dit ja, irritante hyperactieve kutbeestenquote:
Zenuwenkrengen, net zoals poedelsquote:
net opso wdbquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit ja, irritante hyperactieve kutbeesten
Maar heel veel andere kleine hondjes vind ik ook maar niksquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
watquote:
Ligt er helemaal aan hoe je ze opvoed.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mooi commentaar hoor. Maar ik heb nu al 25 keer gehoord. Bij peptalk etcetera. Nu weer. Wel jammer eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende: [..] Die man zit al jaren te wachten op een Nederlandse overwinning
ja maar probleem is dat veel mensen die beesten amper opvoedenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan hoe je ze opvoed.
Die van ons heeft als er iemand binnenkomt wel een handje van om een beetje druk te doen, maar dan knip je een keer met je vingers en gaat ze weer rustig óf naast je op de bank liggen, of in d`r mandje.
Dat zal dan de enige chihuahua zijn die luistert en normaal doet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan hoe je ze opvoed.
Die van ons heeft als er iemand binnenkomt wel een handje van om een beetje druk te doen, maar dan knip je een keer met je vingers en gaat ze weer rustig óf naast je op de bank liggen, of in d`r mandje.
Aftellen is begonnenquote:
ik schrok alquote:
sowieso sowiesoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom post ik filmpje met 2 ajacieden. mja care, toch kampioen
Ja, je weet hoe dat gaat he. Ik geef het nog 5 minuten voor ik iedereen weer uitscheld met "de grote K"quote:
Voelt ze zich beter over haar miserabele leven als slechte docent.quote:
Omdat het een mongool isquote:
Kloptquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar probleem is dat veel mensen die beesten amper opvoeden
ahw dat is wel heel tofquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt
Wij hebben de taak op ons genomen om deze zwaar verwaarloosde en bange Chihuahua opnieuw op te voeden, en het is echt een rustige lieve hond geworden.
Die honden hadden gewoon mensenkennis.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
ben al 2x aangevallen door zo'n kutbeest
rottweilers
verklaar je zo mijn plagerige opmerkingen ook?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voelt ze zich beter over haar miserabele leven als slechte docent.
En dit natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Krijg nu flashback naar die reclame van dat dikke vrouwtje dat aan het sporten is en zo achterover valt en haar hondje plet met haar dikke reet.quote:
Gvd debieltjequote:
kan je chloro niet in huis nemen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt
Wij hebben de taak op ons genomen om deze zwaar verwaarloosde en bange Chihuahua opnieuw op te voeden, en het is echt een rustige lieve hond geworden.
Inb4 Chequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee jij bent geen slechte docent.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verklaar je zo mijn plagerige opmerkingen ook?
hahah gvdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Krijg nu flashback naar die reclame van dat dikke vrouwtje dat aan het sporten is en zo achterover valt en haar hondje plet met haar dikke reet.
Hey loppe, welke chick ben je nu weer aan het stalkenquote:
wij hadden keertje kat in het kippenhok zitten, was er ingevallen toen hij dacht kippetje te scoren en toen werd die helemaal bang en wild omdat die kippen hem aanvielen en uiteindelijk hebben we hem er uit moeten halen omdat hij in een hoekje zat te huilenquote:
Ja, die post natuurlijk tussen de trainingen door op Nederlands bekendste forumquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Is dit de enige echte Abdelhak Nouri??
Omg wat sneuuuuquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij hadden keertje kat in het kippenhok zitten, was er ingevallen toen hij dacht kippetje te scoren en toen werd die helemaal bang en wild omdat die kippen hem aanvielen en uiteindelijk hebben we hem er uit moeten halen omdat hij in een hoekje zat te huilen
nooit weer gezien daarna ook
wrm nie die mensen hebben ook afleiding nodigquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, die post natuurlijk tussen de trainingen door op Nederlands bekendste forum
Fawaka met jouquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Is dit de enige echte Abdelhak Nouri??
Worden ze toch ook ;squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarom moeten alle kippen dan ook geslacht worden.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij zei pas dat ik wel cool was, weet hij niet dat ik Marokkanen haat???quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
niemandquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey loppe, welke chick ben je nu weer aan het stalken
Fix ff training voor mij bij Ajax A1. ben eckte strijder vecht voor de bal, technisch iets minder maar wel schotkrachtquote:
quote:
Wie ben jij?quote:
Hoe gaat het met je?quote:
Ze gaan maar fifa spelenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm nie die mensen hebben ook afleiding nodig
Overal beetje kip etenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarom moeten alle kippen dan ook geslacht worden.
Op z'n bril gaan zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
Over blauwen gesproken, waar is frankgod?
Die is er nooit doordeweeks hoor :squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
Over blauwen gesproken, waar is frankgod?
Pas maar op, of ik geef je een note.quote:
Goeddddd, en met jou bby?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie ben jij?
[..]
Hoe gaat het met je?
zou me niet eens verbazenquote:
Dat is basiskennis.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij zei pas dat ik wel cool was, weet hij niet dat ik Marokkanen haat???
op vrijdagavond vaak welquote:
Ik heb geen repects voor oudmods.quote:
Doe maar, heb er al lang geen meer gehad volgens mij.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pas maar op, of ik geef je een note.
We weten allemaal hoe het met klokov afliep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |