Ja, dat duurt idd wel erg langquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:57 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, moeten we ons weer zorgen maken om DivGod? Hij is nu alweer best lang aan het verhuizen..
Ja toch! Dit kan zo niet langer.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat duurt idd wel erg lang![]()
Div, laat eens wat van je horen. Je wordt gemist
Leek me wel toepasselijk bij het nieuwsberichtquote:
Bericht was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Leek me wel toepasselijk bij het nieuwsbericht
Ik zie het nu pas Re motorbloempje en copycat weg als mod...quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat duurt idd wel erg lang![]()
Div, laat eens wat van je horen. Je wordt gemist
terrechte klacht!quote:
Bijzonder dat die 3 weg zijn ja. Bekende mods.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas Re motorbloempje en copycat weg als mod...
bizar, moet zeggen je zei het gisteren tegen mij,,
Maar niet verteld wie.. en verbaasd me echt dat die 3 weg zijn.
Voor mij toch wel de bekendste mods op fok!
3 kanjers weg. Groot verlies voor FOK! Misschien komen ze er uit en komen ze terug. Zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijzonder dat die 3 weg zijn ja. Bekende mods.
Ach het verval van FOK! is ingegaan toen er een grootheid uit BNW opstapte.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja en schoppen tegen fok! heeft ook weinig nut, bizar gewoon dat MODS waarschijnlijk proberen het een en ander aan te kaarten, van hoi luitjes dit gaat mis en dan maar opstappen om een punt te maken..quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ach het verval van FOK! is ingegaan toen er een grootheid uit BNW opstapte.
FOK! is op sterven na dood. Danny heeft ook totaal geen innovatieve ideeën dus het wachten op de laatste dag.
Ik had het gisteren toevallig met die grootheid ook nog over. S?nachts posten er gemiddeld gezien nog maar 200 users. Overdag een mannetje of 1000 die online zijn en 700 die actief posten. Dat is voor een forum hoe je het went of keert veel te weinig. Ik moet soms nog erg lachen dat FOK!ers zich als vijanden zien van GS. Terwijl FOK! gewoon de boot heeft gemist en GS net de juiste boot heeft genomen.
Van copycat had ik het gezien, maar die andere 2 nog nietquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja bizar he...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Van copycat had ik het gezien, maar die andere 2 nog niet
Verstandig. Jammer als anderen het niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
net prik gehaald
bigpharmatopic vind dit niet leuk
Laat je het ons weten zodra je de 'hail Hydra' niet meer kan onderdrukken?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
net prik gehaald
bigpharmatopic vind dit niet leuk
<3quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Even mijn schattige katertje showen hoor
Je mag het gras wel eens maaienquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Even mijn schattige katertje showen hoor
Maar je kat(ertje) ziet er goed uit, die heeft het vast erg naar zijn zin bij je.quote:
Hij heeft het echt naar zijn zin! Het is zo'n leuk beest. Hij is niet meer zo schuw en is nu zichzelf. Kan heel lang rustig liggen om vervolgens zijn muizen beurtelings te molesteren en af te likken. Hij heeft de laatste dagen de gewoonte om midden in de nacht bovenop me te springen en vervolgens net zo lang tegen mijn benen te duwen tot hij een fijn plekje heeft gevonden om daar heerlijk te gaan slapenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar je kat(ertje) ziet er goed uit, die heeft het vast erg naar zijn zin bij je.
Hij doet me wel denken aan "blacky" een straatpoes die ik altijd tegenkwam in Spanje als ik ging wandelen in de bergen daar. Was ook een schatje en best lief. Moet wel zeggen dat als ik op vakantie ben mijn katten thuis mis en als ik terug ben de katten daar mis.Conclusie ik ben een kattenmens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |