SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:04 schreef theguyver het volgende:
Neil deGrasse
@neiltyson
Earth is not only oblate — wider at the equator than pole-to-pole, but pear shaped — slightly wider just south of the equator
Het zit je ook niet meequote:Op zondag 22 mei 2016 00:08 schreef oompaloompa het volgende:
en het regent, twee keer deze week naar de oostkust, twee keer beland ik in een boel regen :/
Terwlijk het gisteren supermooi was maar ik binnen moest zijn
dan kan het best lekker zijn!quote:Op zondag 22 mei 2016 00:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee. Voel met je mee!
Hier is het 25 graden, en best benauwd, en gaat het zo regenen.
Is ook. Je gaat een goeie dag tegemoet zo te horen, heerlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 00:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dan kan het best lekker zijn!
Hoop op fietsen en picknick in het park morgen dus fingers crossed dat het morgen weer beter is
Nu even de moed bij elkaar rapen om de regen in te gaan voor voer
Vast wel, morgen heb je gewoon een mega picnic, allemaal bekenden etcquote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef oompaloompa het volgende:
Ik hoop het, ben voor een paar dagen in mijn vorige woonplaats dus hoop wat oude vrienden etc te ontmoeten maar heb weinig geplanned en het is einde van het schooljaar dus hopelijk zijn er nog een paar!
Ooh nicequote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef oompaloompa het volgende:
Ik hoop het, ben voor een paar dagen in mijn vorige woonplaats dus hoop wat oude vrienden etc te ontmoeten maar heb weinig geplanned en het is einde van het schooljaar dus hopelijk zijn er nog een paar!
Dat is gelukkig waarquote:Op zondag 22 mei 2016 00:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ooh niceGelukkig heb je geen goed weer nodig om naar een gezellige kroeg of zo te gaan.
Dynamo 1995 hieroquote:Op zondag 22 mei 2016 00:23 schreef DeMolay het volgende:
Dynamo
was bij dit concert ! lay down your souls to the Gods of rock n roll![]()
voor degene die niet weten dit is old scool Black Metal
Chronos , Mantas en Abbadon .....zlol zoek maar op![]()
ja en ik was bij alle bij![]()
![]()
\
en vooraan natuurlijk ...water was zeker nodig !
begon met entree prijs van 2 gulden 50op het plein in lichtstad
![]()
hier is het prima, en ik hoop dat het dinsdag droog is, kan ik weer eens vissen!quote:
Ja dat was het wel, het was niet 2 weken zon maar heb me wel goed vermaakt.quote:
Ja voelde me echt weer in nederland met al die regen, al was de temperatuur best wel aangenaam(voor nederlandse begrippen).quote:Op maandag 23 mei 2016 09:30 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen en welkom thuis Dance! Je valt met je neus in de boter want het giet
Wat zal je terugverlangen naar Spanje
Regenquote:
quote:
Ja paar oude vrienden gezien dat was tof, nou zo dadelijk in een of andere jipster koffie tent wat wrken en dan vanavond herhalingquote:Op maandag 23 mei 2016 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Balen. Wel oude bekenden gezien?
@ je edit. Ah kijk. Warme zwoele zomeravonden altijd +1
Lekker tochquote:Op maandag 23 mei 2016 13:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja paar oude vrienden gezien dat was tof, nou zo dadelijk in een of andere jipster koffie tent wat wrken en dan vanavond herhaling
Yeapquote:
Ik lees wel ergere dingenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha. ik had alleen maar jogy vergeleken met Jan Peter Balkenende
idd. had ook geen ban hoor.quote:
Soms weleens heel fijn om gewoon niet online te zijn en een boek te lezen of helemaal niks doen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
idd. had ook geen ban hoor.lekker aan het werk. Meestal pas 10 uur thuis dus dan lekker op de bank voor de tv met een pot bier. viel mee dat mn pc nog aanging daarnet
Zeker en zeker met wat ik loop per dag. volgens mijn stappenteller loop ik per dag gem zo'n 26 a 27000 stappen per dag. Dat is elke dag ruim 20 km. Snap je gelijk waar de kilo's zijn geblevenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms weleens heel fijn om gewoon niet online te zijn en een boek te lezen of helemaal niks doen.
ban?quote:
haha nee daar ben ik al heel lang mee gestopt. Dat was alleen in het begin leuk.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
ban?
Wat heb je gedaan?
Max verstappen fans pissed of gemaakt?
Beide, het is even lekker relaxt van weer genieten met wat vrienden.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:22 schreef oompaloompa het volgende:
Vissen heb ik nooit echt begrepen, doe je het met vrienden of in je eentje?
En doe je het echt voor het vissen of is dat meer een excuus om lekker rustig buiten te zitten en een doel te hebben?
Als je voor de 15 of 20 km gaat wel, ik heb ook zo'n plaatje van de weken in spanjequote:Op maandag 23 mei 2016 14:38 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Das best veel. Ik kan gewoon met gemak de vierdaagse lopen.
tot hoe ver gaan de km? 30 zou ook wel lukken denk ik zoquote:Op maandag 23 mei 2016 15:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Als je voor de 15 of 20 km gaat wel, ik heb ook zo'n plaatje van de weken in spanje
Dat soort dingen loop ik met vakantie naar Texel ook zo'n beetje dagelijksquote:Op maandag 23 mei 2016 14:38 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Das best veel. Ik kan gewoon met gemak de vierdaagse lopen.
Nou ik stond er vooral van te kijken. Nooit zo mee bezig geweest maar als je dan de aantallen ziet heb je toch zoiets van wtf.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat soort dingen loop ik met vakantie naar Texel ook zo'n beetje dagelijks
Dat ligt eraan , of je veel bergen (heuvels) op moet, Ik zou voor de 20 of 25 gaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tot hoe ver gaan de km? 30 zou ook wel lukken denk ik zo
ik ga voor niksquote:Op maandag 23 mei 2016 15:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat ligt eraan , of je veel bergen (heuvels) op moet, Ik zou voor de 20 of 25 gaan.
Oh jij leek me wel iemand die van stappen houdt in je vrije tijdquote:Op maandag 23 mei 2016 15:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik ga voor niksals ik vrij ben maak ik niet zoveel stappen en dat wou ik graag zo houden hahaha
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:35 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Oh jij leek me wel iemand die van stappen houdt in je vrije tijd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha nee daar ben ik al heel lang mee gestopt. Dat was alleen in het begin leuk.
Geen ban ik lulde maar wat.
Ik ga over een paar weken naar Schiermonnikoog. Zal daar nog wel meer zijn, zo zonder autoquote:Op maandag 23 mei 2016 15:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ik stond er vooral van te kijken. Nooit zo mee bezig geweest maar als je dan de aantallen ziet heb je toch zoiets van wtf.
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:39 schreef theguyver het volgende:
[..]aha
Btw collega's lagen dubbel, want ik heb een MP3 speler met een pedo meter....
Uit betrouwbare bron kan ik je melden dat je op schouwen duiveland ook mooie stukjes kan lopen.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken naar Schiermonnikoog. Zal daar nog wel meer zijn, zo zonder auto
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken naar Schiermonnikoog. Zal daar nog wel meer zijn, zo zonder auto
Dan ga ik liever naar Ibiza 15km breed en 30 km lang en prima cocktails , zon en strandquote:Op maandag 23 mei 2016 15:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron kan ik je melden dat je op schouwen duiveland ook mooie stukjes kan lopen.
Maar veel plezier alvast daar....een eiland wat te belopen is blijft mooi.
En dat op een basis school!quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
En dat op een basis school!melde al dat ding geregeld op hol sloeg in leraren lokaal
Pedometer = stappen teller, en ik maakte een geintje heb gewoon lekkere pokke herrie op dat ding staan!quote:
ja ja....geloof er niks van, maar moet bekennen dat ik pedo met enge dingen associeer en niet iets met stappenquote:Op maandag 23 mei 2016 15:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Pedometer = stappen teller, en ik maakte een geintje heb gewoon lekkere pokke herrie op dat ding staan!
Dat deden mijn collega's ook die hadden er ook nog nooit van gehoord en dachten inderdaad aan pedofielen!quote:Op maandag 23 mei 2016 16:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja ja....geloof er niks van, maar moet bekennen dat ik pedo met enge dingen associeer en niet iets met stappen
Betekend dat dat je het nu rustiger hebt of moet je nu de hele familie verzorgen ?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Moeder en broertje zijn uit de ziekenhuis.
Nu kan ik morgen met een gerust hart naar m'n eigen huisje vliegenquote:Op maandag 23 mei 2016 16:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Betekend dat dat je het nu rustiger hebt of moet je nu de hele familie verzorgen ?
TRV / [TIP!] Corendon zoekt 100 proefslapers voor nieuw hotel op Ibizaquote:Op maandag 23 mei 2016 15:46 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik liever naar Ibiza 15km breed en 30 km lang en prima cocktails , zon en strand
man man man Hollandse eilanden, wind regen en blerende duitsers, en je betaald overal de hoofdprijs (alles is tering duur) Nee mij zien ze daar niet![]()
En daar kom je nu pas meequote:Op maandag 23 mei 2016 16:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
TRV / [TIP!] Corendon zoekt 100 proefslapers voor nieuw hotel op Ibiza
TRV mod to the rescue
Ga daar wonen dan!quote:Op maandag 23 mei 2016 15:46 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik liever naar Ibiza 15km breed en 30 km lang en prima cocktails , zon en strand
man man man Hollandse eilanden, wind regen en blerende duitsers, en je betaald overal de hoofdprijs (alles is tering duur) Nee mij zien ze daar niet![]()
Na 3x 3weken ibiza heb ik het daar ook wel weer gezien, het blijft een eiland he en is niet zo gek groot hoor.quote:
Eilandenquote:Op maandag 23 mei 2016 16:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Na 3x 3weken ibiza heb ik het daar ook wel weer gezien, het blijft een eiland he en is niet zo gek groot hoor.
Thx, komt vast goedquote:Op maandag 23 mei 2016 15:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron kan ik je melden dat je op schouwen duiveland ook mooie stukjes kan lopen.
Maar veel plezier alvast daar....een eiland wat te belopen is blijft mooi.
Goed nieuws!quote:Op maandag 23 mei 2016 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Moeder en broertje zijn uit de ziekenhuis.
Doet me denken aan de speld die site als je de rest van hun artikelen bekijkt is het het meer voor a good laugh then serious.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:50 schreef theguyver het volgende:
http://straightstoned.com(...)ery-sperm-cell-life/
Pro-Lifers Declare “Ejaculation Is Murder: Every Sperm Cell Is A Life”
Murder Fap!!!
hondermiljoenmiljard doden elke seconde![]()
als je dus je vrouw vriendin volblaft doe dat dan niet met condoom, plus als er wat uit komt druk het er weer terug in ofzeau?
Echt wtf lees ik
quote:
Bedoel je de altijd hippe Nicole en Hugo?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe heet dat leuke Belgische duo waar jij zo dol op bent ook alweer?
Hun hebben gelijk.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:50 schreef theguyver het volgende:
http://straightstoned.com(...)ery-sperm-cell-life/
Pro-Lifers Declare “Ejaculation Is Murder: Every Sperm Cell Is A Life”
Murder Fap!!!
hondermiljoenmiljard doden elke seconde![]()
als je dus je vrouw vriendin volblaft doe dat dan niet met condoom, plus als er wat uit komt druk het er weer terug in ofzeau?
Echt wtf lees ik
Bingo!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bedoel je de altijd hippe Nicole en Hugo?
Oeh dan valt het altijd frisse en regenachtige Engeland wel tegen jaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Net nu het in polen 30 graden werd
Ah, dat had je nou niet hoeven doen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |