Lekker weer hequote:
Ben aan het werk.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Lekker weer he![]()
Zonde om de hele middag binnen te zitten.
Straks lekker naar mijn moestuintje, croissantjes mee , radlertje mee en genieten
Das nou jammer, het zou verboden moeten worden (om te werken met dit mooie weer)quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben aan het werk.
Helaas..![]()
Gisteren en eergisteren had ik gelukkig overdag vrij en heb ik ook echt wel van de zon genoten
Wat is deze.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:55 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Bij deze wil ik jullie op de hoogte brengen van ons vernieuwde subforum WEB.
Hier kan je alles kwijt wat er maar op het wereldwijde web te vinden is. (Mits FOK! Policy het toelaat!) Dus van Browser spelletjes tot handige/leuke websites. En van de raarste gifjes tot de mooiste wallpapers. Noem het maar op!
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
Groeit als kool, allebei trouwens =Dquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Das nou jammer, het zou verboden moeten worden (om te werken met dit mooie weer)
Hoe is het met de kleine?
Ga zeker een kijkje nemen dank je wel Fopjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:55 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Hier kan je alles kwijt wat er maar op het wereldwijde web te vinden is. (Mits FOK! Policy het toelaat!) Dus van Browser spelletjes tot handige/leuke websites. En van de raarste gifjes tot de mooiste wallpapers. Noem het maar op!
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
Wel een uitstekend forumdeel voor controlaltdelete, tingo en lambiekje, die posten toch alleen maar linkjes.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Spam!
En dat terwijl ik een addblocker heb
Leuk man, bedankt voor de update.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:55 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
na zo´n lokpost ga ik daar zeker niet meer heenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:55 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
Dat niet alleen legendes worden ook oud en gaan immers dood.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:48 schreef Dance99Vv het volgende:
Mohammed Ali dood![]()
En weer een legende minder in leven![]()
Ik wordt oud
quote:Op zondag 5 juni 2016 13:15 schreef Dance99Vv het volgende:
Goede middag , op deze zonnige zondag
[ afbeelding ]
Weet ikquote:Op zondag 5 juni 2016 13:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ahh... moet je weer werken![]()
Pssst geld is niet alles he.
Kom vechten dan Peerquote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een lul zeg. Beetje dit doen.
Als ie weer komt posten krijgt ie klappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |