Nee, ik was bezig met mijn kindje in de maxi-cosi te zetten. Toen ik om kon kijken was de vrachtwagen alweer 50 meter verder en zat er een busje voor het kentekenquote:Op zaterdag 5 november 2016 12:52 schreef Speekselklier het volgende:
Ik neem aan dat je een kenteken hebt.
Dan is er toch geen enkel probleem verder?
Je vergeet je smiley, nu denken mensen dat je dit serieus meent.quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:57 schreef Fer het volgende:
Dat is toch je eigen schuld? Had die vrachtwagen moeten stoppen en wachten tot je klaar was?
Het is mijn schuld dat ik geparkeerd sta aan de kant van de weg op een parkeerplaats en er een vrachtwagen tegen mijn auto aanrijdt?quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:57 schreef Fer het volgende:
Dat is toch je eigen schuld? Had die vrachtwagen moeten stoppen en wachten tot je klaar was?
Het is jouw schuld dat de deur open staat.quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:01 schreef Blik het volgende:
[..]
Het is mijn schuld dat ik geparkeerd sta aan de kant van de weg en er een vrachtwagen tegen mijn auto aanrijdt?
Jij laat je deur openstaan en wil nu de schade claimen bij de gene waar die deur tegen aanwaait? Volgens mij kan die vrachtwagen bij jou de schade verhalen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:51 schreef Blik het volgende:
Het portier stond dus een klein stukje open. Er raast een vrachtwagen voorbij waardoor het portier verder open vliegt en uiteindelijk tegen de vrachtwagen aankomt.
Je had het portier open staan aan de wegkant, dat is niet handig natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:01 schreef Blik het volgende:
[..]
Het is mijn schuld dat ik geparkeerd sta aan de kant van de weg op een parkeerplaats en er een vrachtwagen tegen mijn auto aanrijdt?
Ik stond in de deur-opening, ik kan moeilijk mijn zoontje in de maxi-cosi doen met een dichte deur toch?quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:02 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Jij laat je deur openstaan en wil nu de schade claimen bij de gene waar die deur tegen aanwaait? Volgens mij kan die vrachtwagen bij jou de schade verhalen.
aan de andere kant van de auto was geen optie zodat je de deur aan de wegkant niet open hebt staan?quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik stond in de deur-opening, ik kan moeilijk mijn zoontje in de maxi-cosi doen met een dichte deur toch?
Je moet je zoon in de maxicosi doen aan de andeere kant, niet de wegkant. En als het dan toch aan de wegkant moet, dan moet je het doen als het kan. En dit kon klaarblijkelijk niet.quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:03 schreef Blik het volgende:
Ik stond in de deur-opening, ik kan moeilijk mijn zoontje in de maxi-cosi doen met een dichte deur toch?
Maar zoiets doe je toch niet aan de wegkant?quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niets, dat gaat allemaal online tegenwoordig.quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:05 schreef Tism het volgende:
Wat zei de Politie (tijdens de aangifte) dat je het beste kunt doen?..
De vrachtwagen reed niet tegen je auto aan.quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:01 schreef Blik het volgende:
[..]
Het is mijn schuld dat ik geparkeerd sta aan de kant van de weg op een parkeerplaats en er een vrachtwagen tegen mijn auto aanrijdt?
Ik kan niet ruiken dat er een halve minuut later een vrachtwagen voorbij komt denderen. Aan de andere kant moet de vrachtwagen genoeg ruime overlaten. Let wel, de parkeerplaats waar ik stond is een speciale kiss & ride voor het kinderdagverblijf, het zijn vrij ruimte plaatsen. De vrachtwagen heeft gewoon niet genoeg ruimte overgelaten tussen zichzelf en mijn autoquote:Op zaterdag 5 november 2016 13:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet je zoon in de maxicosi doen aan de andeere kant, niet de wegkant. En als het dan toch aan de wegkant moet, dan moet je het doen als het kan. En dit kon klaarblijkelijk niet.
Correct, online politierapport ingevuldquote:Op zaterdag 5 november 2016 13:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niets, dat gaat allemaal online tegenwoordig.
Straks heeft TS een Deloreanquote:Op zaterdag 5 november 2016 13:14 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zou m'n verlies nemen, deur via onderdelenlijn.nl bestellen, laten spuiten in de juiste kleur en laten monteren.
Ben je voor 600-1000 Euro weer klaar.
Echt? dat is dan goed balenquote:Op zaterdag 5 november 2016 13:15 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad, alleen dan voor mijn huis en werd geraakt door een van mijn buren. Omdat mijn deur open stond had ik dikke pech. 650 euro schade overigens..
Dus je hebt het verkeer ook niet in de gaten gehouden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:15 schreef Blik het volgende:
Ik kan niet ruiken dat er een halve minuut later een vrachtwagen voorbij komt denderen.
Nonsens.quote:Aan de andere kant moet de vrachtwagen genoeg ruimte overlaten. Let wel, de parkeerplaats waar ik stond is een speciale kiss & ride voor het kinderdagverblijf, het zijn vrij ruimte plaatsen. De vrachtwagen heeft gewoon niet genoeg ruimte overgelaten tussen zichzelf en mijn auto
Is dat de fout van de vrachtwagenchauffeur?quote:Aan de andere kant van de auto kon ik overigens niet staan omdat daar al een andere kinderstoel staat en de toegang tot de maxi-cosi blokkeert
Zo'n vrachtwagen kan wel een andere vrachtwagen als tegenligger hebben en niet kunnen uitwijken, waar blijf jij dan?quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik kan niet ruiken dat er een halve minuut later een vrachtwagen voorbij komt denderen. Aan de andere kant moet de vrachtwagen genoeg ruime overlaten. Let wel, de parkeerplaats waar ik stond is een speciale kiss & ride voor het kinderdagverblijf, het zijn vrij ruimte plaatsen. De vrachtwagen heeft gewoon niet genoeg ruimte overgelaten tussen zichzelf en mijn auto
Aan de andere kant van de auto kon ik overigens niet staan omdat daar al een andere kinderstoel staat en de toegang tot de maxi-cosi blokkeert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |