Inb4 Chequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voelt ze zich beter over haar miserabele leven als slechte docent.
Nee jij bent geen slechte docent.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verklaar je zo mijn plagerige opmerkingen ook?
hahah gvdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Krijg nu flashback naar die reclame van dat dikke vrouwtje dat aan het sporten is en zo achterover valt en haar hondje plet met haar dikke reet.
Hey loppe, welke chick ben je nu weer aan het stalkenquote:
wij hadden keertje kat in het kippenhok zitten, was er ingevallen toen hij dacht kippetje te scoren en toen werd die helemaal bang en wild omdat die kippen hem aanvielen en uiteindelijk hebben we hem er uit moeten halen omdat hij in een hoekje zat te huilenquote:
Ja, die post natuurlijk tussen de trainingen door op Nederlands bekendste forumquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Is dit de enige echte Abdelhak Nouri??
Omg wat sneuuuuquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij hadden keertje kat in het kippenhok zitten, was er ingevallen toen hij dacht kippetje te scoren en toen werd die helemaal bang en wild omdat die kippen hem aanvielen en uiteindelijk hebben we hem er uit moeten halen omdat hij in een hoekje zat te huilen
nooit weer gezien daarna ook
wrm nie die mensen hebben ook afleiding nodigquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, die post natuurlijk tussen de trainingen door op Nederlands bekendste forum
Fawaka met jouquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Is dit de enige echte Abdelhak Nouri??
Worden ze toch ook ;squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarom moeten alle kippen dan ook geslacht worden.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij zei pas dat ik wel cool was, weet hij niet dat ik Marokkanen haat???quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |