Dat is gewoon met mij besproken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 16:51 schreef 0906 het volgende:
Ik zag net dat er een post van Bananenpap weggehaald werd. Waarom?
Dat heb ik Bananenpap al uitgelegd.quote:Op maandag 24 oktober 2016 16:51 schreef 0906 het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 16:51 schreef 0906 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:14 schreef 0906 het volgende:
Gaat dit nog open?
Aangifte wegens Uitkeringsfraude?
Topics sluiten op verzoek doen we niet.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:24 schreef Blik het volgende:
WGR / doorrijden na aanrijding...
Mag dicht, alles is wel gezegd en alles gaat nu in cirkeltjes
Maar het in een grote offtopic teringzooi laten verzanden is wel prima?quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Topics sluiten op verzoek doen we niet.
Zakt vanzelf weg.
Nou nou nou nou nou ... teringzooi ... offtopic ... kom op man, er staat nauwelijks gebagger in.quote:Op zondag 6 november 2016 00:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar het in een grote offtopic teringzooi laten verzanden is wel prima?
Waarom mag hier niet over gepraat worden?quote:Op zondag 6 november 2016 08:00 schreef Leandra het volgende:
Ah, weer een dagboektopic.
Daar gaan we dus (weer) geen reeks van maken.
Doe wat, waar haal je het vandaan dat je te goed bent om voor een laag loon of een beperkt aantal uur te werken.
Echt, niemand zit op je te wachten, je zult wat moeten kunnen presteren voor een werkgever interesse in je heeft, en je CV is op je 26stenog leeg, voor jou 20 anderen die de afgelopen 10 jaar naast hun opleiding wel wat gedaan hebben.
Maar goed, ga fijn bijstand aanvragen, de sociale dienst heeft namelijk een hele voorraad "lage baantjes", en die betalen niet eens minimumloon, maar bijstand.
Omdat aardbei.quote:Op zondag 6 november 2016 08:16 schreef 0906 het volgende:
[..]
Waarom mag hier niet over gepraat worden?
Ten eerste heb ik al gezegd dat het topic gesloten is omdat het weer een dagboektopic is, het heeft dan ook niets te maken met werk zoeken of werkelijk overgekwalificeerd zijn, maar vooral met niet willen, en dat is een issue van TS dat gewoon in R&P thuishoort, niet in WGR.quote:Op zondag 6 november 2016 08:16 schreef 0906 het volgende:
[..]
Waarom mag hier niet over gepraat worden?
Ik heb het topic nog even doorgelezen en zie nergens een teringzooi.quote:Op zondag 6 november 2016 00:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar het in een grote offtopic teringzooi laten verzanden is wel prima?
Al even afgezien van het feit dat er gewoon geen TR geplaatst is, en we niet alles kunnen meelezen.quote:Op zondag 6 november 2016 09:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb het topic nog even doorgelezen en zie nergens een teringzooi.
Ik heb een post, en jouw quote van die post verwijderd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:48 schreef Apekoek het volgende:
Zou dit topic opgeschoond kunnen worden? WGR / IQ test met antwoorden ter analyse
Ok duidelijk zal dat in vervolg doen! Bedankt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een post, en jouw quote van die post verwijderd.
Ik weet niet wat je nog meer bedoelde, maar geef dat anders met TR's bij de post aan (of mobiel met postnummer), dat werkt voor ons makkelijker dan wanneer je er zelf nog nog op gaat reageren voor je hier komt melden dat er opgeschoond moet worden.
Thuis, heb ik een alibi nodig?quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:50 schreef Halle_Luja het volgende:
Prima strategie om die janknnegers dwars te zitten
Is dat het soort posts dat we tegenwoordig willen in WGR?quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:54 schreef Halle_Luja het volgende:
Dan hebben die jankerds lekker onterecht vastgezeten en zijn de Rotterdamse kindertjes gevrijwaard van die zeikerd
mag hopen dat dat niet gewenst is nee.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:00 schreef k_man het volgende:
Twee voorbeelden uit het bloemrijke oeuvre van deze aanwinst:
[..]
[..]
Is dat het soort posts dat we tegenwoordig willen in WGR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |