Aftellen is begonnenquote:
ik schrok alquote:
sowieso sowiesoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom post ik filmpje met 2 ajacieden. mja care, toch kampioen
Ja, je weet hoe dat gaat he. Ik geef het nog 5 minuten voor ik iedereen weer uitscheld met "de grote K"quote:
Voelt ze zich beter over haar miserabele leven als slechte docent.quote:
Omdat het een mongool isquote:
Kloptquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar probleem is dat veel mensen die beesten amper opvoeden
ahw dat is wel heel tofquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt
Wij hebben de taak op ons genomen om deze zwaar verwaarloosde en bange Chihuahua opnieuw op te voeden, en het is echt een rustige lieve hond geworden.
Die honden hadden gewoon mensenkennis.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
ben al 2x aangevallen door zo'n kutbeest
rottweilers
verklaar je zo mijn plagerige opmerkingen ook?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voelt ze zich beter over haar miserabele leven als slechte docent.
En dit natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voelt ze zich beter over haar miserabele leven als slechte docent.
Krijg nu flashback naar die reclame van dat dikke vrouwtje dat aan het sporten is en zo achterover valt en haar hondje plet met haar dikke reet.quote:
Gvd debieltjequote:
kan je chloro niet in huis nemen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt
Wij hebben de taak op ons genomen om deze zwaar verwaarloosde en bange Chihuahua opnieuw op te voeden, en het is echt een rustige lieve hond geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |