Over welke rechten heb je het?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:16 schreef Montagui het volgende:
Homomarsen zijn ok in landen waarin rechten van homo's nog tekort worden gedaan.
Homomarsen zijn niet ok in landen waarin rechten van homo's wel erkend worden.
Je bedoeld Mc Donalds&Coca Cola? Of achterlijke primitievelingen die alles wat eng&anders met stenen willen bekogelen? Of New Born Christians in plaats van dat achterhaalde katholicisme?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:08 schreef berko13 het volgende:
Kom op zeg... beginnen ze daar nu ook al met die achterlijke Amerikaanse cultuur te importeren.
Maar wordt niet elke relatie waarbij men wil trouwen of samenwonen tussen 2 mensen als gelijkwaardig gezien.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:20 schreef berko13 het volgende:
[..]
In Polen heeft elk persoon dezelfde rechten.
Misschien hangen transgenders die vlag altijd ondersteboven op om zo met hun subsubgroepje ook een unieke vlag te hebben.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:43 schreef Eufonie het volgende:
Waarom heeft LGBT+ eigenlijk het lichtspectrum geclaimd als symbool? Zeker voor transgenders best raar gezien het lichtspectrum wel natuurlijk is.
Niet echt. Sommige mensen hebben niet het recht om te trouwen met de persoon die ze willen, anderen wel.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:20 schreef berko13 het volgende:
[..]
In Polen heeft elk persoon dezelfde rechten.
Die gekke Amerikaanse cultuur past toch niet binnen het katholieke Polen.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:37 schreef Hexagon het volgende:
Wat is je probleem nu eigenlijk TS? Ben je bang dat het besmettelijk is ofzo?
Waarom niet? Wat voor last heb je ervan?quote:Op zondag 22 mei 2016 17:53 schreef berko13 het volgende:
[..]
Die gekke Amerikaanse cultuur past toch niet binnen het katholieke Polen.
Decadentie.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat voor last heb je ervan?
Wat is daar decadent aan?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:01 schreef Aguia het volgende:
[..]
Decadentie.
Hoop dat Polen nog, als een van de laatste landen in Europa én de wereld, lang conservatief blijft.
Wat is nou exact het gevaar hiervan?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:01 schreef Aguia het volgende:
[..]
Decadentie.
Hoop dat Polen nog, als een van de laatste landen in Europa én de wereld, lang conservatief blijft.
Anders-geaardheid staat gelijk aan moreel verval? Vandaar dat homoseksuelen ook graag gewoon willen kunnen trouwen.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:04 schreef Aguia het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat het gevaar van moreel verval is?
Waarom is het moreel verval dan? Wat is er precies immoreel aan het accepteren van homo's?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:04 schreef Aguia het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat het gevaar van moreel verval is?
Het op grote schaal promoten (lees: door de strot douwen) daarvan wel ja. Tegenwoordig moet je je bijna gaan verontschuldigen omdat je hetero bent.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Anders-geaardheid staat gelijk aan moreel verval? Vandaar dat homoseksuelen ook graag gewoon willen kunnen trouwen.
Gebeurt dat dan? Waar? Het enige dat ik namelijk zie is dat men vraagt om acceptatie. Ik vind dat niet te veel gevraagd.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:07 schreef Aguia het volgende:
[..]
Het op grote schaal promoten (lees: door de strot douwen) daarvan wel ja. Tegenwoordig moet je je bijna gaan verontschuldigen omdat je hetero bent.
Wie is precies van mening dan dat jij homo moet worden?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:07 schreef Aguia het volgende:
[..]
Het op grote schaal promoten (lees: door de strot douwen) daarvan wel ja. Tegenwoordig moet je je bijna gaan verontschuldigen omdat je hetero bent.
Acceptatie van homoseksualiteit? En waarom niet pedoseksualiteit? Of bestialiteit?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Gebeurt dat dan? Waar? Het enige dat ik namelijk zie is dat men vraagt om acceptatie. Ik vind dat niet te veel gevraagd.
Zet jij nu werkelijk homoseksualiteit op een lijn met afwijkingen die anderen schaden?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:14 schreef Aguia het volgende:
[..]
Acceptatie van homoseksualiteit? En waarom niet pedoseksualiteit? Of bestialiteit?
Of erken je dat voor het gemak niet als "anders-geaardheid"?
Het is dus niet alleen immoreel maar ook hypocriet.
Wat moet jouw leven een hel zijn zeg.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:07 schreef Aguia het volgende:
[..]
In welke zin heeft iemand last van twee verliefde mannen?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:14 schreef Aguia het volgende:
[..]
Acceptatie van homoseksualiteit? En waarom niet pedoseksualiteit? Of bestialiteit?
Dat dacht ik. Het komt je dus niet uit.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Zet jij nu werkelijk homoseksualiteit op een lijn met afwijkingen die anderen schaden?
'En zie waar we nu zijn.' Waar zijn we dan? Het is een goede zaak dat homoseksuelen op steeds meer plaatsen dezelfde rechten hebben als heteroseksuelen. Want uiteindelijk draait het om het mogen beleven van de liefde, niets meer dan dat maar ook niets minder.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:23 schreef Aguia het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Het komt je dus niet uit.
Homoseksualiteit was tot mid jaren 70 ook een "afwijking die anderen schaadt". En zie waar we nu zijn.
Over tien jaar pedoseksualiteit en nog weer tien jaar seks met dieren.
Overigens lijk je raar op te kijken van iets wat jaren aangedragen is voor een geaardheid + seks met dieren was tot voor kort nog verboden.
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:23 schreef Aguia het volgende:
[..]
Homoseksualiteit was tot mid jaren 70 ook een "afwijking die anderen schaadt". En zie waar we nu zijn.
Overigens lijk je raar op te kijken van iets wat jaren aangedragen is voor een geaardheid + seks met dieren was tot voor kort nog verboden.
Bestialiteit en pedoseksualiteit zijn geen geaardheden en hebben net zo weinig te maken met homoseksualiteit als heteroseksualiteit.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:14 schreef Aguia het volgende:
[..]
Kom je nog eens met argumenten waarom homo's andere wezens schade aandoen?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:23 schreef Aguia het volgende:
[..]
Dus mensen die seksuele gevoelens hebben voor kinderen en dieren tellen niet mee?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
'En zie waar we nu zijn.' Waar zijn we dan? Het is een goede zaak dat homoseksuelen op steeds meer plaatsen dezelfde rechten hebben als heteroseksuelen. Want uiteindelijk draait het om het mogen beleven van de liefde, niets meer dan dat maar ook niets minder.
Dat is niet bang zijn. Dat is realistisch zijn. Het omgekeerde van wat jij nu doet, oftewel naïef zijn.quote:Jij lijkt bang te zijn voor een overloop-effect: als we het een accepteren, gaan we het andere ook accepteren. Dus moeten alle homo's maar terug in het verdomhoekje. Omdat jij bang bent.
Volgens mij zit jij gigantisch te trollen. Je geeft in elk geval geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:49 schreef Aguia het volgende:
[..]
Dus mensen die seksuele gevoelens hebben voor kinderen en dieren tellen niet mee?
[..]
Dat is niet bang zijn. Dat is realistisch zijn. Het omgekeerde van wat jij nu doet, oftewel naïef zijn.
Dat mensen dit soort shit ook gewoon met droge ogen kunnen beweren.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:07 schreef Aguia het volgende:
Tegenwoordig moet je je bijna gaan verontschuldigen omdat je hetero bent.
Jij past ook niet in onze cultuur. Toch tolereren we jouw soort.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:53 schreef berko13 het volgende:
Die gekke Amerikaanse cultuur past toch niet binnen het katholieke Polen.
Jij ontwijkt evenmin de vraag waarom je andere geaardheden niet onder hetzelfde rijtje schaart als hetero- en homoseksualiteit. Waarschijnlijk omdat je, net als mensen destijds voordat homoseksualiteit werd geaccepteerd, het als een ziekte/afwijking ziet.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij gigantisch te trollen. Je geeft in elk geval geen antwoord op mijn vraag.
Bestialiteit en pedofilie zijn geen geaardheden maar afwijkingen.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:58 schreef Aguia het volgende:
[..]
Jij ontwijkt evenmin de vraag waarom je andere geaardheden niet onder hetzelfde rijtje schaart als hetero- en homoseksualiteit. Waarschijnlijk omdat je, net als mensen destijds voordat homoseksualiteit werd geaccepteerd, het als een ziekte/afwijking ziet.
Jij ontwijkt de vraag over wat voor schade homo's nou precies aan anderen doen.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:58 schreef Aguia het volgende:
[..]
Jij ontwijkt evenmin de vraag waarom je andere geaardheden niet onder hetzelfde rijtje schaart als hetero- en homoseksualiteit. Waarschijnlijk omdat je, net als mensen destijds voordat homoseksualiteit werd geaccepteerd, het als een ziekte/afwijking ziet.
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij ontwijkt de vraag over wat voor schade homo's nou precies aan anderen doen.
Nee jij bent degene die de discussie op het individu (de homo) laat focussen, terwijl ik het steeds over de beweging (homoseksualiteit) erachter heb. Voor je antwoord moet je gewoon naar boven scrollen en lezen.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij ontwijkt de vraag over wat voor schade homo's nou precies aan anderen doen.
Wat voor schade richt 'de beweging' homoseksualiteit dan aan?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:15 schreef Aguia het volgende:
[..]
[..]
Nee jij bent degene die de discussie op het individu (de homo) laat focussen, terwijl ik het steeds over de beweging (homoseksualiteit) erachter heb. Voor je antwoord moet je gewoon naar boven scrollen en lezen.
En zo is het cirkeltje rond. Zie m'n eerste post in dit topic:quote:Op zondag 22 mei 2016 22:20 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat voor schade richt 'de beweging' homoseksualiteit dan aan?
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:01 schreef Aguia het volgende:
[..]
Decadentie.
Wat bedoel je daar concreet mee, wat betreft schade?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:22 schreef Aguia het volgende:
[..]
En zo is het cirkeltje rond. Zie m'n eerste post in dit topic:
[..]
Ik vroeg naar de schade, niet naar jouw persoonlijke meningquote:Op zondag 22 mei 2016 22:22 schreef Aguia het volgende:
[..]
En zo is het cirkeltje rond. Zie m'n eerste post in dit topic:
[..]
Hoevaak heb jij je precies moeten verontschuldigen voor het feit dat je hetero bent?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:07 schreef Aguia het volgende:
[..]
Elke ochtend voor zijn spiegel. Met een lichte twijfel in zijn stem.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:31 schreef Ludachrist het volgende:
Hoevaak heb jij je precies moeten verontschuldigen voor het feit dat je hetero bent?
Hoewel je gelijk hebt, dit is niet relevant.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:08 schreef Disana het volgende:
Bestialiteit en pedofilie zijn geen geaardheden maar afwijkingen.
Realistischquote:Op zondag 22 mei 2016 21:49 schreef Aguia het volgende:
[..]
Dat is niet bang zijn. Dat is realistisch zijn. Het omgekeerde van wat jij nu doet, oftewel naïef zijn.
Tot de jaren 80 waren het in ieder geval de leiders van katholieke geloofsgroepen die graag ontucht pleegden met jonge jongens. En toch blijven sommige conservatieven dat wel accepteren en verlaat men niet die leugenaars. De hypocrisie alleen al.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Realistisch
Kom eens met cijfers waaruit blijkt dat homoseksuele mensen een meerderheid in de misbruikstatistieken zijn.
Het is geen pedofilie, maar pedoseksualiteit wat je tracht te omschrijven. Pedofielen zijn mensen die erkennen dat ze gevoelens hebben voor kinderen maar zich niet aan die gevoelens toegeven en/of hulp zoeken bij instanties. Pedoseksuelen hebben evenwel die gevoelens en geven daar ook aan toe, met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 23 mei 2016 01:30 schreef dcadapter het volgende:
Een kind kan nog niet inschatten of het daar gelukkig van wordt, of dat het beschadigd wordt. In de meeste gevallen is er een scheve machtsverhouding en wordt een kind dat seks heeft met een volwassene in mindere of meerdere mate beschadigd (geestelijk, en soms ook fysiek). Daarom experimenteert een kind met leeftijdgenootjes, wanneer het daar klaar voor is, en - dat hoop ik dan - met het geslacht waar het zich denkt fijn en vrij bij te voelen i.p.v. met het geslacht dat door papa en mama is opgelegd.
M.a.w.: Van pedofilie wordt minimaal één van beide partijen vrijwel altijd slechter. Van bestialiteit weten we het niet zeker.
Van homofilie wordt - net als bij hetero's - vrijwel nooit één van de betrokkenen slechter. Alleen mensen die last hebben van een of ander dogmatisch denkpatroon hebben daar problemen mee.
Gelukkig is discriminatie in Nederland gewoon verboden.
Prima toch. Verkrachting is al verboden, dus theoretisch verandert er niets.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:24 schreef Aguia het volgende:
[..]
Het is geen pedofilie, maar pedoseksualiteit wat je tracht te omschrijven. Pedofielen zijn mensen die erkennen dat ze gevoelens hebben voor kinderen maar zich niet aan die gevoelens toegeven en/of hulp zoeken bij instanties. Pedoseksuelen hebben evenwel die gevoelens en geven daar ook aan toe, met alle gevolgen van dien.
Daarnaast benader je van alle door jou genoemde geaardheden enkel pedoseksualiteit op eenzijdige wijze, namelijk die van het perspectief van het kind en niet vanuit de pedoseksueel zelf. Oftewel je ontkent dat die mensen seksuele gevoelens hebben voor kinderen. Als je homofilie accepteert, dan moet je die lijn ook doortrekken naar alle geaardheden.
Enige juiste antwoord waar eigenlijk geen zinnig argument tegenin te brengen is. Derhalve discussie eigenlijk hiermee gesloten en moeten de conservatieve dogmatici nu zielig verongelijkt in een hoekje gaan staan.quote:Op maandag 23 mei 2016 01:30 schreef dcadapter het volgende:
Hoewel je gelijk hebt, dit is niet relevant.
Laten we even beginnen bij bestialiteit: Daar heb ik maar een beperkte mening over. Ik heb geen idee of een dier er blij van wordt als er een andere diersoort (mens) aan zit, volgens Midas Dekkers maakt het bij de populairste dieren niet zoveel uit. Laten we het zo zeggen: Als we aan kunnen tonen dat een dier geen schade (psychisch, lichamelijk en sociaal) oploopt van seks met een mens wens ik de liefhebbers veel plezier.
Verder gaat het er simpelweg om dat waar 2 homofiele volwassenen een relatie en/of seks hebben, ze volwassen genoeg zijn om te weten dat ze daar gelukkig van worden. Veel gelukkiger dan van geen seksleven, of een seksleven met een partner van het voor hun verkeerde geslacht. Een mens heeft liefde en seks nodig om gezond te blijven (en ja, ik denk dat een celibattair leven ongezond is). Voor heteroseksuelen of biseksuelen geldt hetzelfde.
Een kind kan nog niet inschatten of het daar gelukkig van wordt, of dat het beschadigd wordt. In de meeste gevallen is er een scheve machtsverhouding en wordt een kind dat seks heeft met een volwassene in mindere of meerdere mate beschadigd (geestelijk, en soms ook fysiek). Daarom experimenteert een kind met leeftijdgenootjes, wanneer het daar klaar voor is, en - dat hoop ik dan - met het geslacht waar het zich denkt fijn en vrij bij te voelen i.p.v. met het geslacht dat door papa en mama is opgelegd.
M.a.w.: Van pedofilie wordt minimaal één van beide partijen vrijwel altijd slechter. Van bestialiteit weten we het niet zeker.
Van homofilie wordt - net als bij hetero's - vrijwel nooit één van de betrokkenen slechter. Alleen mensen die last hebben van een of ander dogmatisch denkpatroon hebben daar problemen mee.
Gelukkig is discriminatie in Nederland gewoon verboden.
klopt. Ik had pedoseksuelen moeten typen. Jammer dat je er een semantische discussie van wil maken.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:24 schreef Aguia het volgende:
[..]
Het is geen pedofilie, maar pedoseksualiteit wat je tracht te omschrijven. Pedofielen zijn mensen die erkennen dat ze gevoelens hebben voor kinderen maar zich niet aan die gevoelens toegeven en/of hulp zoeken bij instanties. Pedoseksuelen hebben evenwel die gevoelens en geven daar ook aan toe, met alle gevolgen van dien.
je eerste in klopt ook. Dat tweede niet. Waar de pedofiel gelukkig van wordt is in dit geval helaas irrelevant, om eerder genoemde reden.quote:Daarnaast benader je van alle door jou genoemde geaardheden enkel pedoseksualiteit op eenzijdige wijze, namelijk die van het perspectief van het kind en niet vanuit de pedoseksueel zelf. Oftewel je ontkent dat die mensen seksuele gevoelens hebben voor kinderen.
mits pedofilie echt een geaardheid te noemen is (over de definitie van dat woord ga ik geen discussie houden) wil ik ook die geaardheid best accepteren. Pedoseksueel gedrag echter niet.quote:Als je homofilie accepteert, dan moet je die lijn ook doortrekken naar alle geaardheden.
Pedofilie moet ook wel geaccepteerd worden, door hulpverleners bijvoorbeeld die er zijn om te voorkomen dat zo iemand over gaat tot handelen naar zijn behoeftes.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:13 schreef dcadapter het volgende:
mits pedofilie echt een geaardheid te noemen is (over de definitie van dat woord ga ik geen discussie houden) wil ik ook die geaardheid best accepteren.
Het gros? Volgens mij is het een minderheid die deze Poolse hooligans verdedigt.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:28 schreef Kaas- het volgende:
Gros van de users zit nu lekker de Polen te verdedigen en op homo's te kankeren. Als goede moslims. En morgen gaan ze weer op moslims kankeren.
Curieus wel.
Het is toch niet omdat ik anti islam ben in Nederland dat ik daarom pro regenboogvlaggen moet zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:28 schreef Kaas- het volgende:
Gros van de users zit nu lekker de Polen te verdedigen en op homo's te kankeren. Als goede moslims. En morgen gaan ze weer op moslims kankeren.
Curieus wel.
Wat hebben feministen hier nou weer mee te maken?quote:Op maandag 23 mei 2016 19:58 schreef berko13 het volgende:
[..]
Het is toch niet omdat ik anti islam ben in Nederland dat ik daarom pro regenboogvlaggen moet zijn.
Ik ben anti islam en antifeminist!
Puber?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat hebben feministen hier nou weer mee te maken?
En waarom reageer ik op een puber.
Anti alles behalve jezelf.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:58 schreef berko13 het volgende:
[..]
Het is toch niet omdat ik anti islam ben in Nederland dat ik daarom pro regenboogvlaggen moet zijn.
Ja, de mensen in de homobeweging zullen echt tot de elite behoren in Polen.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:37 schreef berko13 het volgende:
[..]
Puber?
feminisme en regenbloogvlaggen allemaal uitvindingen van de linkse elite
Statistisch gezien heb je minder kans om tot elite te behoren als je homo bent dan wanneer je hetero bent. Las daar een tijdje terug een artikel over. Homoseksuelen vechten vaak tegen dezelfde "demonen" als veel allochtonen. Dan heb je in het geval van een homo niet alleen met acceptatie door je omgeving, maar ook met acceptatie door jezelf te maken.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:49 schreef Kaas- het volgende:
Ja, de mensen in de homobeweging zullen echt tot de elite behoren in Polen.
Waarom ben je zo anti Islam? Jouw ideeen matchen daar namelijk prima bij.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:58 schreef berko13 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 09:43 schreef Eufonie het volgende:
Zeker voor transgenders best raar gezien het lichtspectrum wel natuurlijk is.
Zolang je bijdragen vooral uit voorspelbare, holle, clichematige oneliners bestaan uit de ultraconservatieve grabbelton maak je inderdaad wel de indruk nogal puberaal bezig te zijn. Komt vooral over alsof je lekker dwars wilt doen met een jezelf aangemeten ideologische pose. Dat komt nogal pathethish over en is vooral lachwekkend. Maar met serieuze politiek heeft het weinig te maken.quote:
Misschien zijn die regenboogvlaggen nodig omdat er intolerante kortzichtige types als jij zijn? Als die er niet waren, hadden ze die vlaggen om op te komen voor hun eigen identiteit ook minder nodig.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:37 schreef berko13 het volgende:
[..]
Puber?
feminisme en regenbloogvlaggen allemaal uitvindingen van de linkse elite
Ik wil Berko nog niet opgeven. Het hoort ook bij de leeftijd en er is een goede kans dat wanneer hij volwassen is en wijzer wordt, dat hij bijdraait. De dingen die hij nu roept horen meer bij het beeld dat hij uit wil dragen dan dat je zijn eigen beargumenteerde meningen hoort, iets dat ook kenmerkend is voor de puberfase.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien zijn die regenboogvlaggen nodig omdat er intolerante kortzichtige types als jij zijn? Als die er niet waren, hadden ze die vlaggen om op te komen voor hun eigen identiteit ook minder nodig.
Is Berko eigenlijk niet gewoon streng christelijk? Zou opzich wel weer het eea verklaren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil Berko nog niet opgeven. Het hoort ook bij de leeftijd en er is een goede kans dat wanneer hij volwassen is en wijzer wordt, dat hij bijdraait.
Slaapt bij z'n christelijke ouders op zolder, verplicht samet met z'n zus in bed, zo las ik in een van z'n topics. Als die eenmaal onder de vleugels van z'n ouders weg is en zelfstandig bijvoorbeeld met jongeren in een stad in aanraking komt tijdens het studeren verandert dat hele opgelegde wereldbeeld in no time.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is Berko eigenlijk niet gewoon streng christelijk? Zou opzich wel weer het eea verklaren.
quote:Op zondag 22 mei 2016 09:43 schreef Eufonie het volgende:
Waarom heeft LGBT+ eigenlijk het lichtspectrum geclaimd als symbool? Zeker voor transgenders best raar gezien het lichtspectrum wel natuurlijk is.
Ik denk dat in werkelijkheid dat zijn ouders Groenlinks stemmen en hij op deze manier zichzelf tegen hen afzet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slaapt bij z'n christelijke ouders op zolder, verplicht samet met z'n zus in bed, zo las ik in een van z'n topics. Als die eenmaal onder de vleugels van z'n ouders weg is en zelfstandig bijvoorbeeld met jongeren in een stad in aanraking komt tijdens het studeren verandert dat hele opgelegde wereldbeeld in no time.
Lezen blijft lastig, zo blijkt maar eens weer.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, de mensen in de homobeweging zullen echt tot de elite behoren in Polen.
Ik ben geen puber maar volwassen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil Berko nog niet opgeven. Het hoort ook bij de leeftijd en er is een goede kans dat wanneer hij volwassen is en wijzer wordt, dat hij bijdraait. De dingen die hij nu roept horen meer bij het beeld dat hij uit wil dragen dan dat je zijn eigen beargumenteerde meningen hoort, iets dat ook kenmerkend is voor de puberfase.
Ik ben al het ouderlijk huis uit en woonde met mijn vriendin samen. Toen we uit elkaar gingen, is mijn zus hier komen logeren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slaapt bij z'n christelijke ouders op zolder, verplicht samet met z'n zus in bed, zo las ik in een van z'n topics. Als die eenmaal onder de vleugels van z'n ouders weg is en zelfstandig bijvoorbeeld met jongeren in een stad in aanraking komt tijdens het studeren verandert dat hele opgelegde wereldbeeld in no time.
Als je >al< het ouderlijk huis uit bent ben je echt nog niet volwassenquote:
Opdat iedereen de mening van het politbureau steunt. Heil Angela!quote:Op zondag 22 mei 2016 09:55 schreef Basp1 het volgende:
Misschien dat er voor biblebelt mensen ook maar integratie kampen moeten komen net zoals men dat voor niet geïntegreerde allochtonen wil doen.
Want christenen doen aan buitenechtenlijke seksuele relatiesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is Berko eigenlijk niet gewoon streng christelijk? Zou opzich wel weer het eea verklaren.
Daar lesbiennes en homoseksuelen wederzijdse goedkeuring geven. Dat is bij kinderen en dieren nooit het geval.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:14 schreef Aguia het volgende:
[..]
Een zwaar Katholieke Belg zelfsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:25 schreef skysherrif het volgende:
Dus het kan pas een geaardheid zijn als er wederzijds overeenstemming is?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar lesbiennes en homoseksuelen wederzijdse goedkeuring geven. Dat is bij kinderen en dieren nooit het geval.
En wat een symboliek kiest die beweging uit. Een Bijbels symbool.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:15 schreef pokkerdepok het volgende:
de regenboogvlag is internationaal, niet amerikaans.
Samenwonen voor het huwelijk mag niet he?quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:08 schreef berko13 het volgende:
[..]
Ik ben al het ouderlijk huis uit en woonde met mijn vriendin samen. Toen we uit elkaar gingen, is mijn zus hier komen logeren.
Waarom klink je dan zo gayquote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:50 schreef PSVCL het volgende:
Transgenders zijn ziek in hun kop , schandalig en gevaar voor kinderen dat dit gepromoot en aangemoedigd word door de satanische homo/zion lobby.
Je verwart volwassenheid met saai en burgerlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:21 schreef dcadapter het volgende:
Vervolgens ga ik op kantoor worstelen met m'n collega en realiseer me weer dat dat ik nog lang niet bij "volwassen" ben
Dit. Gewoon een onzeker kasthommotjequote:Op maandag 23 mei 2016 01:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Elke ochtend voor zijn spiegel. Met een lichte twijfel in zijn stem.
denk het niet haha... maar goed, er is geen directe link. de vlag was ook allang een soort vrijheidsvlag.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:40 schreef Aguia het volgende:
[..]
En wat een symboliek kiest die beweging uit. Een Bijbels symbool.
Zijn ze daar weleens achter gekomen? Zullen ze leuk vinden.
Tegen beter weten in, dan is het onvolwassenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je verwart volwassenheid met saai en burgerlijk.
Nee da is haramquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat hebben je vriendjes ook al vaak mogen proeven zeker.
ik als Moslim doe niet aan dat soort smerige en ziekelijke activiteiten,zelfs dieren doen het niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
haram? Was dat wat je schreeuwde toen je 10cm halalvlees binnenkreeg?
Geen homoseksualiteit onder dieren? Je maakt weer eens duidelijk hoe onwetend je bent.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ik als Moslim doe niet aan dat soort smerige en ziekelijke activiteiten,zelfs dieren doen het niet.
Keep iT Halal.
Adam & Eve not Adam en Steve.
Ja je zal een misschien wel een paar uitzonderingen hebben,( kom maar met de standaard fotos die niks bewijzen), maar ik heb bijv een leeuw nog nooit zien vechten voor een andere leeuw.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen homoseksualiteit onder dieren? Je maakt weer eens duidelijk hoe onwetend je bent.
Google Bonobo's en een wereld gaat voor je open.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ik als Moslim doe niet aan dat soort smerige en ziekelijke activiteiten,zelfs dieren doen het niet.
Keep iT Halal.
Adam & Eve not Adam en Steve.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja je zal een misschien wel een paar uitzonderingen hebben,( kom maar met de standaard fotos die niks bewijzen), maar ik heb bijv een leeuw nog nooit zien vechten voor een andere leeuw.
Altijd voor een leeuwin.
Jammer joh, miss dat je eens uit je bekrompen moslim wereldje moet stappen en eens deel te nemen aan het echte leven?quote:Zelfs onder leeuwen komt homoseksueel gedrag voor. Het zijn de leeuwinnen die bepalen welke man zij als hun koning willen. Mannetjes die geen harem om zich heen hebben, zoeken soms andere mannen om hun lusten op te botvieren. Bij Japanse makaken verhinderen hooggeplaatste vrouwtjes dat laaggeplaatste dieren seks hebben met het machtige mannetje.
Vers uit het boek van satan ( de homolobby) , rot lekker op met je leugens wij Moslims(gelovigen) weten wel beter.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Jammer joh, miss dat je eens uit je bekrompen moslim wereldje moet stappen en eens deel te nemen aan het echte leven?
Je punt is?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:35 schreef Aguia het volgende:
Ah, de welbekende verwijzing naar het dierenrijk als het om de kwestie gaat of homoseksualiteit wel of niet natuurlijk is.
Feit is dat het voor het argument er niet toe doet of twee mannetjes apen het met elkaar doen.
"Natuurlijk" heeft betrekking op procreatie en dat is bij twee homo's onmogelijk.
“Vreest daarom Allah en gehoorzaamt mij.”quote:
Prima joh. Laat daar de Russen even buiten als je wil. Wij Westerlingen denken wel dat ze daar zo homofoob zijn, maar het is tot nu toe het enige land waar ik twee travestieten/transgenders (niet gevraagdquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vers uit het boek van satan ( de homolobby) , rot lekker op met je leugens wij Moslims(gelovigen) weten wel beter.
Welk argument gebruik ik dan Aguia, volgens mij zegt PSV dat homoseksualiteit niet voorkomt onder dieren en ik zeg dat dat wel zo is?quote:
Ik wil homos helemaal niet weghebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:50 schreef dcadapter het volgende:
Oh ja, PSVCL, nog eens een puntje. De wereld is niet van jou, en zal het ook nooit worden, hoe graag jij het ook wil, of denkt dat Allah het wil.
Overigens heb je het mis. Allah ken ik namelijk als Allah de Verhevene, de Schepper van plaats en tijd. Zonder plaats en tijd geen mensheid. Hij is dus ook verantwoordelijk voor de schepping van die homo's die jij zo verafschuwt.
Jij wil homo's uit je wereld hebben, Geert Wilders wil jou uit zijn wereld hebben. Onder de streep haat iedereen elkaar.
We zijn hier met 7 miljard mensen en het aardoppervlak is ongeveer 500 miljoen km2. We hebben dus ongeveer 72500 m2 per persoon, da's een veld van 270 bij 270 meter. Als we iedereen zo goed mogelijk verdelen kan je je buren dus nog gewoon zien, maar heb je het heel ruim.
Sommige mensen besluiten om ondanks al die ruimte gewoon lekker dicht bij elkaar te gaan wonen. In Amsterdam of Rotterdam bijvoorbeeld. Dat kan, maar dan zit je dus áltijd tegen mensen aan te kijken die je niet cool vindt. Je kan natuurlijk gewoon in Oost-Groningen gaan wonen. Of in Afrika in een lege woestijn. Of op een prairie ergens in de VS.
Of je kijkt met je asociale donder gewoon die kant uit die je wel tof vindt. Jij hebt er last van en bent er tegen, met andere woorden: jij bent of hebt het probleem. Bent is makkelijker op te lossen, hebt heeft minder gevolgen.
Zonder verdoving je keel doorgesneden? Moeten we een dokter bellen?quote:
Ok, dat heb je niet letterlijk gezegd. Je plaats wel afbeeldingen met een gezinnetje, met daarbij "de enige echte familie" en schrijft dit soort zaken op een forum:quote:
En daarna schrijf je ook nog dit:quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:50 schreef PSVCL het volgende:
Transgenders zijn ziek in hun kop , schandalig en gevaar voor kinderen dat dit gepromoot en aangemoedigd word door de satanische homo/zion lobby.
Ik kom misschien onwijs fel uit de hoek hier, en ik zal je uitleggen waarom. Jij, en mensen zoals jij, lukt het om mensen die gewoon samen een gelukkig en geestelijk gezond leven kunnen leiden te overtuigen van het feit dat ze fout zijn, hun liefde verkeerd is, en één van de sterkste driften die ze hebben tegennatuurlijk is.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:53 schreef PSVCL het volgende:
En geloof ook niet dat mensen als homo worden geboren.
Ik weet niet of mensen die gevoelens hebben voor kinderen of dieren ziek in hun kop zijn. Kan je wel vertellen dat het erg onhandig is. Als je het daar niet mee eens bent, dan ben ik erg benieuwd hoe jij denkt over verkrachting. Ook vanuit de optiek dat je de geslachtsverhoudingen dan misschien wel boven wederzijds goedvinden en (in het geval van liefde/regelmatig contact) het geestelijk min- of meer gelijkwaardig zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:40 schreef Aguia het volgende:
Als je seksuele gevoelens hebt voor kinderen moet je dat dus maar negeren, want je bent gewoon ziek in je kop.
En dan deze inhoudelijke reactie... Doe eens normaal man. Wat een kutopmerking.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:03 schreef Pek het volgende:
Of gaan je matties dan weer dienstverleners lastig vallen, dan zoek je het maar lekker uit
Jij loopt alleen maar te bokken omdat de neuzen geen kampioen zijn geworden, ga es terug in je hok.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:18 schreef skysherrif het volgende:
Behoorlijke opmerking onder de gordel, je weet best dat psv geen matties heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |