In die speelmuizen zit catnip, vinden katten ook heerlijk. Hij ligt die muizen ook echt uitgebreid te wassen, is echt beurtelings aan het wassen en vervolgens probeert hij ze uit elkaar te trekken. Grappig gezichtquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:24 schreef controlaltdelete het volgende:
OP MP krijg je um al voor 12,50 wel met 6,50 verzendkosten dus tja.. was je mijn buuf geweest had je um zo mogen hebben mocht ik het niet uitgeleend hebben. Ik hoor altijd goede verhalen over het ding, zeker als ze nog jong zijn. Laserlampjes zijn ook leuk maar niet elke kat is er gek mee te krijgen. Hier krijg ik er maar ene echt gek mee, hij maakt mooie jumps. Must get the dot
Kattenkruid moet je ook eens proberen, ik lig altijd in een deuk om te zien wat het met ze doet.
Elke kat reageert op zijn eigen manier op kattenkruid. Nadat ze de geur ervan hebben opgesnoven, rollen sommige katachtigen zich dramatisch miauwend of jankend over de grond, schurken ze tegen de plant aan of blijven ze onbeweeglijk staan met een doffe blik in de ogen. Na tien, vijftien minuten is de "betovering" verbroken
http://www.poezenweide.nl(...)ttenkruid-houden.asp
Heb je al een naam voor um? Poezepoes is nou niet echt een naam voor een stoere kater straks als ie een vent is. Naja in deze tijden van genderneutrality moet het kunnen (sorry kon het niet laten)..quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In die speelmuizen zit catnip, vinden katten ook heerlijk. Hij ligt die muizen ook echt uitgebreid te wassen, is echt beurtelings aan het wassen en vervolgens probeert hij ze uit elkaar te trekken. Grappig gezicht
onze kater heet Bella.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Heb je al een naam voor um? Poezepoes is nou niet echt een naam voor een stoere kater straks als ie een vent is. Naja in deze tijden van genderneutrality moet het kunnen (sorry kon het niet laten)..
quote:
Moest lachenquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Heb je al een naam voor um? Poezepoes is nou niet echt een naam voor een stoere kater straks als ie een vent is. Naja in deze tijden van genderneutrality moet het kunnen (sorry kon het niet laten)..
Lekker nageltjes scherpen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Onze kat vond vooral de bank een leuk speeltje
Ja wel uiteindelijk, er is niets mis verder. Maar hij kan het gewoon nog niet, dus veel oefenen en voor de rest sondevoeding.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker nageltjes scherpen.
Hoe gaat het met je kleine broertje? Gaat hij goed drinken?
Hoe vindt zij het? Nu is ze ineens niet meer de jongste, zal wel wennen zijn dat niet alle aandacht meer voor haar is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja wel uiteindelijk, er is niets mis verder. Maar hij kan het gewoon nog niet, dus veel oefenen en voor de rest sondevoeding.
Gaat wel goed verder, was vanmiddag op bezoek met mn zusje
Op tijd beginnen met gewend laten raken aan nagels knippen. Krabpaal doet ook wonderen. Bij mij wordt gelukkig niet echt aan mijn spullen gekrabd. Als katten naar buiten kunnen hebben ze daar vaak ook minder behoefte aan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker nageltjes scherpen.
Hoe gaat het met je kleine broertje? Gaat hij goed drinken?
Ik denk niet ze het nog snapt. Denk dat dat pas komt als ie thuis is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe vindt zij het? Nu is ze ineens niet meer de jongste, zal wel wennen zijn dat niet alle aandacht meer voor haar is.
Ach zo'n klein meiske, zeker zielig. Het is zo moeilijk om te zien dat ze pijn hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik was vanavond bij mijn nichtje, vandaag zijn de amandelen eruit gehaald bij haar. Man, wat zielig. Arm meisje.
Ik hoorde een paar dagen terug een verhaal over amandelen eruit halen in de sovjet tijden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik was vanavond bij mijn nichtje, vandaag zijn de amandelen eruit gehaald bij haar. Man, wat zielig. Arm meisje.
Dan zal je helemaal slaap tekort komen. Nog meer dan andersquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet ze het nog snapt. Denk dat dat pas komt als ie thuis is.
Op moment is ze vooral heel erg gefrustreerd en boos over het feit dat ze niet snapt waar dr moeder is en waarom ze het de hele dag met mij moet stellen.
Moeilijk doen met eten, overal naar toe getild willen worden ipv zelf lopen, niet in ledikant willen slapen maar persee bij mij in slaap willen vallen. Dus denk beetje onzeker over de hele aangelegenheid.
Ja, al mag ze nu veel ijsjes en dat vind ze heerlijk, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach zo'n klein meiske, zeker zielig. Het is zo moeilijk om te zien dat ze pijn hebben
3,5quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoorde een paar dagen terug een verhaal over amandelen eruit halen in de sovjet tijden.
Dat was niet best.
Hoe oud is ze
Slapen gaat gelukkig wel uitstekend zolang je dr maar bij je legt. En dan ook wel de hele nacht door.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zal je helemaal slaap tekort komen. Nog meer dan anders
Gelukkig nog jong, hoorde tijdje terug hoe ouder hoe pijnlijker.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Scrummie het volgende:
3,5. En nee, dat zal niet best zijn geweest.
Keel en neus, beide. En ja, kennis had 't een tijd terug, die was 30 toen. Heeft gewoon eerst 2 weken niet kunnen eten, en daarna nog een maand of 2 een vieze smaak in de mond gehad.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig nog jong, hoorde tijdje terug hoe ouder hoe pijnlijker.
In de keel?
Ja, ik had amandelen toen ik jaar of 5-6 was.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Keel en neus, beide. En ja, kennis had 't een tijd terug, die was 30 toen. Heeft gewoon eerst 2 weken niet kunnen eten, en daarna nog een maand of 2 een vieze smaak in de mond gehad.
Mijn poezen heten skatje, liefie en droppiequote:Op woensdag 18 mei 2016 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]![]()
daar zit vast een verhaal achter. Ik heb maar één poes in het gezelschap ze heet Loes. Poes van de buren heet Noodles ook een leuke naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |