abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 13:38:26 #1
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_162351699
DenkNL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:34:32 Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK! #SylvanaSimons https://t.co/7Y54fLBVsR reageer retweet

Game on! ^O^
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_162351718
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:36 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik lees het anders nergens. Kun je dat bericht van je even quoten? :)

[..]

Het gaan eigenlijk niet om respect, maar het fatsoen dat mensen dingen anders mogen doen dan jij. Dat lijkt me nou een typisch Nederlandse waarde.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:18 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Zolang je er niks mee doet, prima. Ik heb ook niet gezegd dat ik de islam zou willen verbieden in de persoonlijke sfeer. Maar het is wel een uiting van anti-westers gedachtegoed.
pi_162351733
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is geen wens, maar een onvermijdelijk feit met de opstelling zoals die is bij de voorstanders van DENK.

Ik wens een solidaire en tolerante samenleving, en ik ben zwaar tegen racisme. Ik ben links als hell notabene, maar ik vind de racismekaart van de DENK voorstanders zwaar overtrokken en getuigen van Calimerogedrag, en het bevordert de samenleving niet.

Ik zie het als een gevaar voor de samenhang van de samenleving, ook al zie ik DENK hoog uit met 1 of 2 zetels in de Tweede Kamer komen bij de verkiezingen in 2017.
Mooi dat je tegen racisme bent en persoonlijk vind ik het top dat je zeer links bent, maar DENK is voor een deel natuurlijk juist een groep die zich verzet tegen de situatie waarin allochtonen zich per definitie achter traditioneel linkse partijen scharen, die misschien helemaal niet het beste met ze voor hebben. Dus ja, links en DENK staan in deze juist enigszins tegenover elkaar.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:39:21 #4
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162351737
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Dat is toch triest, ik ken die eerste poste nog van in het echt.
Dat is immens triest. Maar weinigen lijken dit schokkend te vinden :{w
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_162351780
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:39 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Dat is immens triest. Maar weinigen lijken dit schokkend te vinden :{w
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 13:41:13 #6
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_162351804
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:40 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tja, het is nog gelogen ook.
pi_162351842
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Tja, het is nog gelogen ook.
Ik begrijp echt niet dat mensen daarop kunnen stemmen. Als ik links was zou ik nog eerder SP stemmen.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:42:50 #8
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162351861
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:40 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha, die tegenstelling ook altijd. Op en top feministisch maar dan wel mensen gaan steunen die je denkbeelden totaal afkeuren en je zo in een boerka zouden steken indien het mogelijk zou zijn. Begrijpen wie het begrijpen kan :D
- Charlton Heston
pi_162351872
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:38 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

[..]

Sympathiek dat je er moeite voor doet. ^O^

Ik ben het niet eens met je stelling dat je enerzijds vindt dat mensen zaken persoonlijk mogen vinden, maar het anderzijds niet mogen uitdragen, maar goed. Let's agree to disagree.
pi_162351911
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:43 schreef Operc het volgende:

[..]

Sympathiek dat je er moeite voor doet. ^O^

Ik ben het niet eens met je stelling dat je enerzijds vindt dat mensen zaken persoonlijk mogen vinden, maar het anderzijds niet mogen uitdragen, maar goed. Let's agree to disagree.
Niet alle ideeën zijn gelijk.
pi_162351927
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:42 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Haha, die tegenstelling ook altijd. Op en top feministisch maar dan wel mensen gaan steunen die je denkbeelden totaal afkeuren en je zo in een boerka zouden steken indien het mogelijk zou zijn. Begrijpen wie het begrijpen kan :D
Inderdaad rare tegenstelling dat je als feminist niet vooraan staat om alle Marokkanen en (andere) moslims op de brandstapel te gooien.
pi_162351936
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:45 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Inderdaad rare tegenstelling dat je als feminist niet vooraan staat om alle Marokkanen en (andere) moslims op de brandstapel te gooien.
Want dat is natuurlijk de enige mogelijkheid :')
pi_162351991
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:45 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

#TeamJimmyDean
pi_162352002
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:45 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Zo schets jij het wel.

De meeste feministen hebben ook kritiek op anti-feministische neigingen die uit andere culturen komen, maar omdat ze zich niet verzetten tegen die mensen an sich is het voor jou een rare tegenstelling.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:48:15 #15
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162352019
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:45 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Nou nou op de brandstapel gooien. Lekkere stroman dit :D.

Het is gewoon een contradictie, of je het nou wil of niet. Ik zelf ben ook een feminist. Ik vind feminisme niet verenigbaar met de islamistische cultuur, ook niet in de huidige vorm in Nederland. In dat opzicht zijn veel feministen vaak erg selectief verontwaardigd, een beetje zoals PVV'ers dat ook regelmatig zijn. Heel erg haten op alles wat christelijk is (dat stelt de vrouw achter!) maar dan wel makke schaapjes een hoofddoekje opzetten en niet doorhebben dat ze net een wel erg anti-feministisch symbooltje op hun hoofd hebben gezet.

Maar goed, daar denk ik het mijne van en die mening ga je toch niet kunnen veranderen, tot spijt van wie het benijdt.
- Charlton Heston
pi_162352042
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:47 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Zo schets jij het wel.
Oh ja? Citeer eens?

quote:
De meeste feministen hebben ook kritiek op anti-feministische neigingen die uit andere culturen komen, maar omdat ze zich niet verzetten tegen die mensen an sich is het voor jou een rare tegenstelling.
Waarom leg jij me woorden in de mond? Ik vind het vooral dieptreurig dat je als blanke linksmensch met een dergelijk shirtje gaat lopen.
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 13:51:17 #17
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_162352108
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:48 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Oh ja? Citeer eens?

[..]

Waarom leg jij me woorden in de mond? Ik vind het vooral dieptreurig dat je als blanke linksmensch met een dergelijk shirtje gaat lopen.
En een beetje belachelijk, ik moet ineens aan 'Ich Bin Ein Berliner' denken.
Alsof het een belangrijk statement is. :')
pi_162352289
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:48 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Nou nou op de brandstapel gooien. Lekkere stroman dit :D.

Het is gewoon een contradictie, of je het nou wil of niet. Ik zelf ben ook een feminist. Ik vind feminisme niet verenigbaar met de islamistische cultuur, ook niet in de huidige vorm in Nederland. In dat opzicht zijn veel feministen vaak erg selectief verontwaardigd, een beetje zoals PVV'ers dat ook regelmatig zijn. Heel erg haten op alles wat christelijk is (dat stelt de vrouw achter!) maar dan wel makke schaapjes een hoofddoekje opzetten en niet doorhebben dat ze net een wel erg anti-feministisch symbooltje op hun hoofd hebben gezet.

Maar goed, daar denk ik het mijne van en die mening ga je toch niet kunnen veranderen, tot spijt van wie het benijdt.
Cool, dat jij het zo ziet. Dat maakt het nog geen feit. Als ik roep dat feminisme niet verenigbaar is met bijvoorbeeld de christelijke cultuur, betekent het niet dat jij daar niet anders over mag denken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:48 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Oh ja? Citeer eens?

[..]

My bad, ging over wat lothiriel zei.
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 14:02:01 #20
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_162352428
quote:
Ja, partijen die BN-ers shoppen, die zijn altijd goed met politiek bezig. :')
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:02:35 #21
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162352448
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:56 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Cool, dat jij het zo ziet. Dat maakt het nog geen feit. Als ik roep dat feminisme niet verenigbaar is met bijvoorbeeld de christelijke cultuur, betekent het niet dat jij daar niet anders over mag denken
Nou er zijn anders meer dan genoeg argumenten waarom feminisme niet combineerbaar is met de islam, met name dan bepaalde culturele kenmerken.

Met een minder fundamentalistisch beleden islam allicht wel, maar die bestaat amper in Nederland. Kijk gewoon al eens hoe de gemiddelde moslima erbij loopt en hoe de gemiddelde moslim denkt over vrouwenrechten. Nuff said.

Maar he nu ben ik een vuile PVV'er!!!111!!
- Charlton Heston
pi_162352555
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:02 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Nou er zijn anders meer dan genoeg argumenten waarom feminisme niet combineerbaar is met de islam, met name dan bepaalde culturele kenmerken.

Met een minder fundamentalistisch beleden islam allicht wel, maar die bestaat amper in Nederland. Kijk gewoon al eens hoe de gemiddelde moslima erbij loopt en hoe de gemiddelde moslim denkt over vrouwenrechten. Nuff said.

Maar niet alle moslims!!!!!!1234hoedjevanpapier.
pi_162352647
DENKWatch. Kuzu wil Peter Racismeroeper de Vries

DENK is BN'ers aan het shoppen. In de zwarte hoek hebben ze deze week de intellectueel Sylvana Simons weten te strikken, en in de witte hoek hebben ze aan Peter Racismeroeper de Vries gevraagd of hij bij hun politieke protestbeweging voor vreselijke mensen wil. Logische keuze natuurlijk van de lokale AK-Partij. Want Peter Rechtprater de Vries vond immers dat de cartoonisten van Charlie Hebdo het allemaal een beetje aan zichzelf te danken hadden, met hun profeetbeledigende potloodkunsten. Sowieso heeft Peter Radiohoofd de Vries niet zo veel op met de vrijheid van meningsuiting. Dat etaleerde hij zojuist weer op Grindpad FM (videofragment hierboven), waar hij zelf wereldkundig maakte dat DENK hem benaderd heeft. "Ik vind dat je in principes alles moet kunnen zeggen", nasaalbromde hij, om in de volgende zin letterlijk te zeggen: "Ik vind dat er grenzen aan de vrijheid van meningsuiting moeten zitten." Dus dat je Erdogan geen geitenneuker mag noemen, want dat vindt Peter Regressieflinks de Vries nergens voor nodig. En Peter Restrictief de Vries is nou eenmaal de maat der dingen. Overigens heeft bij bedankt voor DENK, zegt ie. Terwijl we van Peter Regentenfantasie de Vries toch weten, dat hij al sinds medio vorig decennium een stap naar de Haagse arena overweegt. Maar ja, dan wel als lijsttrekker van zijn eigen partij natuurlijk, niet als trekpop van de trekpoppen van Erdogan. Maar destijds haalde Peter Regelingvanwerkzaamheden de Vries z'n eigen instapnormen niet. Laten we hopen dat ie de lat niet lager legt, nu andere partijen die lat op de grond hebben gelegd..

http://www.geenstijl.nl/m(...)dezaak_de_vries.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_162352754
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:02 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Jouw partijvoorkeur kan mij bijzonder weinig schelen. Wat mij betreft is alles wel genoeg op de PVV afgeschoven, alsof mensen die niet achter de PVV staan er geen denkbeelden op nahouden die onterecht negatief zijn jegens moslims of allochtonen.

Persoonlijk vind ik dat jij zowel de islam als het feminisme niet snapt en je ook nog eens verkijkt op de intenties en visies van bepaalde groepen mensen in de samenleving.

Een feminist mag desgewenst best een hoofddoek dragen, huisvrouw zijn en zelfs haar leven wijden aan het geluk van haar man. Het gaat erom dat niemand ertoe gedwongen mag worden. Verder draagt lang niet iedereen een hoofddoek vanuit fundamentalistische overwegingen, zijn er heel veel moslims in Nederland die het niet zo nauw nemen met de regels uit de Koran en zijn zelfs veel Marokkanen helemaal geen moslim.

Dus al die dingen die jij verbindt aan die vrouw haar "ik ben een Marokkaan" shirt zijn vooral reflecties van je eigen vooroordelen. En daar komt geen PVV bij kijken.
pi_162352772
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:09 schreef StaceySinger het volgende:
DENKWatch. Kuzu wil Peter Racismeroeper de Vries

DENK is BN'ers aan het shoppen. In de zwarte hoek hebben ze deze week de intellectueel Sylvana Simons weten te strikken, en in de witte hoek hebben ze aan Peter Racismeroeper de Vries gevraagd of hij bij hun politieke protestbeweging voor vreselijke mensen wil. Logische keuze natuurlijk van de lokale AK-Partij. Want Peter Rechtprater de Vries vond immers dat de cartoonisten van Charlie Hebdo het allemaal een beetje aan zichzelf te danken hadden, met hun profeetbeledigende potloodkunsten. Sowieso heeft Peter Radiohoofd de Vries niet zo veel op met de vrijheid van meningsuiting. Dat etaleerde hij zojuist weer op Grindpad FM (videofragment hierboven), waar hij zelf wereldkundig maakte dat DENK hem benaderd heeft. "Ik vind dat je in principes alles moet kunnen zeggen", nasaalbromde hij, om in de volgende zin letterlijk te zeggen: "Ik vind dat er grenzen aan de vrijheid van meningsuiting moeten zitten." Dus dat je Erdogan geen geitenneuker mag noemen, want dat vindt Peter Regressieflinks de Vries nergens voor nodig. En Peter Restrictief de Vries is nou eenmaal de maat der dingen. Overigens heeft bij bedankt voor DENK, zegt ie. Terwijl we van Peter Regentenfantasie de Vries toch weten, dat hij al sinds medio vorig decennium een stap naar de Haagse arena overweegt. Maar ja, dan wel als lijsttrekker van zijn eigen partij natuurlijk, niet als trekpop van de trekpoppen van Erdogan. Maar destijds haalde Peter Regelingvanwerkzaamheden de Vries z'n eigen instapnormen niet. Laten we hopen dat ie de lat niet lager legt, nu andere partijen die lat op de grond hebben gelegd..

http://www.geenstijl.nl/m(...)dezaak_de_vries.html
Man man man wat een triest clubje clowns is dat DENK toch ook.
pi_162352856
Ik lees her en der dat het een 'meesterzet' is van DENK dat ze Sylvana (en eerder die Azkaban) hebben aangetrokken, want nu kunnen we ze niet meer verwijten dat ze een Turkenpartij zijn. Even los van het feit dat ook de niet-Turken van DENK blijkbaar akkoord moeten gaan met de arrestatie van Ebru Umar en dat die arme, domme Sylvana ook de Armeense genocide moet ontkennen. Een politieke carrière bij DENK is goedkoop, het kost je alleen maar je ziel.

DENK en de gelieerde 'jongerenbeweging' zullen ook wel gewoon doorgaan met het eruit pikken van Turks-Nederlandse kamerleden die in het Nederlands belang stemmen in plaats van het belang van Erdogan. Met als enige doel om de schuimbekkende achterban op te ruien om deze 'afvalligen' te bedreigen.

En natuurlijk een beetje een persoonlijkheidscultus rondom Kuzu cultiveren, naar bekend recept.
pi_162353103
http://www.hpdetijd.nl/2016-05-20/ik-eis-een-staatsgreep/

_O-

Ik lees net dat DENK (de mohammedaanse versie van de Jostiband maar dan a-muzikaal) het examen Nederlands wil afschaffen op middelbare scholen. De teksten zijn te kwetsend voor de achterban en bovendien onbegrijpelijk. Oké, ik snap ook wel dat je niks aan hermeneutiek hebt als je voor je pa döner kebab van zwijn moet insmeren met lamssmaakkruiden maar ik vind dat je je moet aanpassen aan je gastland, ongeacht hoe intellectueel uitgedaagd je ook bent en uit welk slijk van de bijzonder ondiepe genenpool je ook bent getrokken door de Hemelse Kleier.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:27:10 #28
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162353116
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:13 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Jouw partijvoorkeur kan mij bijzonder weinig schelen. Wat mij betreft is alles wel genoeg op de PVV afgeschoven, alsof mensen die niet achter de PVV staan er geen denkbeelden op nahouden die onterecht negatief zijn jegens moslims of allochtonen.

Persoonlijk vind ik dat jij zowel de islam als het feminisme niet snapt en je ook nog eens verkijkt op de intenties en visies van bepaalde groepen mensen in de samenleving.

Een feminist mag desgewenst best een hoofddoek dragen, huisvrouw zijn en zelfs haar leven wijden aan het geluk van haar man. Het gaat erom dat niemand ertoe gedwongen mag worden. Verder draagt lang niet iedereen een hoofddoek vanuit fundamentalistische overwegingen, zijn er heel veel moslims in Nederland die het niet zo nauw nemen met de regels uit de Koran en zijn zelfs veel Marokkanen helemaal geen moslim.

Dus al die dingen die jij verbindt aan die vrouw haar "ik ben een Marokkaan" shirt zijn vooral reflecties van je eigen vooroordelen. En daar komt geen PVV bij kijken.
Nou nou ik ben natuurlijk heel erg dom en snap er helemaal niks van. Dat is ook weer duidelijk :D.

Feminisme is wat mij betreft simpel: streven naar gelijkheid tussen man en vrouw. De hoofddoek is een onderdrukkend symbool: de man staat boven de vrouw, de vrouw moet "beschermd" worden voor al te grijpgrage mannen enzoverder enzovoort. Dat is zo on-feministisch als maar zijn kan in mijn optiek. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat het niet mogelijk is dat de hoofddoek vaak vrijwillig gedragen wordt maar even goed vaak helemaal niet. Sociale druk, dat ken je vast wel.

Ik citeer even uit de koran:

“Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar“. (4:34)

Nu, om eerlijk te zijn vind je zulke zaken ook wel terug in de Bijbel. We mogen van geluk spreken dat er maar weinig christenen meer in Nederlands alleszins de bijbel letterlijk willen nemen. Bij moslims is dat nog veel vaker niet het geval. De islam zegt letterlijk dat de man een voogd is van een vrouw, een beetje zoals het hier in het verleden ook was. Dit soort onzin moet je niet willen en mag je je zeker van afzetten. Tuchtigen, een ander woord voor slaan. Nog zo lekker gezellig. En dit is dan niet eens een cultureel kenmerk, maar gewoon letterlijk wat de "islam" zegt. Daarbij komen nog cultureel bepaalde kenmerken die niet letterlijk in de bijbel vermeld staan. Maar he, als je dit soort zaken aanhaalt dan "interpreteer je het fout" en "je kan de koran niet in het Nederlands vertalen". Lekker makkelijk om het zo van je af te zetten natuurlijk.

En ja een vrouwelijke feminist mag zich onderwerpen aan een man als ze dat zelf wilt, 100 procent mee eens. Je gaat er alleen aan voorbij dat dat vaak helemaal niet vrijwillig gebeurt maar door indoctrinatie vanaf het begin (de zoon mag alles en de dochter niks), en indien nodig ook dwang als dat niet genoeg was.

Maar he, dat bestaat allemaal niet, alles is peis en vree en iedereen is een vrolijke feminist die meedanst op Kumbaya rond het kampvuur. Op die stomme PVV'ers na uiteraard. Als je maar enige kritiek uit op de islam ben je meteen bezig met "vooroordelen", het is allemaal gelogen natuurlijk :').

Logica van FlyDutchMan: er zijn moslims die geen hoofddoek dragen en de koran niet gebruiken, dus de door Lothiriel beschreven cultuur kan niet bestaan, want mijn buurman is een heel vriendelijk moslim die z'n vrouw absoluut heel goed behandelt. Misschien snap je nu hoe belachelijk dat klinkt.
- Charlton Heston
pi_162353482
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:27 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Nou nou ik ben natuurlijk heel erg dom en snap er helemaal niks van. Dat is ook weer duidelijk :D.

Feminisme is wat mij betreft simpel: streven naar gelijkheid tussen man en vrouw. De hoofddoek is een onderdrukkend symbool: de man staat boven de vrouw, de vrouw moet "beschermd" worden voor al te grijpgrage mannen enzoverder enzovoort. Dat is zo on-feministisch als maar zijn kan in mijn optiek. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat het niet mogelijk is dat de hoofddoek vaak vrijwillig gedragen wordt maar even goed vaak helemaal niet. Sociale druk, dat ken je vast wel.

Ik citeer even uit de koran:

“Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar“. (4:34)

Nu, om eerlijk te zijn vind je zulke zaken ook wel terug in de Bijbel. We mogen van geluk spreken dat er maar weinig christenen meer in Nederlands alleszins de bijbel letterlijk willen nemen. Bij moslims is dat nog veel vaker niet het geval. De islam zegt letterlijk dat de man een voogd is van een vrouw, een beetje zoals het hier in het verleden ook was. Dit soort onzin moet je niet willen en mag je je zeker van afzetten. Tuchtigen, een ander woord voor slaan. Nog zo lekker gezellig. En dit is dan niet eens een cultureel kenmerk, maar gewoon letterlijk wat de "islam" zegt. Daarbij komen nog cultureel bepaalde kenmerken die niet letterlijk in de bijbel vermeld staan. Maar he, als je dit soort zaken aanhaalt dan "interpreteer je het fout" en "je kan de koran niet in het Nederlands vertalen". Lekker makkelijk om het zo van je af te zetten natuurlijk.

En ja een vrouwelijke feminist mag zich onderwerpen aan een man als ze dat zelf wilt, 100 procent mee eens. Je gaat er alleen aan voorbij dat dat vaak helemaal niet vrijwillig gebeurt maar door indoctrinatie vanaf het begin (de zoon mag alles en de dochter niks), en indien nodig ook dwang als dat niet genoeg was.

Maar he, dat bestaat allemaal niet, alles is peis en vree en iedereen is een vrolijke feminist die meedanst op Kumbaya rond het kampvuur. Op die stomme PVV'ers na uiteraard. Als je maar enige kritiek uit op de islam ben je meteen bezig met "vooroordelen", het is allemaal gelogen natuurlijk :').

Logica van FlyDutchMan: er zijn moslims die geen hoofddoek dragen en de koran niet gebruiken, dus de door Lothiriel beschreven cultuur kan niet bestaan, want mijn buurman is een heel vriendelijk moslim die z'n vrouw absoluut heel goed behandelt. Misschien snap je nu hoe belachelijk dat klinkt.
Gelukkig is jouw logica sterk: Marokkanen zijn overwegend moslim, een deel van de moslims neemt Koran letterlijk en de Koran zegt dat mannen de voogd over vrouwen zijn, dus is opkomen voor Marokkanen anti-feministisch.

Ik zeg nergens dat de dingen die jij noemt niet bestaan, ik zeg dat het bestaan ervan niet betekent dat er een tegenstelling is tussen feminist zijn en opkomen voor een eerlijke behandeling van mensen van Marokkaanse afkomst.

Daarbij komt dat er ook nog vrouwelijke Marokkanen zijn. Vrouwelijke Marokkanen die zich in verscheidene gevallen verzetten tegen door jouw genoemde zaken, vrouwelijke Marokkanen die het feminisme omarmen en uitdragen. Maar hé, als je feminist bent moet je hun vooral niet steunen hoor, blijven toch Marokkanen.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:51:18 #30
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162353812
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:41 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Gelukkig is jouw logica sterk: Marokkanen zijn overwegend moslim, een deel van de moslims neemt Koran letterlijk en de Koran zegt dat mannen de voogd over vrouwen zijn, dus is opkomen voor Marokkanen anti-feministisch.

Ik zeg nergens dat de dingen die jij noemt niet bestaan, ik zeg dat het bestaan ervan niet betekent dat er een tegenstelling is tussen feminist zijn en opkomen voor een eerlijke behandeling van mensen van Marokkaanse afkomst.

Daarbij komt dat er ook nog vrouwelijke Marokkanen zijn. Vrouwelijke Marokkanen die zich in verscheidene gevallen verzetten tegen door jouw genoemde zaken, vrouwelijke Marokkanen die het feminisme omarmen en uitdragen. Maar hé, als je feminist bent moet je hun vooral niet steunen hoor, blijven toch Marokkanen.
Jij herleidt alles wat ik zeg tot die foto over die Marokkanen, terwijl ik het even goed heb over de foto van GroenLinksers met hoofddoekjes op (zie vorige topic helemaal op de laatste pagina). Ik vind dat een heel slecht signaal van een partij die zogenaamd progressief is en feminisme propageert. Een hoofddoek dragen heeft niks met feminisme te maken. Feminisme is het streven naar gelijkheid van man en vrouw. En gezien een hoofddoek symbool staat voor ongelijkheid, hoe je het ook keert of draait, is dat een vreemde actie.

En ja, ik vind het vreemd om mensen te steunen die lak hebben aan alles waar jijzelf voor staat. Zal wel een persoonlijk issue van mezelf zijn zeker, I don't know. Ze mogen dat zeker doen met zo'n debiele T-shirt rondlopen, gelukkig mag ik er (voorlopig?) ook nog mee lachen.

Ik spreek overigens m'n steun uit aan elke vrouw die zich probeert te ontdoen van middeleeuwse denkbeelden en toestanden. Of dat nu over iemand uit een refogezin gaat of over een gezin moslims. Dat is altijd positief. Kleurtjes interesseren me niet, denkbeelden en meningen wel.
- Charlton Heston
pi_162353976
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:51 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Jij herleidt alles wat ik zeg tot die foto over die Marokkanen, terwijl ik het even goed heb over de foto van GroenLinksers met hoofddoekjes op (zie vorige topic helemaal op de laatste pagina). Ik vind dat een heel slecht signaal van een partij die zogenaamd progressief is en feminisme propageert. Een hoofddoek dragen heeft niks met feminisme te maken. Feminisme is het streven naar gelijkheid van man en vrouw. En gezien een hoofddoek symbool staat voor ongelijkheid, hoe je het ook keert of draait, is dat een vreemde actie.

En ja, ik vind het vreemd om mensen te steunen die lak hebben aan alles waar jijzelf voor staat. Zal wel een persoonlijk issue van mezelf zijn zeker, I don't know. Ze mogen dat zeker doen met zo'n debiele T-shirt rondlopen, gelukkig mag ik er (voorlopig?) ook nog mee lachen.

Ik spreek overigens m'n steun uit aan elke vrouw die zich probeert te ontdoen van middeleeuwse denkbeelden en toestanden. Of dat nu over iemand uit een refogezin gaat of over een gezin moslims. Dat is altijd positief. Kleurtjes interesseren me niet, denkbeelden en meningen wel.
Ach ja, ik vind bh's staan voor ongelijkheid, die dragen de meeste groenlinksers ook nog steeds. Of wat dacht je van al die groenlinksvrouwen die hun benen scheren, hakken of make-up dragen? Beetje vreemd dat ze de ongelijkheid tussen man en vrouw zo benadrukken.
pi_162354003
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:56 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Ach ja, ik vind bh's staan voor ongelijkheid, die dragen de meeste groenlinksers ook nog steeds. Of wat dacht je van al die groenlinksvrouwen die hun benen scheren, hakken of make-up dragen? Beetje vreemd dat ze de ongelijkheid tussen man en vrouw zo benadrukken.
Nu ga je een beetje off-topic. Het was een mooie discussie maar wees dan ook een man en erken je meerdere.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:59:55 #33
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162354076
quote:

[..]

Dat doen ze natuurlijk vanuit hun religie. Toch?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_162354194
Uitgebreid interview met Kuzu en Oztürk van Nu.nl: Als de boodschap botst, dan botst het maar.

http://www.nu.nl/weekend/(...)-dan-botst-maar.html
I´m back.
pi_162354228
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:03 schreef Ryan3 het volgende:
Uitgebreid interview met Kuzu en Oztürk van Nu.nl: Als de boodschap botst, dan botst het maar.

quote:
Maar u hebt PVV-leider Geert Wilders wel vergeleken met Hitler en een kankergezwel.

Öztürk: "Dat wordt uit de context gehaald.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 15:07:50 #36
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162354276
quote:

[..]

Oké dan is de discussie over. Beetje matig antwoord dit, ik weet dat je beter kan :Y
- Charlton Heston
  vrijdag 20 mei 2016 @ 15:08:12 #37
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162354287
quote:

Haha ze ontwijken zowat elke vraag die gesteld wordt door de vraagsteller.
- Charlton Heston
pi_162354293
Het DENKraam van Sylvana

Sylvana Simons heeft zich aangesloten bij DENK, onderdeel van de lange Nederlandse arm van Erdogan.

Potsierlijk
DENK is de Nederlandse vertegenwoordiger van Turkse ontheemden in de diaspora. De partij behartigt de belangen van Turken die liever in het dictatoriale Turkije zouden willen wonen, maar hier een beetje gemakzuchtig blijven hangen, omdat het leven in Nederland toch echt wel wat aangenamer is.

Op zich was het al een potsierlijke vertoning: twee zogenaamde socialisten die via de PvdA op een slinkse wijze de Tweede Kamer inkwamen. Want Turken. En diversiteit moét. Zoiets zal de partij hebben gedacht. Dat de PvdA zichzelf daarmee keihard in de voet schoot zag iedereen al aankomen. Behalve de PvdA, want zo rollen de socialisten.

Goed. Terug naar DENK. De AKP van de Polderlanden. Eerst waren ze met z’n tweeën en enige tijd geleden sloot een streepjesnederlander van andere huize zich bij hen aan. De immer verontwaardigde en discriminatieroepende Beroepsmarokkaan Farid Azarkan.

Black Pride
Maar zoals altijd in Den Haag geldt: het kan nog gekker. Onze eigen Black Pride Mama Sylvana Simons, die zich tot voor kort vooral inzette voor een antiracistisch Sinterklaasfeest – dus zonder Zwarte Piet – en verder altijd boos is op de institutioneel racistische blanke medemens, heeft zich bij het zooitje ongeregelde DENKers aangesloten. Behalve aan alles wat maar in de verste verte op racisme lijkt, heeft ze overigens ook een hekel aan al het andere dat niet aan haar ideale wereld voldoet.

Spreekbuis
We krijgen daarmee een steeds beter beeld van DENK. Allereerst is de partij de Nederlandse spreekbuis van de AKP. Via Farid Azarkan komen ook de stokpaardjes van de Marokkaanse Nederlanders aan bod. Daarnaast doen Quinsy Gario, Matthijs van Nieuwkerk en alle VARA-coryfeeën op de achtergrond mee, want zij zullen hun favoriete collega-in-de-strijd-voor-rechtvaardigheid Sylvana regelmatig souffleren.

En in het kielzog van deze kakelbonte stoet van vreemde vogels ontwaar ik ook ISIS (gesteund door Erdogan) en de Internationale Socialisten (want ook tegen Zwarte Piet en White Privilege). DENK wordt een giftige cocktail van islamisme, zwart en donkerbruin racisme (ja dat kan wél), antisemitisme (want dat doet het goed bij islamisten), kinderfeesthaat, haat tegen alles wat blank en geprivilegieerd is en alles wat niet genoemd is. Een absolute aanwinst voor ons toch al zo geplaagde landje.

Paradijsvogels
Zitten we daar op te wachten? Nee, ieder weldenkend mens zal zich snel afwenden van een dergelijke kakofonie van vreemde paradijsvogels. Helaas is niet iedereen hier even weldenkend en heeft niet iedereen het beste voor met onze Westerse verworvenheden. Daar weet Ebru Umar inmiddels alles van.

Als de politiek niet zo’n serieus fenomeen was zouden we er nog om kunnen lachen. Helaas, we hebben er allemaal mee te maken. Je zal die charlatans toch in de Kamer blijven tegenkomen. Natuurlijk, de democratie geldt ook voor deze snoeshanen maar omegod… wat moet je met deze bende?

Onbekwaamheid
Gisteravond gaf mevrouw Simons al een proeve van onbekwaamheid bij DWDD. Ze ontweek vragen en gaf alleen antwoorden die haar nieuwe broodheren welgevallig zijn. Ik adviseer haar om deze carrièremove kracht bij te zetten door een hoofddoek om te knopen en zich deemoedig te gedragen in aanwezigheid van haar mannelijke collega’s. Ze zal ook moeten stoppen met lachen, buitenechtelijke seks mag niet en het nuttigen van alcoholische dranken is er voortaan niet meer bij.

Anders past zij niet in het DENKraam.

https://opiniez.com/2016/05/19/het-denkraam-van-sylvana/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_162354307
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:57 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nu ga je een beetje off-topic. Het was een mooie discussie maar wees dan ook een man en erken je meerdere.
Jammer dat je het niet begrijpt, maar hij is zeker niet mijn meerdere. De argumenten zijn matig en hij is er niet consequent in, maar jij was vanaf het begin het al met hem eens, dus het viel te verwachten dat jij ze geweldig vindt.

quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:59 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat doen ze natuurlijk vanuit hun religie. Toch?
Waarom zou het feit dat het uit de religie komt verschil maken? Hij argumenteert dat een hoofddoek anti-feministisch is omdat het niet past binnen een streven naar gelijkheid tussen man en vrouw. Blijkbaar is het hele "het draait niet om gelijkheid maar om gelijkwaardigheid" geen ding meer. Nou oké, dan is elk kledingstuk of vorm van lichamelijke verzorging die voor vrouwen normaal zijn en voor mannen niet anti-feministisch, is allemaal niet gelijk (sterker nog, door de jaren heen is er ook daadwerkelijk verzet geweest vanuit bepaalde feministische groepen).

Het is namelijk niet zo dat in de islam vrouwen zich wel conservatief moeten kleden en mannen niet, ze dienen zich beide conservatief te kleden, alleen de invulling ervan is niet precies hetzelfde.

quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:07 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Oké dan is de discussie over. Beetje matig antwoord dit, ik weet dat je beter kan :Y
Leg het verschil eens uit.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 15:10:59 #40
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162354348
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:09 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Jammer dat je het niet begrijpt, maar hij is zeker niet mijn meerdere. De argumenten zijn matig en hij is er niet consequent in, maar jij was vanaf het begin het al met hem eens, dus het viel te verwachten dat jij ze geweldig vindt.

[..]

Waarom zou het feit dat het uit de religie komt verschil maken?
Omdat een religie per definitie anti-feministisch is. Elke religie is gebouwd op het onderdrukken van de vrouw.
pi_162354410
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Omdat een religie per definitie anti-feministisch is. Elke religie is gebouwd op het onderdrukken van de vrouw.
Ahaa cool.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 15:17:04 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162354497
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:14 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Ahaa cool.
Oh, dat wist je niet? Duidelijk.

Onderdrukken van de vrouw en het opbouwen van een schaamtecultuur wat betreft seks is het fundament van religie. Daarmee houdt zo'n religie mensen in hun macht. Of wil je dat bestrijden?
pi_162354660
Peter R. de Vries
HILVERSUM - Sylvana Simons is niet de enige bekende Nederlander die de politieke partij DENK graag op haar kandidatenlijst ziet staan. Ook Peter R. de Vries is benaderd, zei hij vrijdag in het Radio 1-programma De Nieuws BV.

Peter is benaderd voordat Sylvana woensdag bekendmaakte dat ze zich bij Selçuk Öztürk en Tunahan Kuzu heeft gevoegd. De misdaadverslaggever, die in 2005 zijn eigen politieke partij PRDV oprichtte, heeft echter geen politieke ambities meer. "Ik ga dat niet meer doen. Ik zit in een andere fase van m'n leven en hang ook de overtuiging aan dat ik inmiddels aan de zijlijn een net zo nuttig geluid kan laten horen als in de Tweede Kamer."

Hoewel hij zich niet aansluit bij DENK, schat hij in dat Sylvana 'een goede kans maakt'. "Ik ken haar een beetje. Ik vind het iemand met een hele goede inborst en ze is absoluut niet stom. Ze is slim, ze is menselijk."

_O-
(she/her)
pi_162354685
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:17 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Oh, dat wist je niet? Duidelijk.

Onderdrukken van de vrouw en het opbouwen van een schaamtecultuur wat betreft seks is het fundament van religie. Daarmee houdt zo'n religie mensen in hun macht. Of wil je dat bestrijden?
Nou, op de eerste plaats trek jij je visie op abrahamitische religies volgens mij enigszins door. Ik zou niet durven stellen dat iedere religie ooit de man dominantie over de vrouw geeft (of een schaamtecultuur rondom seks creëert).

Maar oké, het ging om een abrahamitische religie: de islam. Ik ben niet van mening dat onderdrukking van de vrouw daar een fundament van is nee. Ik denk dat deze is ontstaan in samenlevingen waar vrouwen onderdrukt werden en dat dat gevolgen heeft gehad op de inhoud van de Koran. In mijn optiek wordt er juist belang gehecht aan vrouwenrechten. Het probleem ervan is dat het vanuit mannen is gebeurd en zelfs met de beste intenties, zullen die moeite hebben om echt het beste met vrouwen te hebben. Eigenbelang gaat toch voor.
pi_162354700
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:17 schreef Vasilevski het volgende:
Ik lees her en der dat het een 'meesterzet' is van DENK dat ze Sylvana (en eerder die Azkaban) hebben aangetrokken, want nu kunnen we ze niet meer verwijten dat ze een Turkenpartij zijn.
Met het eerste deel van de stelling ben ik het eens, met het tweede deel niet. Ik denk inderdaad dat het een hele slimme zet is van DENK. Dat denk ik echter niet vanwege de beeldvorming, maar omdat ze hun potentiële achterban verveelvoudigd hebben. Ze richten zich nu immers niet langer uitsluitend op verongelijkte Turken maar eveneens op andere verongelijkte minderheden.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:03:00 #46
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_162355643
quote:

De interviewer/ster van NU is een verademing.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_162355660
Echt iets dat Sylvi zou zeggen. LOL.

pi_162356114
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:23 schreef Fylax het volgende:
Peter R. de Vries
HILVERSUM - Sylvana Simons is niet de enige bekende Nederlander die de politieke partij DENK graag op haar kandidatenlijst ziet staan. Ook Peter R. de Vries is benaderd, zei hij vrijdag in het Radio 1-programma De Nieuws BV.

Peter is benaderd voordat Sylvana woensdag bekendmaakte dat ze zich bij Selçuk Öztürk en Tunahan Kuzu heeft gevoegd. De misdaadverslaggever, die in 2005 zijn eigen politieke partij PRDV oprichtte, heeft echter geen politieke ambities meer. "Ik ga dat niet meer doen. Ik zit in een andere fase van m'n leven en hang ook de overtuiging aan dat ik inmiddels aan de zijlijn een net zo nuttig geluid kan laten horen als in de Tweede Kamer."

Hoewel hij zich niet aansluit bij DENK, schat hij in dat Sylvana 'een goede kans maakt'. "Ik ken haar een beetje. Ik vind het iemand met een hele goede inborst en ze is absoluut niet stom. Ze is slim, ze is menselijk."

_O-
OMFG _O- _O- _O-
pi_162356207
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:23 schreef Fylax het volgende:
Peter R. de Vries

_O-
Godver. Quinsy Gario er nog bij en het clubje is compleet.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_162356990
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 16:27 schreef habitue het volgende:

[..]

Godver. Quinsy Gario er nog bij en het clubje is compleet.
Vergeet Sunny Bergman niet!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 20 mei 2016 @ 17:08:49 #51
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_162357258
Denk heeft echt Peter R de Vries benaderd!

http://www.radio1.nl/item/357089

:D :D

Zeg aub ja Peter, dan zijn we eindelijk ook eens van jou af.

edit: Oh te laat
pi_162360169
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 17:08 schreef BarryOSeven het volgende:

Als je de eerste minuten even wegDENKt, vind ik Peter R. best wel umenten heeft ten aanzien de grenzen aan de vrijheid van meningsuiting.
pi_162361587
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 17:08 schreef BarryOSeven het volgende:

En nu?
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:45:49 #54
440653 BarryOSeven
pi_162361637
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:44 schreef Atak het volgende:

[..]

En nu?
Oh het is gewoon grappig. Gisteren hadden we het er nog over: "Het zou grappig zijn als die club der kansarmen ook nog Peter R. de Vries meesleurt in hun ondergang"

En de dag erna blijkt hij inderdaad ook gevraagd te zijn. Bevestigd zeg maar een beetje het populistische karakter van DENK. En Peter ook trouwens maar dat was al wel duidelijk.
pi_162361766
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:45 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Oh het is gewoon grappig. Gisteren hadden we het er nog over: "Het zou grappig zijn als die club der kansarmen ook nog Peter R. de Vries meesleurt in hun ondergang"

En de dag erna blijkt hij inderdaad ook gevraagd te zijn. Bevestigd zeg maar een beetje het populistische karakter van DENK. En Peter ook trouwens maar dat was al wel duidelijk.
Duh, waarom denk je? Er waren geruchten, stupid. :')
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:49:36 #56
440653 BarryOSeven
pi_162361809
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:48 schreef Atak het volgende:

[..]

Duh, waarom denk je? Er waren geruchten, stupid. :')
Die zijn er altijd en heb ik niet gehoord. Maar het zou jij je waarschijnlijk verbazen dat mensen zelf iets kunnen bedenken.

Dat ontwikkelt zich in een volgend leven bij jou ook nog wel, als je een stapje op de evolutionaire ladder bent gestegen. Hopelijk.
pi_162362148
Zullen ze nu kwinsie gaan bellen? :P
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_162381776
Dit is geen echte partij? Een soort 1 april ofzo dit kan nirt echt zijn. Is dit echt een politieke partij? :D

En nu tmf babe sylvana? Zij was toch dat lekkere wijf vroeger? Dit is toch satire jongens
En is die Marokkaan ook ineens lid? Deze Marokkaan die niets met Turken te maken wil hebben , zelfs liever Fransman wilde zijn

Chech zijn uitspraken over Turken

Deze marokkaan is nu lid van een Turkse partij

Dit moet echt spel zijn. Echt satire. Of als doel om mensen volledig voor de gek te houden. Als dit allemaal echt is , en deze partij serieus bestaat dan is het een kut partij
pi_162381828
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:57 schreef maryen65 het volgende:
Zullen ze nu kwinsie gaan bellen? :P
Jaaaaa Koewinsie for president _O- *O*
pi_162381932
Waarschijnlijk gaan ze nu voor Sunny Bergman om de witte kaart te spelen.
pi_162381951
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 16:51 schreef Szikha2 het volgende:
Dit is geen echte partij? Een soort 1 april ofzo dit kan nirt echt zijn. Is dit echt een politieke partij? :D

En nu tmf babe sylvana? Zij was toch dat lekkere wijf vroeger? Dit is toch satire jongens
En is die Marokkaan ook ineens lid? Deze Marokkaan die niets met Turken te maken wil hebben , zelfs liever Fransman wilde zijn

Chech zijn uitspraken over Turken

Deze marokkaan is nu lid van een Turkse partij

Dit moet echt spel zijn. Echt satire. Of als doel om mensen volledig voor de gek te houden. Als dit allemaal echt is , en deze partij serieus bestaat dan is het een kut partij
Hahahaha hij heeft niet zoveel met Turken maar zit nu bij DENK,wat een clown. _O-
pi_162381971
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 16:57 schreef Atak het volgende:
Waarschijnlijk gaan ze nu voor Sunny Bergman om de witte kaart te spelen.
Nee die was gevraagd maar heeft voor de eer bedankt vanwege de standpunten van DENK over abortus en homo's.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 17:19:01 #63
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_162382542
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 12:28 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

En de VOC en WIC waren natuurlijk niet zomaar particuliere bedrijven natuurlijk, maar leuke poging.
Enkele regenten waren grootaandeelhouder maar het waren gewoon particuliere bedrijven.
God bestaat niet dus geniet van het leven
  zaterdag 21 mei 2016 @ 17:27:10 #64
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_162382716
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 17:19 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

Enkele regenten waren grootaandeelhouder maar het waren gewoon particuliere bedrijven.
Het was iets ingewikkelder. Beide Compagnieën hadden een charter van de Staten-Generaal met het recht verdragen te sluiten en oorlogen te voeren. Dat maakte hen de facto een verlengstuk van de regering van de Republiek.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_162383129
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:06 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Als je de eerste minuten even wegDENKt, vind ik Peter R. best wel umenten heeft ten aanzien de grenzen aan de vrijheid van meningsuiting.
Ik vind vooral dat andere grondrechten tegenwoordig ondergeschikt lijken te zijn. Recht op privacy? Niet belangrijk. Vrijheid van levensovertuiging? Ook niet, want we willen van de islam af.

En dat zijn zaken die ook in hoofdstuk 1 van de Grondwet staan.
pi_162383324
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 16:59 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Nee die was gevraagd maar heeft voor de eer bedankt vanwege de standpunten van DENK over abortus en homo's.
Gek dat Sylvana daar dan ineens helemaal geen moeite meer mee lijkt te hebben.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 17:53:56 #67
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_162383353
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 17:52 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Benieuwd wat ze doet als de eerste zwarte homo door Denk geschoffeerd wordt....
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_162383380
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 17:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Benieuwd wat ze doet als de eerste zwarte homo door Denk geschoffeerd wordt....
Hmmm zou dit deze reden zijn dat Quincy niet lid is? Die is homo dacht ik.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 17:59:35 #69
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162383465
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 17:52 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Zij is dan ook een opportunistische, niet al te slimme trut.
- Charlton Heston
pi_162383521
quote:

[..]

Wat is dan het standpunt van DENK met betrekking tot homo's en abortus?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 21 mei 2016 @ 23:38:14 #71
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_162392738

Ik vind dat Sylvana wel leuk inspeelt op de tactiek zoals die is uitgezet door het Sinterklaasjournaal vorig jaar. Is zij nou zo'n stroopwafelPiet?
Prrrrr
pi_162392982
quote:

[..]

Vraag: 'U bent toch tegen emancipatie van vrouwen en homo's?

Kuzu: 'Wij zijn voor homo-emancipatie, iedereen mag zijn wie hij is.'

Öztürk: 'Ja!'

(Volkskrant interview)
  zaterdag 21 mei 2016 @ 23:58:00 #73
242879 Onnoman
The On And Only
pi_162393212
Mensen.. hou aub eens op met deze mongooltjes aandacht te geven.
Gewoon negeren die kneuzenbende.. over een half jaar zien we nooit meer iets van die typetjes Ozturk of Kuzu.. althans niet in de 2e kamer..
gaan ze lekker in de WW en blijf Sylvana koos werkloos.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 22 mei 2016 @ 00:11:17 #74
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162393551
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 23:48 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Vraag: 'U bent toch tegen emancipatie van vrouwen en homo's?

Kuzu: 'Wij zijn voor homo-emancipatie, iedereen mag zijn wie hij is.'

Öztürk: 'Ja!'

(Volkskrant interview)
Wat vonden Kuzu en zijn maatje ook alweer van een Turks pleegkind dat bij lesbische ouders opgroeide?

Het is toch allemaal zo doorzichtig.....
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 22 mei 2016 @ 00:15:06 #75
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162393654
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:11 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat vonden Kuzu en zijn maatje ook alweer van een Turks pleegkind dat bij lesbische ouders opgroeide?

Het is toch allemaal zo doorzichtig.....
Ze zouden jou 2 pappa's moeten geven die je hand in hand na school ophaalden voor de ogen van je vriendjes, zou je ook fijn vinden op die leeftijd.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zondag 22 mei 2016 @ 00:18:33 #76
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162393752
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:15 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ze zouden jou 2 pappa's moeten geven die je hand in hand na school ophaalden voor de ogen van je vriendjes, zou je ook fijn vinden op die leeftijd.
Ja. Frits en Gerard hebben mij fantastisch opgevoed.

En zo zie je maar weer: gekke reli-turkies houden niet van lieve homo's.
pi_162393756
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 23:58 schreef Onnoman het volgende:
Mensen.. hou aub eens op met deze mongooltjes aandacht te geven.
Gewoon negeren die kneuzenbende.. over een half jaar zien we nooit meer iets van die typetjes Ozturk of Kuzu.. althans niet in de 2e kamer..
gaan ze lekker in de WW en blijf Sylvana koos werkloos.
Laten we het hopen. Het is in ieder geval een partij die niets op heeft met de Nederlandse normen en waarden.

En elkeen die op deze partij stemt hoort eigenlijk niet in 'onze' Nederlandse maatschappij, met name omdat zij zich meer verbonden voelen met de normen en waarden van een andere maatschappij.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 22 mei 2016 @ 00:20:18 #78
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162393803
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:18 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja. Frits en Gerard hebben mij fantastisch opgevoed.

En zo zie je maar weer: gekke reli-turkies houden niet van lieve homo's.
Helaas en niet alleen reli turkies.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  zondag 22 mei 2016 @ 00:30:21 #79
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162394096
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:20 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Helaas en niet alleen reli turkies.
Ja, ook reli-mocros. Maar wat Sylvana met die mensen moet.....
  zondag 22 mei 2016 @ 00:31:04 #80
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162394124
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:30 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, ook reli-mocros. Maar wat Sylvana met die mensen moet.....
Bedoelde ook de niet reli turkies.
  zondag 22 mei 2016 @ 00:32:48 #81
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162394356
quote:
13s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[ afbeelding ]

:') :') :')
Heb ik iets gemist? Wie is Said Jelassi? Of is dat gewoon een onbelangrijke dude of zo waarvan wat randoms gepost wordt?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 22 mei 2016 @ 01:03:26 #83
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162395006
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:38 schreef Montagui het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist? Wie is Said Jelassi? Of is dat gewoon een onbelangrijke dude of zo waarvan wat randoms gepost wordt?
Dat laatste.
pi_162396507
quote:

[..]

Liever dan 1 intolerante gek genaamdTeenwWolf.
pi_162396603
Yeah! Nu heeft denk een gezamenlijk IQ van 90!
  zondag 22 mei 2016 @ 05:36:46 #86
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_162397204
6 delen :') Werkelijk. Het houdt de gemoederen maar bezig.
  zondag 22 mei 2016 @ 08:12:02 #88
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_162397220
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 08:05 schreef viceversa het volgende:
6 delen :') Werkelijk. Het houdt de gemoederen maar bezig.
Het is nog al wat. Een geemancipeerde vrouw met Surinaamse achtergrond die zich aansluit bij een filiaal van de islamitische Turks-nationalistische AK-partij. Er is dus nog hoop voor deze wereld. :')
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  zondag 22 mei 2016 @ 08:14:33 #89
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_162397228
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 23:38 schreef mrspoeZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat Sylvana wel leuk inspeelt op de tactiek zoals die is uitgezet door het Sinterklaasjournaal vorig jaar. Is zij nou zo'n stroopwafelPiet?
Integendeel. Ik vind haar uiterlijk buitengewoon karikaturaal en beledigend. Ze zou er idd beter uit zien met een stroopwafelmotief op haar gezicht.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_162397455
quote:

[..]

ah wat schattig, twee ouders die nog verliefd hand in hand lopen.

ach zolang je op een school zit zonder moslim kindjes zal het reuze mee vallen.
Maar goed, een goede ouder stuurt zijn kinderen naar een witte school dus zal die bekrompen mensen zoals jou niet snel tegenkomen.
  zondag 22 mei 2016 @ 10:00:41 #91
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_162397911
quote:
[ afbeelding ]

Dit zijn wel NSB-acties, maar ik kan er wel om lachen :D.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 22 mei 2016 @ 10:05:53 #92
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_162397981
quote:
2s.gif Op zondag 22 mei 2016 10:00 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit zijn wel NSB-acties, maar ik kan er wel om lachen :D.
Wat denk je? Dat ze nu helemaal in paniek raken?
pi_162397995
quote:
[ afbeelding ]

:') dat soort acties doe je alleen als je echt een flinke butthurt hebt en er niet tegen kan dat je de discussie niet kan winnen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_162398156
quote:
[ afbeelding ]

Best sneu.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_162398546
Ik wil Sylvi in een debat met Wilders zien. Op het eind loopt ze gewoon weg met Wilders in haar bek _O-
  Moderator zondag 22 mei 2016 @ 11:00:37 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162399000
nou vet, twee gekkies die langs elkaar heen schreeuwen

#zounietkijken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_162399155
Mama mia ik ben blij dat ik niet mag stemmen ( heb geen Nederlands paspoort)

Wat een onzin allemaal in nederlandse politiek
  Moderator zondag 22 mei 2016 @ 11:13:47 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162399220
dat is overal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 22 mei 2016 @ 11:22:19 #99
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162399400
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:00 schreef sp3c het volgende:
nou vet, twee gekkies die langs elkaar heen schreeuwen

#zounietkijken
Wilders is een uitstekende debater. Simons is van het niveau van een iMac goed vinden, omdat het 'vriendelijk' eruitziet. :')
pi_162399429
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wilders is een uitstekende debater. Simons is van het niveau van een iMac goed vinden, omdat het 'vriendelijk' eruitziet. :')
Ik moest lachen, goede omschrijving dit (en zie het ook direct voor mij) _O-
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  zondag 22 mei 2016 @ 11:27:45 #101
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162399539
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:23 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ik moest lachen, goede omschrijving dit (en zie het ook direct voor mij) _O-
Maar je weet dat ze dat laatste ook echt heeft gezegd hè? :') _O-
pi_162399570
quote:
9s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:27 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Maar je weet dat ze dat laatste ook echt heeft gezegd hè? :') _O-
Godver, meen je niet :')

Ik visualiseerde het mij als iets wat ze letterlijk had kunnen zeggen, maar ik volg haar dan ook totaal niet verder.
Haha, goed dit :')
- Fernando Pessoa
  zondag 22 mei 2016 @ 11:30:37 #103
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162399627
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:28 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Godver, meen je niet :')

Ik visualiseerde het mij als iets wat ze letterlijk had kunnen zeggen, maar ik volg haar dan ook totaal niet verder.
Haha, goed dit :')
Ik ga het even voor je opzoeken, stand-by. :+

Edit:

Mijn IQ is net een paar punten gedaald. ;(
pi_162399833
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:30 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Edit:

Bedankt voor het zoeken. Geen woorden voor, godverdomme zeg :')

Goed dit, heel goed :')
- Fernando Pessoa
  zondag 22 mei 2016 @ 11:42:11 #105
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162399934
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:38 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Bedankt voor het zoeken. Geen woorden voor, godverdomme zeg :')

Goed dit, heel goed :')
Stiekem hoop ik echt dat ze het ooit op de televisie tegen Wilders opneemt. Die verbale kickbokser maakt haar helemaal af. _O-
pi_162400058
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:42 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Stiekem hoop ik echt dat ze het ooit op de televisie tegen Wilders opneemt. Die verbale kickbokser maakt haar helemaal af. _O-
Televisiemoment van het jaar, nu al. Ik ga deze link even opslaan, dank je O+
- Fernando Pessoa
pi_162400071
quote:

[..]

Mwhehehehe.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 22 mei 2016 @ 11:48:40 #108
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162400094
quote:

[..]

Die twee Turken zijn niet gek, dat gaan ze nooit toestaan. Simons wordt alleen maar naar voren geschoven bij hun Black Panther rally's.
  zondag 22 mei 2016 @ 11:48:56 #109
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162400101
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:47 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Televisiemoment van het jaar, nu al. Ik ga deze link even opslaan, dank je O+
:D :+
pi_162400118
quote:
6s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:48 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Die twee Turken zijn niet gek, dat gaan ze nooit toestaan. Simons wordt alleen maar naar voren geschoven bij hun Black Panther rally's.
Dit dus! ^O^

Doch een mens kan hopen O+
- Fernando Pessoa
  zondag 22 mei 2016 @ 11:50:53 #111
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162400144
quote:
6s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:48 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Goed punt wel. :P Lekker van die Malcolm X-zieltjes winnen. :')
pi_162400192
quote:

[..]

Wilders jankt al wanneer hij weerwoord in eigen stijl krijgt van de heren van DENK. Sylvana vreet hem op.
pi_162400210
quote:

[..]

Edit:

Dit heeft ze natuurlijk in de Linda gelezen.
  zondag 22 mei 2016 @ 11:55:46 #114
206322 Seam
Pillz-E
pi_162400247
quote:

[..]

Edit:

holy shit :') Wat een debiel
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 22 mei 2016 @ 11:58:31 #115
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162400318
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:53 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wilders jankt al wanneer hij weerwoord in eigen stijl krijgt van de heren van DENK. Sylvana vreet hem op.
Wilders heeft meerdere debatprijzen gewonnen en zijn debatstijl wordt ook extreem goed bestudeerd door zijn tegenstanders. Simons komt niet verder dan het niveau van het zondagmiddagtheekransje.
pi_162400368
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wilders heeft meerdere debatprijzen gewonnen en zijn debatstijl wordt ook extreem goed bestudeerd door zijn tegenstanders. Simons komt niet verder dan het niveau van het zondagmiddagtheekransje.
Wilders is een demagoog die zich telkenmale bedient van drogredenen en leugens om zijn standpunten mee te kunnen onderbouwen. De enige prijs die hij verdient is een cabaretprijs.
  zondag 22 mei 2016 @ 12:03:48 #117
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162400456
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:59 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wilders is een demagoog die zich telkenmale bedient van drogredenen en leugens om zijn standpunten mee te kunnen onderbouwen. De enige prijs die hij verdient is een cabaretprijs.
Wat is de drogreden of leugen in zeggen dat de koran gewelddadig is?
pi_162400648
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2016 12:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je hebt de methoden van Wilders al goed bestudeerd zie ik. Mooie drogreden die stropopredenering.
pi_162400675
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:59 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wilders is een demagoog die zich telkenmale bedient van drogredenen en leugens om zijn standpunten mee te kunnen onderbouwen.
Sylvana had inderdaad beter bij de PVV kunnen gaan.
Conscience do cost.
  zondag 22 mei 2016 @ 12:11:46 #120
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_162400684
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2016 12:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

De koran zelf is niet gewelddadig, de mensen die 'm lezen :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')