Dat zijn vaak betaalde versies, zoek een goede gratis test. Dus vandaar dat ik hier naar ervaringen vraag.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:42 schreef spiritusbus het volgende:
Als je niet kunt bedenken dat de zoekopdracht 'iq test oefenen' op Google wel eens een aantal nuttige hits op zou kunnen leveren kun je de iq test misschien beter afzeggen.
Ik heb al zo net een betaalde gedaan, maar wil natuurlijk niet voor elk testje weer opnieuw betalen. Dus kan mij zo voorstellen dat mensen hier wellicht goede altenatieven weten. Is dat echt zo raar dat ik daarnaar informeer?quote:
Dus je weet de range al waar binnen je moet vallen? Of denk je hoe hoger hoe beter?quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:33 schreef Apekoek het volgende:
Binnenkort moet ik een assessment doen, ook zal er dan een IQ test plaats vinden. Echter is algemeen bekend dat je je resultaten kan opkrikken door te oefenen.
Waar kun je gratis oefenen en vervolgens ook zien wat je goed en fout hebt gedaan?
Bedankt! Ik ga daar even mee aan de slag.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:52 schreef Rewimo het volgende:
Misschien kun je hier iets mee? http://memorado.nl/
Ga ik ook proberen, bedankt!quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:55 schreef 1299 het volgende:
Dit is imo de beste gratis IQ test die je online gaat vinden:
http://www.iqtest.dk/main.swf
Op Youtube kun je de antwoorden vinden, succes!
Klopt, maar vaak geven ze alleen een uitslag en geen antwoorden ter analyse. En dat is nu net waar ik naar zoek.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:45 schreef 2thmx het volgende:
Veel van die IQ-vragen zijn van die dingen waarbij je een reeks logisch moet afmaken.
inderdaad een goede, elke trainee die ik op inhousedagen heb gesproken de afgelopen maanden heeft hier wel mee geoefend.quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:03 schreef DoubleDip het volgende:
De opgaven op de website van het assessmentbureau komen het dichtst inde buurt.
Je hebt op internet wel vragen van 123test.nl en dergelijke, maar niveau ligt vaak een stuk lager.
Is het een hbo of wo functie? dan sowieso via de site van het bureau doen.
Daarnaast is er een boekje van Bloemers wat voor sommigen nuttig is.
Ik heb het zelf nooit gebruikt maar schijnt wel handig te zijn in technieken om vragen op te lossen.
Veel oefenen kan je score geloof ik met 10% omhoog halen.
3 = Slotjequote:Op zaterdag 12 november 2016 14:45 schreef 2thmx het volgende:
Veel van die IQ-vragen zijn van die dingen waarbij je een reeks logisch moet afmaken. Zoiets als: "Maak de volgende reeks logisch af:
1. Danny begon een forum met moderators die een topic op slot kunnen gooien.
2. TS opent een topic met een vraag waarop het antwoord eenvoudig met Google kan worden gevonden.
3. ..."
Die van noa is echt te simpel, of ligt dat aan mij. Waren steeds 5 vragen per onderdeel. Exclusie enz. Voor hoger onderwijs was hij niet te vinden volgens mij?quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:11 schreef Lean_Machine het volgende:
[..]
inderdaad een goede, elke trainee die ik op inhousedagen heb gesproken de afgelopen maanden heeft hier wel mee geoefend.
Zoals iemand anders ook al zij, kijk gewoon op de site van jouw specifieke assessment bureau, en zoek daar naar voorbeelden. Zitten echt grote verschillen tussen de verschillende bureaus. Maar goed, hier kan je bijv. wat vinden: http://www.noa-vu.nl/?menutree=a|29|34
3. "TS verhuurt zijn ster, op het station van Almere, voor 450 euro. Het was een fantastische ervaring."quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:45 schreef 2thmx het volgende:
Veel van die IQ-vragen zijn van die dingen waarbij je een reeks logisch moet afmaken. Zoiets als: "Maak de volgende reeks logisch af:
1. Danny begon een forum met moderators die een topic op slot kunnen gooien.
2. TS opent een topic met een vraag waarop het antwoord eenvoudig met Google kan worden gevonden.
3. ..."
Grappig, bij mij ging het heel anders. Had bij een van de onderdelen bijvoorbeeld 100 vragen in 4 minuten.. Onhaalbaar, waarschijnlijk testte ze hoe je onder druk werkte, weinig dingen doen, maar met goede kwaliteit, of meer doen en slordig worden. Bij de andere onderdelen had ik overigens ook veel meer dan 5 vragen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:31 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Die van noa is echt te simpel, of ligt dat aan mij. Waren steeds 5 vragen per onderdeel. Exclusie enz. Voor hoger onderwijs was hij niet te vinden volgens mij?
Dan had jij een andere volgens mij. Zou je de link willen plaatsen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:27 schreef Lean_Machine het volgende:
[..]
Grappig, bij mij ging het heel anders. Had bij een van de onderdelen bijvoorbeeld 100 vragen in 4 minuten.. Onhaalbaar, waarschijnlijk testte ze hoe je onder druk werkte, weinig dingen doen, maar met goede kwaliteit, of meer doen en slordig worden. Bij de andere onderdelen had ik overigens ook veel meer dan 5 vragen.
Zou ik ook wel willen inzien, krijg ook een dergelijke test. Heeft inderdaad meer met persoonlijkheid te maken dan met IQ.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:31 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Dan had jij een andere volgens mij. Zou je de link willen plaatsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |