SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:04 schreef theguyver het volgende:
Neil deGrasse
@neiltyson
Earth is not only oblate — wider at the equator than pole-to-pole, but pear shaped — slightly wider just south of the equator
Het zit je ook niet meequote:Op zondag 22 mei 2016 00:08 schreef oompaloompa het volgende:
en het regent, twee keer deze week naar de oostkust, twee keer beland ik in een boel regen :/
Terwlijk het gisteren supermooi was maar ik binnen moest zijn
dan kan het best lekker zijn!quote:Op zondag 22 mei 2016 00:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee. Voel met je mee!
Hier is het 25 graden, en best benauwd, en gaat het zo regenen.
Is ook. Je gaat een goeie dag tegemoet zo te horen, heerlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 00:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dan kan het best lekker zijn!
Hoop op fietsen en picknick in het park morgen dus fingers crossed dat het morgen weer beter is
Nu even de moed bij elkaar rapen om de regen in te gaan voor voer
Vast wel, morgen heb je gewoon een mega picnic, allemaal bekenden etcquote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef oompaloompa het volgende:
Ik hoop het, ben voor een paar dagen in mijn vorige woonplaats dus hoop wat oude vrienden etc te ontmoeten maar heb weinig geplanned en het is einde van het schooljaar dus hopelijk zijn er nog een paar!
Ooh nicequote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef oompaloompa het volgende:
Ik hoop het, ben voor een paar dagen in mijn vorige woonplaats dus hoop wat oude vrienden etc te ontmoeten maar heb weinig geplanned en het is einde van het schooljaar dus hopelijk zijn er nog een paar!
Dat is gelukkig waarquote:Op zondag 22 mei 2016 00:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ooh niceGelukkig heb je geen goed weer nodig om naar een gezellige kroeg of zo te gaan.
Dynamo 1995 hieroquote:Op zondag 22 mei 2016 00:23 schreef DeMolay het volgende:
Dynamo
was bij dit concert ! lay down your souls to the Gods of rock n roll![]()
voor degene die niet weten dit is old scool Black Metal
Chronos , Mantas en Abbadon .....zlol zoek maar op![]()
ja en ik was bij alle bij![]()
![]()
\
en vooraan natuurlijk ...water was zeker nodig !
begon met entree prijs van 2 gulden 50op het plein in lichtstad
![]()
hier is het prima, en ik hoop dat het dinsdag droog is, kan ik weer eens vissen!quote:
Ja dat was het wel, het was niet 2 weken zon maar heb me wel goed vermaakt.quote:
Ja voelde me echt weer in nederland met al die regen, al was de temperatuur best wel aangenaam(voor nederlandse begrippen).quote:Op maandag 23 mei 2016 09:30 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen en welkom thuis Dance! Je valt met je neus in de boter want het giet
Wat zal je terugverlangen naar Spanje
Regenquote:
quote:
Ja paar oude vrienden gezien dat was tof, nou zo dadelijk in een of andere jipster koffie tent wat wrken en dan vanavond herhalingquote:Op maandag 23 mei 2016 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Balen. Wel oude bekenden gezien?
@ je edit. Ah kijk. Warme zwoele zomeravonden altijd +1
Lekker tochquote:Op maandag 23 mei 2016 13:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja paar oude vrienden gezien dat was tof, nou zo dadelijk in een of andere jipster koffie tent wat wrken en dan vanavond herhaling
Yeapquote:
Ik lees wel ergere dingenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha. ik had alleen maar jogy vergeleken met Jan Peter Balkenende
idd. had ook geen ban hoor.quote:
Soms weleens heel fijn om gewoon niet online te zijn en een boek te lezen of helemaal niks doen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
idd. had ook geen ban hoor.lekker aan het werk. Meestal pas 10 uur thuis dus dan lekker op de bank voor de tv met een pot bier. viel mee dat mn pc nog aanging daarnet
Zeker en zeker met wat ik loop per dag. volgens mijn stappenteller loop ik per dag gem zo'n 26 a 27000 stappen per dag. Dat is elke dag ruim 20 km. Snap je gelijk waar de kilo's zijn geblevenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms weleens heel fijn om gewoon niet online te zijn en een boek te lezen of helemaal niks doen.
ban?quote:
haha nee daar ben ik al heel lang mee gestopt. Dat was alleen in het begin leuk.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
ban?
Wat heb je gedaan?
Max verstappen fans pissed of gemaakt?
Beide, het is even lekker relaxt van weer genieten met wat vrienden.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:22 schreef oompaloompa het volgende:
Vissen heb ik nooit echt begrepen, doe je het met vrienden of in je eentje?
En doe je het echt voor het vissen of is dat meer een excuus om lekker rustig buiten te zitten en een doel te hebben?
Als je voor de 15 of 20 km gaat wel, ik heb ook zo'n plaatje van de weken in spanjequote:Op maandag 23 mei 2016 14:38 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Das best veel. Ik kan gewoon met gemak de vierdaagse lopen.
tot hoe ver gaan de km? 30 zou ook wel lukken denk ik zoquote:Op maandag 23 mei 2016 15:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Als je voor de 15 of 20 km gaat wel, ik heb ook zo'n plaatje van de weken in spanje
Dat soort dingen loop ik met vakantie naar Texel ook zo'n beetje dagelijksquote:Op maandag 23 mei 2016 14:38 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Das best veel. Ik kan gewoon met gemak de vierdaagse lopen.
Nou ik stond er vooral van te kijken. Nooit zo mee bezig geweest maar als je dan de aantallen ziet heb je toch zoiets van wtf.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat soort dingen loop ik met vakantie naar Texel ook zo'n beetje dagelijks
Dat ligt eraan , of je veel bergen (heuvels) op moet, Ik zou voor de 20 of 25 gaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tot hoe ver gaan de km? 30 zou ook wel lukken denk ik zo
ik ga voor niksquote:Op maandag 23 mei 2016 15:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat ligt eraan , of je veel bergen (heuvels) op moet, Ik zou voor de 20 of 25 gaan.
Oh jij leek me wel iemand die van stappen houdt in je vrije tijdquote:Op maandag 23 mei 2016 15:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik ga voor niksals ik vrij ben maak ik niet zoveel stappen en dat wou ik graag zo houden hahaha
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:35 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Oh jij leek me wel iemand die van stappen houdt in je vrije tijd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha nee daar ben ik al heel lang mee gestopt. Dat was alleen in het begin leuk.
Geen ban ik lulde maar wat.
Ik ga over een paar weken naar Schiermonnikoog. Zal daar nog wel meer zijn, zo zonder autoquote:Op maandag 23 mei 2016 15:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ik stond er vooral van te kijken. Nooit zo mee bezig geweest maar als je dan de aantallen ziet heb je toch zoiets van wtf.
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:39 schreef theguyver het volgende:
[..]aha
Btw collega's lagen dubbel, want ik heb een MP3 speler met een pedo meter....
Uit betrouwbare bron kan ik je melden dat je op schouwen duiveland ook mooie stukjes kan lopen.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken naar Schiermonnikoog. Zal daar nog wel meer zijn, zo zonder auto
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken naar Schiermonnikoog. Zal daar nog wel meer zijn, zo zonder auto
Dan ga ik liever naar Ibiza 15km breed en 30 km lang en prima cocktails , zon en strandquote:Op maandag 23 mei 2016 15:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron kan ik je melden dat je op schouwen duiveland ook mooie stukjes kan lopen.
Maar veel plezier alvast daar....een eiland wat te belopen is blijft mooi.
En dat op een basis school!quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
En dat op een basis school!melde al dat ding geregeld op hol sloeg in leraren lokaal
Pedometer = stappen teller, en ik maakte een geintje heb gewoon lekkere pokke herrie op dat ding staan!quote:
ja ja....geloof er niks van, maar moet bekennen dat ik pedo met enge dingen associeer en niet iets met stappenquote:Op maandag 23 mei 2016 15:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Pedometer = stappen teller, en ik maakte een geintje heb gewoon lekkere pokke herrie op dat ding staan!
Dat deden mijn collega's ook die hadden er ook nog nooit van gehoord en dachten inderdaad aan pedofielen!quote:Op maandag 23 mei 2016 16:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja ja....geloof er niks van, maar moet bekennen dat ik pedo met enge dingen associeer en niet iets met stappen
Betekend dat dat je het nu rustiger hebt of moet je nu de hele familie verzorgen ?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Moeder en broertje zijn uit de ziekenhuis.
Nu kan ik morgen met een gerust hart naar m'n eigen huisje vliegenquote:Op maandag 23 mei 2016 16:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Betekend dat dat je het nu rustiger hebt of moet je nu de hele familie verzorgen ?
TRV / [TIP!] Corendon zoekt 100 proefslapers voor nieuw hotel op Ibizaquote:Op maandag 23 mei 2016 15:46 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik liever naar Ibiza 15km breed en 30 km lang en prima cocktails , zon en strand
man man man Hollandse eilanden, wind regen en blerende duitsers, en je betaald overal de hoofdprijs (alles is tering duur) Nee mij zien ze daar niet![]()
En daar kom je nu pas meequote:Op maandag 23 mei 2016 16:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
TRV / [TIP!] Corendon zoekt 100 proefslapers voor nieuw hotel op Ibiza
TRV mod to the rescue
Ga daar wonen dan!quote:Op maandag 23 mei 2016 15:46 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik liever naar Ibiza 15km breed en 30 km lang en prima cocktails , zon en strand
man man man Hollandse eilanden, wind regen en blerende duitsers, en je betaald overal de hoofdprijs (alles is tering duur) Nee mij zien ze daar niet![]()
Na 3x 3weken ibiza heb ik het daar ook wel weer gezien, het blijft een eiland he en is niet zo gek groot hoor.quote:
Eilandenquote:Op maandag 23 mei 2016 16:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Na 3x 3weken ibiza heb ik het daar ook wel weer gezien, het blijft een eiland he en is niet zo gek groot hoor.
Thx, komt vast goedquote:Op maandag 23 mei 2016 15:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron kan ik je melden dat je op schouwen duiveland ook mooie stukjes kan lopen.
Maar veel plezier alvast daar....een eiland wat te belopen is blijft mooi.
Goed nieuws!quote:Op maandag 23 mei 2016 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Moeder en broertje zijn uit de ziekenhuis.
Doet me denken aan de speld die site als je de rest van hun artikelen bekijkt is het het meer voor a good laugh then serious.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:50 schreef theguyver het volgende:
http://straightstoned.com(...)ery-sperm-cell-life/
Pro-Lifers Declare “Ejaculation Is Murder: Every Sperm Cell Is A Life”
Murder Fap!!!
hondermiljoenmiljard doden elke seconde![]()
als je dus je vrouw vriendin volblaft doe dat dan niet met condoom, plus als er wat uit komt druk het er weer terug in ofzeau?
Echt wtf lees ik
quote:
Bedoel je de altijd hippe Nicole en Hugo?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe heet dat leuke Belgische duo waar jij zo dol op bent ook alweer?
Hun hebben gelijk.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:50 schreef theguyver het volgende:
http://straightstoned.com(...)ery-sperm-cell-life/
Pro-Lifers Declare “Ejaculation Is Murder: Every Sperm Cell Is A Life”
Murder Fap!!!
hondermiljoenmiljard doden elke seconde![]()
als je dus je vrouw vriendin volblaft doe dat dan niet met condoom, plus als er wat uit komt druk het er weer terug in ofzeau?
Echt wtf lees ik
Bingo!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bedoel je de altijd hippe Nicole en Hugo?
Oeh dan valt het altijd frisse en regenachtige Engeland wel tegen jaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Net nu het in polen 30 graden werd
Ah, dat had je nou niet hoeven doen!quote:
Wat een vooroordeelquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had iets grappigs gister.
Ik had mijn bankpas thuis laten liggen. Dus ik pinde 200 zloty (45 euro) uit de muur met credircard.
5 minuten later telefoon van de creditcardmaatschappij. Dat er een verdachte transactie was gedaan. Geld gepint in polen, dat moest wel foute boel zijn:D
Ja echt he, weer zulk droevig weer!quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:57 schreef Dance99Vv het volgende:
Goede morgen, op deze grijze woensdagmorgen.
Met hopelijk wat beter weerquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja echt he, weer zulk droevig weer!
zaterdag met wat vrienden naar.
https://www.nmm.nl/
En daarna stappen in de stad, voor het eerst weer sinds lange tijd
Ummmmmmmquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Op tijd beginnen met gewend laten raken aan nagels knippen. Krabpaal doet ook wonderen. Bij mij wordt gelukkig niet echt aan mijn spullen gekrabd. Als katten naar buiten kunnen hebben ze daar vaak ook minder behoefte aan.
Fijn om eens niet met elkaar in de haren te vliegen for a moment. Cat peace![]()
Laters allemaal.
niemand had er gisteren interesse inquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi. Vertel eens wat over je baan aanbod...
quote:
Lijkt je dat wat als mensen hele dagen naar je komen kijken?quote:
in de zomer horeca en als ik dan klaar ben met mijn opleiding werving en selectiequote:Op donderdag 26 mei 2016 09:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lijkt je dat wat als mensen hele dagen naar je komen kijken?
Nee serieus. Om wat te doen?
Oh leuk! Ga je dat doen of weet je het nog niet?quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:21 schreef Nouri het volgende:
[..]
in de zomer horeca en als ik dan klaar ben met mijn opleiding werving en selectie
heb woensdag gesprekquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh leuk! Ga je dat doen of weet je het nog niet?
Wel maf dat die site meteen denkt aan een doomsday-wapen.....quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:50 schreef Molurus het volgende:
Vreemd object gespot bij ISS:
http://www.mirror.co.uk/n(...)camera-films-8051892
Wat zou het zijn?
Dat vind ik ook opmerkelijk ja. ISS is een internationaal samenwerkingsproject met zover ik weet alleen wetenschappelijke doelstellingen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wel maf dat die site meteen denkt aan een doomsday-wapen.....
Er bestaat veganistisch kattenvoer:quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:35 schreef Vance het volgende:
Ow ja voor de vegetariers die hier meelezen.
Een kat vegetarisch laten leven kan niet.
Gaan ze vrij snel dood.
Alle katachtigen moeten vlees hebben!
Krijgen ze dat niet gaan ze best wel snel naar de poezenhemel.
Doeg.
Ja, dat duurt idd wel erg langquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:57 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, moeten we ons weer zorgen maken om DivGod? Hij is nu alweer best lang aan het verhuizen..
Ja toch! Dit kan zo niet langer.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat duurt idd wel erg lang![]()
Div, laat eens wat van je horen. Je wordt gemist
Leek me wel toepasselijk bij het nieuwsberichtquote:
Bericht was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Leek me wel toepasselijk bij het nieuwsbericht
Ik zie het nu pas Re motorbloempje en copycat weg als mod...quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat duurt idd wel erg lang![]()
Div, laat eens wat van je horen. Je wordt gemist
terrechte klacht!quote:
Bijzonder dat die 3 weg zijn ja. Bekende mods.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas Re motorbloempje en copycat weg als mod...
bizar, moet zeggen je zei het gisteren tegen mij,,
Maar niet verteld wie.. en verbaasd me echt dat die 3 weg zijn.
Voor mij toch wel de bekendste mods op fok!
3 kanjers weg. Groot verlies voor FOK! Misschien komen ze er uit en komen ze terug. Zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijzonder dat die 3 weg zijn ja. Bekende mods.
Ach het verval van FOK! is ingegaan toen er een grootheid uit BNW opstapte.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja en schoppen tegen fok! heeft ook weinig nut, bizar gewoon dat MODS waarschijnlijk proberen het een en ander aan te kaarten, van hoi luitjes dit gaat mis en dan maar opstappen om een punt te maken..quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ach het verval van FOK! is ingegaan toen er een grootheid uit BNW opstapte.
FOK! is op sterven na dood. Danny heeft ook totaal geen innovatieve ideeën dus het wachten op de laatste dag.
Ik had het gisteren toevallig met die grootheid ook nog over. S?nachts posten er gemiddeld gezien nog maar 200 users. Overdag een mannetje of 1000 die online zijn en 700 die actief posten. Dat is voor een forum hoe je het went of keert veel te weinig. Ik moet soms nog erg lachen dat FOK!ers zich als vijanden zien van GS. Terwijl FOK! gewoon de boot heeft gemist en GS net de juiste boot heeft genomen.
Van copycat had ik het gezien, maar die andere 2 nog nietquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja bizar he...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Van copycat had ik het gezien, maar die andere 2 nog niet
Verstandig. Jammer als anderen het niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
net prik gehaald
bigpharmatopic vind dit niet leuk
Laat je het ons weten zodra je de 'hail Hydra' niet meer kan onderdrukken?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
net prik gehaald
bigpharmatopic vind dit niet leuk
<3quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Even mijn schattige katertje showen hoor
Je mag het gras wel eens maaienquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Even mijn schattige katertje showen hoor
Maar je kat(ertje) ziet er goed uit, die heeft het vast erg naar zijn zin bij je.quote:
Hij heeft het echt naar zijn zin! Het is zo'n leuk beest. Hij is niet meer zo schuw en is nu zichzelf. Kan heel lang rustig liggen om vervolgens zijn muizen beurtelings te molesteren en af te likken. Hij heeft de laatste dagen de gewoonte om midden in de nacht bovenop me te springen en vervolgens net zo lang tegen mijn benen te duwen tot hij een fijn plekje heeft gevonden om daar heerlijk te gaan slapenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar je kat(ertje) ziet er goed uit, die heeft het vast erg naar zijn zin bij je.
Hij doet me wel denken aan "blacky" een straatpoes die ik altijd tegenkwam in Spanje als ik ging wandelen in de bergen daar. Was ook een schatje en best lief. Moet wel zeggen dat als ik op vakantie ben mijn katten thuis mis en als ik terug ben de katten daar mis.Conclusie ik ben een kattenmens.
Ik zou het hele rek meegenomen hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:57 schreef Dance99Vv het volgende:
Aanbiedingen die te mooi zijn om waar te zijn, zoiets had ik vandaag bij de Appie Hein.
Tijdens mijn boodschappen zat ik te kijken voor een lekker voordelig rood wijntje, en door alle aanbiedingen viel mijn oog op een Antonin Rodet uit 2013, bourgogne Pinot noir in de bonus van 8,99 voor...2 euro ! ik bestudeerde het bonus kaartje wat erbij hing grondig daar ik het nauwelijks geloven kon.
Maar ook daar stond het echt aktie-literprijs 2,79. (fles is 0,75 lt)
Ik naar de kassa en ja hij was in de bonus maar er ging maar 2 euro af van die prijs van 8,99.![]()
Ik mijn beklag doen bij de balie, juffrouw kontroleren en ja ik was nog niet bijziend geworden.
Kreeg die fles dus voor 2 euro mee.![]()
Dat wijntje nu lekker aan het nuttigen en dat smaakt heel goed.
Zo zie je maar weer dat het kassabonnetje nalopen nog altijd nut heeft
Ja ik kende het wijntje niet , maar bij nader inzien denk ik nu hetzelfde, had ik er maar meer meegenomen.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zou het hele rek meegenomen hebben
Echt wel!quote:
quote:
quote:
Kan het je aanradenquote:Op zondag 29 mei 2016 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]dit is echt magisch haha. Schitterende beelden. SpaceX
Idd, net KSP (al ken ik dat alleen van beeld, zelf nooit gedaan).
De video's van Scott Manley al gevonden op YT?quote:Op zondag 29 mei 2016 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok dat ik hem bij de volgende Steam summer sale wel op pik
Oeh nee, even checken, thanks. Wel veel Kerbal Space Program gezien van Jackspecticeye, maar die nam het niet echt serieus (deed wel zijn best natuurlijk).quote:
Waar in Spanje als ik vragen mag? Als je nog tips wilt, woon zelf in Spanje dus kan er veel over kwijt.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Als je voor de 15 of 20 km gaat wel, ik heb ook zo'n plaatje van de weken in spanje
Oh dat was in Calella, was daar voor de 2 keer binnen een jaar voor 2 weken,quote:Op maandag 30 mei 2016 00:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Waar in Spanje als ik vragen mag? Als je nog tips wilt, woon zelf in Spanje dus kan er veel over kwijt.
Spanje lijkt me ook wel een ideale toekomstbestemming.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Waar in Spanje als ik vragen mag? Als je nog tips wilt, woon zelf in Spanje dus kan er veel over kwijt.
Zou ook echt nooit meer terug willen.quote:Op maandag 30 mei 2016 04:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Spanje lijkt me ook wel een ideale toekomstbestemming.
Waar in Spanje als ik vragen mag?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Of zet ze op een schip op de oceaan.quote:Op maandag 30 mei 2016 03:14 schreef Beathoven het volgende:
Schiet alle flat-earthers de ruimte in, en haal ze weer terug
Costa Blanca vlakbij Benidorm. Heel mooi stukje Spanje, als je Benidorm gewoon even buiten beschouwing laat.quote:
Oh wacht, ik geloof dat ik al eens met je gesproken heb, jaren terug toen ik en mijn toenmalige vriendin die kant op wouden. La Nucia zit jij dan toch, met je bedrijf?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Costa Blanca vlakbij Benidorm. Heel mooi stukje Spanje, als je Benidorm gewoon even buiten beschouwing laat.
Ah, klopt.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh wacht, ik geloof dat ik al eens met je gesproken heb, jaren terug toen ik en mijn toenmalige vriendin die kant op wouden. La Nucia zit jij dan toch, met je bedrijf?
Ik ben vaak in Benidorm/Albir geweest. Ex schoonpa had een deel van een villa aan het strand in Albir. Rotonde bij het strand linksaf, 3e of 4e huis aan je linkerkant (en als je de weg doorrijd kom je in Altea, dan ken je het vast wel).
Het duurt wel erg lang. Hoop dat hij zich weer eens laat zien hier.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waar is ie heen behalve grunn dan?
Ow hoi allemaal. TGIM
Lekker hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 18:42 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, klopt.Het bedrijf heb ik inmiddels verkocht, werk nu freelance.
Niks daarvan daar is het ze juist om te doenquote:Op maandag 30 mei 2016 03:14 schreef Beathoven het volgende:
Schiet alle flat-earthers de ruimte in, en haal ze weer terug.. dan kunnen die onnozele topics ook meteen dicht.
quote:Op maandag 30 mei 2016 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het duurt wel erg lang. Hoop dat hij zich weer eens laat zien hier.
DIV WE MISSEN JE.
En hoi lieverds![]()
Hij is verhuisd en heeft daarna nog gepost maar ineens was dat afgelopen. Ga morgen proberen of ik hem op een andere manier bereiken kan.quote:
misschien heeft iemand zn nummerquote:Op maandag 30 mei 2016 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is verhuisd en heeft daarna nog gepost maar ineens was dat afgelopen. Ga morgen proberen of ik hem op een andere manier bereiken kan.
Tweede verhuizing ging binnen het gebouw geloof ik. Dus; verhuist naar Groningen, toen op internet van de buurman en was ie gewoon actief hier. Daarna toch een appartement die wat meer zon had geloof ik, en sindsdien is het stil.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:49 schreef theguyver het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 30 mei 2016 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is verhuisd en heeft daarna nog gepost maar ineens was dat afgelopen. Ga morgen proberen of ik hem op een andere manier bereiken kan.
[/qnaar grondingen toch..
Misschien nog geen internet daarzo!
Ja dan moet toch weer internet verhuizen duurt gauw 10 werkdagenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tweede verhuizing ging binnen het gebouw geloof ik. Dus; verhuist naar Groningen, toen op internet van de buurman en was ie gewoon actief hier. Daarna toch een appartement die wat meer zon had geloof ik, en sindsdien is het stil.
Nee, niet verhuizen. Hij heeft nog geen internet gehad daar, alleen van de buren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dan moet toch weer internet verhuizen duurt gauw 10 werkdagen
misschien buiten bereik wifi buurman.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet verhuizen. Hij heeft nog geen internet gehad daar, alleen van de buren.
quote:
Als ie terug is houden we een feestje.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet verhuizen. Hij heeft nog geen internet gehad daar, alleen van de buren.
vraag me af of lavje m al te pakken heeft gekregenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als ie terug is houden we een feestje.
Geprobeerd maar niet gelukt helaasquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
vraag me af of lavje m al te pakken heeft gekregen
Wantie die kan mooi in het film topic bovenaan in BNWquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:01 schreef Wantie het volgende:
Aanrader als film:
10 Cloverfield Lane!!
10 Cloverfield Lane (2016) - IMDb
Verhaal gaat over een jonge vrouw die door een doomsday complotdenker en prepper van de weg wordt gereden, om vervolgens te worden ontvoerd en opgesloten in zijn atoombunker, terwijl de prepper haar voorspiegelt dat ze daar voor haar eigen bestwil vast zit omdat een onbekende, mogelijk buitenaardse, vijand met chemische wapens de bovenwereld onleefbaar heeft gemaakt.
Ah, komtie in aanmerking? Want is niet echt eentje met boodschapquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wantie die kan mooi in het film topic bovenaan in BNW
quote:
Stabiel en druk!quote:
haha tofquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:29 schreef theguyver het volgende:
[..]Dat is een belediging tegenover peren.
Oh wacht ik ben TS
[..]
Stabiel en druk!
Komen ze wel aan? (1 vinkje is dat geloof ik)quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Zijn whatsappjes leest hij niet
Ja, 1 vinkje staat erbij.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komen ze wel aan? (1 vinkje is dat geloof ik)
Ik hoop dat het een kwestie van tekort aan data is, hoopte eigenlijk dat hij met de nieuwe maand nieuw tegoed zou hebben.quote:
Ja, maar dat is het dus niet.. Hmmpff.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een kwestie van tekort aan data is, hoopte eigenlijk dat hij met de nieuwe maand nieuw tegoed zou hebben.
Joho hoezie Nouriquote:
Wat een lul zeg. Beetje dit doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen
Allemaal de groeten van Div, het gaat goed maar om met zijn woorden te spreken: hij was Koos internetloos. En hij mist ons ook. Maar het belangrijkste is dat het goed met hem gaat
En hij komt snel weer langs.
That's the spiritquote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een lul zeg. Beetje dit doen.
Als ie weer komt posten krijgt ie klappen.
Zie je wel zijn internet moest nog over verhuisd worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen
Allemaal de groeten van Div, het gaat goed maar om met zijn woorden te spreken: hij was Koos internetloos. En hij mist ons ook. Maar het belangrijkste is dat het goed met hem gaat
En hij komt snel weer langs.
En terecht.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou zeg! ziet er prima uit dat gras.quote:
Gras? welk gras? Ik heb alleen maar onkruid om het huisquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:10 schreef Vance het volgende:
[..]
Dance ... doe eens een foto van jouw gras?
Poezepoes is echt zo leuk. Geniet echt van het beestje. Het is alsof hij altijd al hier gewoond heeft. Toch wel apart he, dat hij me zo heeft weten te vinden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:46 schreef Vance het volgende:
Hier ook echt een kattenmens!
Vanaf dat ik was geboren jaar of 4 was ik ofzo.... altijd katten gehad om me heen.
Ik heb er nu nog 2 een poes en ene kater. Ik wil ze voor geen geld ever kwijt!
Wat betreft de kater... het katertje van Lav... helemaal goed!
Het is echt heel bijzonder dat Poezepoes jou heeft gevonden en jij hem!
Ze zeggen wel eens... Jij hoeft de kat niet te vinden , De kat vindt jou wel.
In geval van Lav en Poezepoes is dat ook gebeurd denk ik.
Heel fijn om te horen en heel fijn te lezen dat er weer een poezepoes een fijn thuis heeft!
Applaus!!!
Neem aan van wel waar zou hij anders heen moeten?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:48 schreef Vance het volgende:
Fijn te lezen dat Div nog op planeet aarde is!
TY Lav voor de update.
heb de tuin helemaal om geploegd en er staat nu ook een glijbaan en een schommel in ..quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Gras? welk gras? Ik heb alleen maar onkruid om het huis
Uhu nja echt weekend heb ik niet, ben zaterdag en zondag ook gigantisch drukquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:41 schreef Scrummie het volgende:
BIJNA WEEKEND
God, wat gaat de tijd verschrikkelijk langzaam vandaag.
Ik sprak ook alleen voor mijzelf uiteraardquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Uhu nja echt weekend heb ik niet, ben zaterdag en zondag ook gigantisch druk
geef in weekend cursus aan ouderen hoe om te gaan met internet, leuke bijverdienste.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik sprak ook alleen voor mijzelf uiteraard.
Waarmee ben je zo druk dan? Leuk of niet leuk?
gisteren was het hier gewoon giga benauwd!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
En groetjes aan iedereen hier. Het is hier weer goed. En 35 graden
Zo, dat is lekker warm!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Enjoy gozer. Hier ook lekker weer trouwens, dit weekend net onder de 30 graden met veel zonquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Vond het gister en eergisteren echt niet uit te houden. Vies plakkerig. Bah.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
gisteren was het hier gewoon giga benauwd!
ja nu is gewoon giga warm in de zonquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vond het gister en eergisteren echt niet uit te houden. Vies plakkerig. Bah.
Hoi lieverdquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Tof.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
geef in weekend cursus aan ouderen hoe om te gaan met internet, leuke bijverdienste.
doe ik 1x in de 2 weken.
Voor de rest les geven door de week, en zit nu ook al in het bestuur
Ja ik doe het met een vriend van me een eigen opgezette bv.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:39 schreef Nouri het volgende:
[..]
Tof.
Dat lijkt mij ook wel leuk om te doen.
Van de aarde afgevallen. #proof flat earth is realityquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Neem aan van wel waar zou hij anders heen moeten?
De ruimte in?
Op 1 of andere manier was dat altijd mijn sterke punt bij KPNquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Scrummie weet dit wel die heeft samen met mij bij KPN gewerkt en die weet wel hoe moeilijk sommige dingen uit te leggen zijn aan mensen die er echt geen fluit van snappen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ik doe het met een vriend van me een eigen opgezette bv.
Informatie avonden geven en zo, best wel makkelijk opgezet.
En draait nu al paar maand, je moet alleen vaak wel erg veel geduld opbrengen met sommige haha.
Scrummie weet dit wel die heeft samen met mij bij KPN gewerkt en die weet wel hoe moeilijk sommige dingen uit te leggen zijn aan mensen die er echt geen fluit van snappen.
grappige is wel mijn ouders snappen het nog steeds niet haha
Mmm hoeveel vraag je dan per les?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ik doe het met een vriend van me een eigen opgezette bv.
Informatie avonden geven en zo, best wel makkelijk opgezet.
En draait nu al paar maand, je moet alleen vaak wel erg veel geduld opbrengen met sommige haha.
grappige is wel mijn ouders snappen het nog steeds niet haha
Lekker weer hequote:
Ben aan het werk.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Lekker weer he![]()
Zonde om de hele middag binnen te zitten.
Straks lekker naar mijn moestuintje, croissantjes mee , radlertje mee en genieten
Das nou jammer, het zou verboden moeten worden (om te werken met dit mooie weer)quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben aan het werk.
Helaas..![]()
Gisteren en eergisteren had ik gelukkig overdag vrij en heb ik ook echt wel van de zon genoten
Wat is deze.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:55 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Bij deze wil ik jullie op de hoogte brengen van ons vernieuwde subforum WEB.
Hier kan je alles kwijt wat er maar op het wereldwijde web te vinden is. (Mits FOK! Policy het toelaat!) Dus van Browser spelletjes tot handige/leuke websites. En van de raarste gifjes tot de mooiste wallpapers. Noem het maar op!
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
Groeit als kool, allebei trouwens =Dquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Das nou jammer, het zou verboden moeten worden (om te werken met dit mooie weer)
Hoe is het met de kleine?
Ga zeker een kijkje nemen dank je wel Fopjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:55 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Hier kan je alles kwijt wat er maar op het wereldwijde web te vinden is. (Mits FOK! Policy het toelaat!) Dus van Browser spelletjes tot handige/leuke websites. En van de raarste gifjes tot de mooiste wallpapers. Noem het maar op!
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
Wel een uitstekend forumdeel voor controlaltdelete, tingo en lambiekje, die posten toch alleen maar linkjes.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Spam!
En dat terwijl ik een addblocker heb
Leuk man, bedankt voor de update.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:55 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
na zo´n lokpost ga ik daar zeker niet meer heenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:55 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
Dat niet alleen legendes worden ook oud en gaan immers dood.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:48 schreef Dance99Vv het volgende:
Mohammed Ali dood![]()
En weer een legende minder in leven![]()
Ik wordt oud
quote:Op zondag 5 juni 2016 13:15 schreef Dance99Vv het volgende:
Goede middag , op deze zonnige zondag
[ afbeelding ]
Weet ikquote:Op zondag 5 juni 2016 13:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ahh... moet je weer werken![]()
Pssst geld is niet alles he.
Kom vechten dan Peerquote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |