abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 mei 2016 @ 00:55:19 #101
28033 Pek
je moet wat
pi_162557219
quote:
6s.gif Op maandag 23 mei 2016 01:04 schreef Ringo het volgende:

[..]

Elke ochtend voor zijn spiegel. Met een lichte twijfel in zijn stem.
Dit. Gewoon een onzeker kasthommotje :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_162557231
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Waarom klink je dan zo gay
Ik ben 100% Halal
  zaterdag 28 mei 2016 @ 00:59:39 #103
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_162557265
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 23:40 schreef Aguia het volgende:

[..]

En wat een symboliek kiest die beweging uit. Een Bijbels symbool.

Zijn ze daar weleens achter gekomen? Zullen ze leuk vinden.
denk het niet haha... maar goed, er is geen directe link. de vlag was ook allang een soort vrijheidsvlag.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 01:02:43 #104
456211 dcadapter
Wispelturig baasje
pi_162557301
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:48 schreef hottentot het volgende:

[..]

Je verwart volwassenheid met saai en burgerlijk.
Tegen beter weten in, dan is het onvolwassen ;)
pi_162557345
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ik ben 100% Halal
Dat hebben je vriendjes ook al vaak mogen proeven zeker.
pi_162557383
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:05 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat hebben je vriendjes ook al vaak mogen proeven zeker.
Nee da is haram
pi_162557407
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:10 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nee da is haram
haram? Was dat wat je schreeuwde toen je 10cm halalvlees binnenkreeg?
pi_162557514
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:13 schreef skysherrif het volgende:

[..]

haram? Was dat wat je schreeuwde toen je 10cm halalvlees binnenkreeg?
ik als Moslim doe niet aan dat soort smerige en ziekelijke activiteiten,zelfs dieren doen het niet.
Keep iT Halal.

Adam & Eve not Adam en Steve.
pi_162557578
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:25 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ik als Moslim doe niet aan dat soort smerige en ziekelijke activiteiten,zelfs dieren doen het niet.
Keep iT Halal.

Geen homoseksualiteit onder dieren? Je maakt weer eens duidelijk hoe onwetend je bent.
pi_162557603
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:30 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Geen homoseksualiteit onder dieren? Je maakt weer eens duidelijk hoe onwetend je bent.
Ja je zal een misschien wel een paar uitzonderingen hebben,( kom maar met de standaard fotos die niks bewijzen), maar ik heb bijv een leeuw nog nooit zien vechten voor een andere leeuw.
Altijd voor een leeuwin.
pi_162557604
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:25 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Keep iT Halal.

Google Bonobo's en een wereld gaat voor je open.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_162557621
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:32 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ja je zal een misschien wel een paar uitzonderingen hebben,( kom maar met de standaard fotos die niks bewijzen), maar ik heb bijv een leeuw nog nooit zien vechten voor een andere leeuw.
Altijd voor een leeuwin.
quote:
Zelfs onder leeuwen komt homoseksueel gedrag voor. Het zijn de leeuwinnen die bepalen welke man zij als hun koning willen. Mannetjes die geen harem om zich heen hebben, zoeken soms andere mannen om hun lusten op te botvieren. Bij Japanse makaken verhinderen hooggeplaatste vrouwtjes dat laaggeplaatste dieren seks hebben met het machtige mannetje.
Jammer joh, miss dat je eens uit je bekrompen moslim wereldje moet stappen en eens deel te nemen aan het echte leven?
pi_162557633
Ah, de welbekende verwijzing naar het dierenrijk als het om de kwestie gaat of homoseksualiteit wel of niet natuurlijk is.

Feit is dat het voor het argument er niet toe doet of twee mannetjes apen het met elkaar doen.

"Natuurlijk" heeft betrekking op procreatie en dat is bij twee homo's onmogelijk.
pi_162557638
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]

[..]

Jammer joh, miss dat je eens uit je bekrompen moslim wereldje moet stappen en eens deel te nemen aan het echte leven?
Vers uit het boek van satan ( de homolobby) , rot lekker op met je leugens wij Moslims(gelovigen) weten wel beter.
pi_162557646
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:35 schreef Aguia het volgende:
Ah, de welbekende verwijzing naar het dierenrijk als het om de kwestie gaat of homoseksualiteit wel of niet natuurlijk is.

Feit is dat het voor het argument er niet toe doet of twee mannetjes apen het met elkaar doen.

"Natuurlijk" heeft betrekking op procreatie en dat is bij twee homo's onmogelijk.
Je punt is?
pi_162557654
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Je punt is?
“Vreest daarom Allah en gehoorzaamt mij.”
“Nadert gij van alle schepselen de mannen?”
“En verlaat gij uw vrouwen, die uw Heer voor u heeft geschapen? Neen, gij zijt een volk dat de perken te buiten gaat”
“Waarlijk, ik veracht uw handelwijze.” (1)
“Gij verricht een gruweldaad die niemand onder het mensdom ooit vóór u heeft begaan.” (2)
pi_162557665
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Je punt is?
Dat je een bullshit argument gebruikt.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 01:40:41 #118
456211 dcadapter
Wispelturig baasje
pi_162557673
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:36 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Vers uit het boek van satan ( de homolobby) , rot lekker op met je leugens wij Moslims(gelovigen) weten wel beter.
Prima joh. Laat daar de Russen even buiten als je wil. Wij Westerlingen denken wel dat ze daar zo homofoob zijn, maar het is tot nu toe het enige land waar ik twee travestieten/transgenders (niet gevraagd :D ) in een winkel van een grote kledingketen heb zien werken (gewoon achter de kassa, "can I help you sir?"). Mannen die hand in hand met mannen in de metro staan, vrouwen met vrouwen idem.

Dacht je zomaar even een bondgenoot te hebben. Idioten zoals jij hebben ze overal, maar Moskou is behoorlijk tolerant.
pi_162557683
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:39 schreef Aguia het volgende:

[..]

Dat je een bullshit argument gebruikt.
Welk argument gebruik ik dan Aguia, volgens mij zegt PSV dat homoseksualiteit niet voorkomt onder dieren en ik zeg dat dat wel zo is?
  zaterdag 28 mei 2016 @ 01:50:43 #120
456211 dcadapter
Wispelturig baasje
pi_162557757
Oh ja, PSVCL, nog eens een puntje. De wereld is niet van jou, en zal het ook nooit worden, hoe graag jij het ook wil, of denkt dat Allah het wil.
Overigens heb je het mis. Allah ken ik namelijk als Allah de Verhevene, de Schepper van plaats en tijd. Zonder plaats en tijd geen mensheid. Hij is dus ook verantwoordelijk voor de schepping van die homo's die jij zo verafschuwt.

Jij wil homo's uit je wereld hebben, Geert Wilders wil jou uit zijn wereld hebben. Onder de streep haat iedereen elkaar.
We zijn hier met 7 miljard mensen en het aardoppervlak is ongeveer 500 miljoen km2. We hebben dus ongeveer 72500 m2 per persoon, da's een veld van 270 bij 270 meter. Als we iedereen zo goed mogelijk verdelen kan je je buren dus nog gewoon zien, maar heb je het heel ruim.
Sommige mensen besluiten om ondanks al die ruimte gewoon lekker dicht bij elkaar te gaan wonen. In Amsterdam of Rotterdam bijvoorbeeld. Dat kan, maar dan zit je dus áltijd tegen mensen aan te kijken die je niet cool vindt. Je kan natuurlijk gewoon in Oost-Groningen gaan wonen. Of in Afrika in een lege woestijn. Of op een prairie ergens in de VS.

Of je kijkt met je asociale donder gewoon die kant uit die je wel tof vindt. Jij hebt er last van en bent er tegen, met andere woorden: jij bent of hebt het probleem. Bent is makkelijker op te lossen, hebt heeft minder gevolgen.
pi_162557786
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:50 schreef dcadapter het volgende:
Oh ja, PSVCL, nog eens een puntje. De wereld is niet van jou, en zal het ook nooit worden, hoe graag jij het ook wil, of denkt dat Allah het wil.
Overigens heb je het mis. Allah ken ik namelijk als Allah de Verhevene, de Schepper van plaats en tijd. Zonder plaats en tijd geen mensheid. Hij is dus ook verantwoordelijk voor de schepping van die homo's die jij zo verafschuwt.

Jij wil homo's uit je wereld hebben, Geert Wilders wil jou uit zijn wereld hebben. Onder de streep haat iedereen elkaar.
We zijn hier met 7 miljard mensen en het aardoppervlak is ongeveer 500 miljoen km2. We hebben dus ongeveer 72500 m2 per persoon, da's een veld van 270 bij 270 meter. Als we iedereen zo goed mogelijk verdelen kan je je buren dus nog gewoon zien, maar heb je het heel ruim.
Sommige mensen besluiten om ondanks al die ruimte gewoon lekker dicht bij elkaar te gaan wonen. In Amsterdam of Rotterdam bijvoorbeeld. Dat kan, maar dan zit je dus áltijd tegen mensen aan te kijken die je niet cool vindt. Je kan natuurlijk gewoon in Oost-Groningen gaan wonen. Of in Afrika in een lege woestijn. Of op een prairie ergens in de VS.

Of je kijkt met je asociale donder gewoon die kant uit die je wel tof vindt. Jij hebt er last van en bent er tegen, met andere woorden: jij bent of hebt het probleem. Bent is makkelijker op te lossen, hebt heeft minder gevolgen.
Ik wil homos helemaal niet weghebben.
En geloof ook niet dat mensen als homo worden geboren.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 02:03:33 #122
28033 Pek
je moet wat
pi_162557840
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ik ben 100% Halal
Zonder verdoving je keel doorgesneden? Moeten we een dokter bellen? ;(
Of gaan je matties dan weer dienstverleners lastig vallen, dan zoek je het maar lekker uit :{w
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 02:05:49 #123
456211 dcadapter
Wispelturig baasje
pi_162557849
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:53 schreef PSVCL het volgende:
Ik wil homos helemaal niet weghebben.
Ok, dat heb je niet letterlijk gezegd. Je plaats wel afbeeldingen met een gezinnetje, met daarbij "de enige echte familie" en schrijft dit soort zaken op een forum:
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 23:50 schreef PSVCL het volgende:
Transgenders zijn ziek in hun kop , schandalig en gevaar voor kinderen dat dit gepromoot en aangemoedigd word door de satanische homo/zion lobby.
En daarna schrijf je ook nog dit:
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:53 schreef PSVCL het volgende:
En geloof ook niet dat mensen als homo worden geboren.
Ik kom misschien onwijs fel uit de hoek hier, en ik zal je uitleggen waarom. Jij, en mensen zoals jij, lukt het om mensen die gewoon samen een gelukkig en geestelijk gezond leven kunnen leiden te overtuigen van het feit dat ze fout zijn, hun liefde verkeerd is, en één van de sterkste driften die ze hebben tegennatuurlijk is.
OK, je maakt er misschien geen kindjes mee, maar van aan je pik trekken krijg je ook geen kinderen, en ik heb het ze niet allemaal gevraagd maar ik heb nog geen kerel ontmoet die dat nog nooit gedaan heeft.

Zij doen niemand kwaad, jíj doet dat. Met dit soort uitspraken. Met de waanideeën die je nageslacht mogelijk uit jouw opvattingen gaat halen. Misschien gaat jouw kind mensen die hem of haar niks gedaan hebben in elkaar slaan, omdat jij ze hebt verteld dat die persoon slecht is. Misschien wordt jouw kind wel nooit gelukkig omdat jíj een probleem in je kop hebt, met mensen die jou niet lastig vallen. Misschien wel allebei.

Of misschien is het wel míjn kind die er last van heeft. Jij bent namelijk degene die hier propaganda aan het verspreiden is, en je hebt een issue met wat je daarmee zelf veroorzaakt. Als iedereen homofilie en/of geaardheid gewoon zou negeren, zich zou kleden zoals hij/zij wil en (met wederzijds goedvinden en gelijkwaardige verhoudingen) zou neuken met wie hij/zij aantrekkelijk vindt, was er voor LGBT's ook niet de behoefte aan een podium.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 23:40 schreef Aguia het volgende:
Als je seksuele gevoelens hebt voor kinderen moet je dat dus maar negeren, want je bent gewoon ziek in je kop.
Ik weet niet of mensen die gevoelens hebben voor kinderen of dieren ziek in hun kop zijn. Kan je wel vertellen dat het erg onhandig is. Als je het daar niet mee eens bent, dan ben ik erg benieuwd hoe jij denkt over verkrachting. Ook vanuit de optiek dat je de geslachtsverhoudingen dan misschien wel boven wederzijds goedvinden en (in het geval van liefde/regelmatig contact) het geestelijk min- of meer gelijkwaardig zijn.

quote:
11s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 02:03 schreef Pek het volgende:
Of gaan je matties dan weer dienstverleners lastig vallen, dan zoek je het maar lekker uit :{w
En dan deze inhoudelijke reactie... Doe eens normaal man. Wat een kutopmerking.

[ Bericht 6% gewijzigd door dcadapter op 28-05-2016 02:13:32 ]
pi_162557914
Behoorlijke opmerking onder de gordel, je weet best dat psv geen matties heeft.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 03:51:54 #125
117098 Hathor
Effe niet
pi_162558387
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 02:18 schreef skysherrif het volgende:
Behoorlijke opmerking onder de gordel, je weet best dat psv geen matties heeft.
Jij loopt alleen maar te bokken omdat de neuzen geen kampioen zijn geworden, ga es terug in je hok.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')