Komen ze wel aan? (1 vinkje is dat geloof ik)quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Zijn whatsappjes leest hij niet
Ja, 1 vinkje staat erbij.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komen ze wel aan? (1 vinkje is dat geloof ik)
Ik hoop dat het een kwestie van tekort aan data is, hoopte eigenlijk dat hij met de nieuwe maand nieuw tegoed zou hebben.quote:
Ja, maar dat is het dus niet.. Hmmpff.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een kwestie van tekort aan data is, hoopte eigenlijk dat hij met de nieuwe maand nieuw tegoed zou hebben.
Joho hoezie Nouriquote:
Wat een lul zeg. Beetje dit doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen
Allemaal de groeten van Div, het gaat goed maar om met zijn woorden te spreken: hij was Koos internetloos. En hij mist ons ook. Maar het belangrijkste is dat het goed met hem gaat
En hij komt snel weer langs.
That's the spiritquote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een lul zeg. Beetje dit doen.
Als ie weer komt posten krijgt ie klappen.
Zie je wel zijn internet moest nog over verhuisd worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen
Allemaal de groeten van Div, het gaat goed maar om met zijn woorden te spreken: hij was Koos internetloos. En hij mist ons ook. Maar het belangrijkste is dat het goed met hem gaat
En hij komt snel weer langs.
En terecht.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou zeg! ziet er prima uit dat gras.quote:
Gras? welk gras? Ik heb alleen maar onkruid om het huisquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:10 schreef Vance het volgende:
[..]
Dance ... doe eens een foto van jouw gras?
Poezepoes is echt zo leuk. Geniet echt van het beestje. Het is alsof hij altijd al hier gewoond heeft. Toch wel apart he, dat hij me zo heeft weten te vinden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:46 schreef Vance het volgende:
Hier ook echt een kattenmens!
Vanaf dat ik was geboren jaar of 4 was ik ofzo.... altijd katten gehad om me heen.
Ik heb er nu nog 2 een poes en ene kater. Ik wil ze voor geen geld ever kwijt!
Wat betreft de kater... het katertje van Lav... helemaal goed!
Het is echt heel bijzonder dat Poezepoes jou heeft gevonden en jij hem!
Ze zeggen wel eens... Jij hoeft de kat niet te vinden , De kat vindt jou wel.
In geval van Lav en Poezepoes is dat ook gebeurd denk ik.
Heel fijn om te horen en heel fijn te lezen dat er weer een poezepoes een fijn thuis heeft!
Applaus!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |