danquote:
Mijn broer is eergisteren naar een reünie van onze oude school geweest. Een oud-klasgenoot van me (waarmee ik goed bevriend was) schijnt al knalgrijs te zijn!quote:
Ja, ik heb ook het gevoel dat ik oud begin te wordenquote:Op maandag 23 mei 2016 20:43 schreef ToT het volgende:
Mijn broer is eergisteren naar een reünie van onze oude school geweest. Een oud-klasgenoot van me (waarmee ik goed bevriend was) schijnt al knalgrijs te zijn!
Knalgrijs nog welquote:Op maandag 23 mei 2016 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn broer is eergisteren naar een reünie van onze oude school geweest. Een oud-klasgenoot van me (waarmee ik goed bevriend was) schijnt al knalgrijs te zijn!
(ik zat bij mijn vriendin en zei keek in mijn spotify alleen maar van die nummers over single zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 20:44 schreef ToT het volgende:
Goh ik zie wel meerdere nummers van deze band die goed bij dit thema zouden passen.En toeval dat ik de vorige shows meerdere nummers achter elkaar draaide met "Ohne dich" als titel?
I think not!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |