quote:Op zondag 22 mei 2016 09:43 schreef Eufonie het volgende:
Zeker voor transgenders best raar gezien het lichtspectrum wel natuurlijk is.
Zolang je bijdragen vooral uit voorspelbare, holle, clichematige oneliners bestaan uit de ultraconservatieve grabbelton maak je inderdaad wel de indruk nogal puberaal bezig te zijn. Komt vooral over alsof je lekker dwars wilt doen met een jezelf aangemeten ideologische pose. Dat komt nogal pathethish over en is vooral lachwekkend. Maar met serieuze politiek heeft het weinig te maken.quote:
Misschien zijn die regenboogvlaggen nodig omdat er intolerante kortzichtige types als jij zijn? Als die er niet waren, hadden ze die vlaggen om op te komen voor hun eigen identiteit ook minder nodig.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:37 schreef berko13 het volgende:
[..]
Puber?
feminisme en regenbloogvlaggen allemaal uitvindingen van de linkse elite
Ik wil Berko nog niet opgeven. Het hoort ook bij de leeftijd en er is een goede kans dat wanneer hij volwassen is en wijzer wordt, dat hij bijdraait. De dingen die hij nu roept horen meer bij het beeld dat hij uit wil dragen dan dat je zijn eigen beargumenteerde meningen hoort, iets dat ook kenmerkend is voor de puberfase.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien zijn die regenboogvlaggen nodig omdat er intolerante kortzichtige types als jij zijn? Als die er niet waren, hadden ze die vlaggen om op te komen voor hun eigen identiteit ook minder nodig.
Is Berko eigenlijk niet gewoon streng christelijk? Zou opzich wel weer het eea verklaren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil Berko nog niet opgeven. Het hoort ook bij de leeftijd en er is een goede kans dat wanneer hij volwassen is en wijzer wordt, dat hij bijdraait.
Slaapt bij z'n christelijke ouders op zolder, verplicht samet met z'n zus in bed, zo las ik in een van z'n topics. Als die eenmaal onder de vleugels van z'n ouders weg is en zelfstandig bijvoorbeeld met jongeren in een stad in aanraking komt tijdens het studeren verandert dat hele opgelegde wereldbeeld in no time.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is Berko eigenlijk niet gewoon streng christelijk? Zou opzich wel weer het eea verklaren.
quote:Op zondag 22 mei 2016 09:43 schreef Eufonie het volgende:
Waarom heeft LGBT+ eigenlijk het lichtspectrum geclaimd als symbool? Zeker voor transgenders best raar gezien het lichtspectrum wel natuurlijk is.
Ik denk dat in werkelijkheid dat zijn ouders Groenlinks stemmen en hij op deze manier zichzelf tegen hen afzet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slaapt bij z'n christelijke ouders op zolder, verplicht samet met z'n zus in bed, zo las ik in een van z'n topics. Als die eenmaal onder de vleugels van z'n ouders weg is en zelfstandig bijvoorbeeld met jongeren in een stad in aanraking komt tijdens het studeren verandert dat hele opgelegde wereldbeeld in no time.
Lezen blijft lastig, zo blijkt maar eens weer.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, de mensen in de homobeweging zullen echt tot de elite behoren in Polen.
Ik ben geen puber maar volwassen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil Berko nog niet opgeven. Het hoort ook bij de leeftijd en er is een goede kans dat wanneer hij volwassen is en wijzer wordt, dat hij bijdraait. De dingen die hij nu roept horen meer bij het beeld dat hij uit wil dragen dan dat je zijn eigen beargumenteerde meningen hoort, iets dat ook kenmerkend is voor de puberfase.
Ik ben al het ouderlijk huis uit en woonde met mijn vriendin samen. Toen we uit elkaar gingen, is mijn zus hier komen logeren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slaapt bij z'n christelijke ouders op zolder, verplicht samet met z'n zus in bed, zo las ik in een van z'n topics. Als die eenmaal onder de vleugels van z'n ouders weg is en zelfstandig bijvoorbeeld met jongeren in een stad in aanraking komt tijdens het studeren verandert dat hele opgelegde wereldbeeld in no time.
Als je >al< het ouderlijk huis uit bent ben je echt nog niet volwassenquote:
Opdat iedereen de mening van het politbureau steunt. Heil Angela!quote:Op zondag 22 mei 2016 09:55 schreef Basp1 het volgende:
Misschien dat er voor biblebelt mensen ook maar integratie kampen moeten komen net zoals men dat voor niet geïntegreerde allochtonen wil doen.
Want christenen doen aan buitenechtenlijke seksuele relatiesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is Berko eigenlijk niet gewoon streng christelijk? Zou opzich wel weer het eea verklaren.
Daar lesbiennes en homoseksuelen wederzijdse goedkeuring geven. Dat is bij kinderen en dieren nooit het geval.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:14 schreef Aguia het volgende:
[..]
Acceptatie van homoseksualiteit? En waarom niet pedoseksualiteit? Of bestialiteit?
Of erken je dat voor het gemak niet als "anders-geaardheid"?
Het is dus niet alleen immoreel maar ook hypocriet.
Een zwaar Katholieke Belg zelfsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:25 schreef skysherrif het volgende:
Dus het kan pas een geaardheid zijn als er wederzijds overeenstemming is?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar lesbiennes en homoseksuelen wederzijdse goedkeuring geven. Dat is bij kinderen en dieren nooit het geval.
En wat een symboliek kiest die beweging uit. Een Bijbels symbool.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:15 schreef pokkerdepok het volgende:
de regenboogvlag is internationaal, niet amerikaans.
Samenwonen voor het huwelijk mag niet he?quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:08 schreef berko13 het volgende:
[..]
Ik ben al het ouderlijk huis uit en woonde met mijn vriendin samen. Toen we uit elkaar gingen, is mijn zus hier komen logeren.
Waarom klink je dan zo gayquote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:50 schreef PSVCL het volgende:
Transgenders zijn ziek in hun kop , schandalig en gevaar voor kinderen dat dit gepromoot en aangemoedigd word door de satanische homo/zion lobby.
Je verwart volwassenheid met saai en burgerlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:21 schreef dcadapter het volgende:
Vervolgens ga ik op kantoor worstelen met m'n collega en realiseer me weer dat dat ik nog lang niet bij "volwassen" ben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |