Neem aan van wel waar zou hij anders heen moeten?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:48 schreef Vance het volgende:
Fijn te lezen dat Div nog op planeet aarde is!
TY Lav voor de update.
heb de tuin helemaal om geploegd en er staat nu ook een glijbaan en een schommel in ..quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Gras? welk gras? Ik heb alleen maar onkruid om het huis
Uhu nja echt weekend heb ik niet, ben zaterdag en zondag ook gigantisch drukquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:41 schreef Scrummie het volgende:
BIJNA WEEKEND
God, wat gaat de tijd verschrikkelijk langzaam vandaag.
Ik sprak ook alleen voor mijzelf uiteraardquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Uhu nja echt weekend heb ik niet, ben zaterdag en zondag ook gigantisch druk
geef in weekend cursus aan ouderen hoe om te gaan met internet, leuke bijverdienste.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik sprak ook alleen voor mijzelf uiteraard.
Waarmee ben je zo druk dan? Leuk of niet leuk?
gisteren was het hier gewoon giga benauwd!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
En groetjes aan iedereen hier. Het is hier weer goed. En 35 graden
Zo, dat is lekker warm!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Enjoy gozer. Hier ook lekker weer trouwens, dit weekend net onder de 30 graden met veel zonquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Vond het gister en eergisteren echt niet uit te houden. Vies plakkerig. Bah.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
gisteren was het hier gewoon giga benauwd!
ja nu is gewoon giga warm in de zonquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vond het gister en eergisteren echt niet uit te houden. Vies plakkerig. Bah.
Hoi lieverdquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Tof.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
geef in weekend cursus aan ouderen hoe om te gaan met internet, leuke bijverdienste.
doe ik 1x in de 2 weken.
Voor de rest les geven door de week, en zit nu ook al in het bestuur
Ja ik doe het met een vriend van me een eigen opgezette bv.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:39 schreef Nouri het volgende:
[..]
Tof.
Dat lijkt mij ook wel leuk om te doen.
Van de aarde afgevallen. #proof flat earth is realityquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Neem aan van wel waar zou hij anders heen moeten?
De ruimte in?
Op 1 of andere manier was dat altijd mijn sterke punt bij KPNquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Scrummie weet dit wel die heeft samen met mij bij KPN gewerkt en die weet wel hoe moeilijk sommige dingen uit te leggen zijn aan mensen die er echt geen fluit van snappen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ik doe het met een vriend van me een eigen opgezette bv.
Informatie avonden geven en zo, best wel makkelijk opgezet.
En draait nu al paar maand, je moet alleen vaak wel erg veel geduld opbrengen met sommige haha.
Scrummie weet dit wel die heeft samen met mij bij KPN gewerkt en die weet wel hoe moeilijk sommige dingen uit te leggen zijn aan mensen die er echt geen fluit van snappen.
grappige is wel mijn ouders snappen het nog steeds niet haha
Mmm hoeveel vraag je dan per les?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ik doe het met een vriend van me een eigen opgezette bv.
Informatie avonden geven en zo, best wel makkelijk opgezet.
En draait nu al paar maand, je moet alleen vaak wel erg veel geduld opbrengen met sommige haha.
grappige is wel mijn ouders snappen het nog steeds niet haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |