quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja heb de batterij weggegooid dus vandaar
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon skaten en voor je het weet krijg je dagelijks een massage
Je moet nog uitleggen waarom vegan goed is voor jouw lichaam.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:06 schreef Crip het volgende:
chloro als apps verwijderen niet helpt even checken of de batterij beetje bol staat
Nog bedankt voor het openen, had niet eens door dat ik de laatste hadquote:
Wat kan het jou nou schelen of ze ervoor kiest of nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Je moet nog uitleggen waarom vegan goed is voor jouw lichaam.
Ik ben even aan het eten, ik kom hier straks op terug als ik uberhaupt zin heb om een heel verhaal te typenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Je moet nog uitleggen waarom vegan goed is voor jouw lichaam.
oh ja geen probleem, ik wist dat dus daarom ging ik voor de kaap. normaal doe ik dat nooitquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het openen, had niet eens door dat ik de laatste had
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja geen probleem, ik wist dat dus daarom ging ik voor de kaap. normaal doe ik dat nooit
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja geen probleem, ik wist dat dus daarom ging ik voor de kaap. normaal doe ik dat nooit
Daar zie ik jou ook helemaal niet voor aan inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben even aan het eten, ik kom hier straks op terug als ik uberhaupt zin heb om een heel verhaal te typen
ben een brave jongen omringd met bad boysquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar zie ik jou ook helemaal niet voor aan inderdaad.
Wowquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef Chloroform het volgende:
Gmail 61% verbruikt sinds laatste volledige lading
Wat
ja je reageert steeds niet op mijn mailtjes dus stuur nu automatisch 1 per 5 secondenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef Chloroform het volgende:
Wat
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben een brave jongen omringd met bad boys
sryquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef Chloroform het volgende:
Wat
Ik ben benieuwd wat haar ertoe zet. Haar beweegredenen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat kan het jou nou schelen of ze ervoor kiest of niet
Watquote:
Oké, in spanning verblijf ik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben even aan het eten, ik kom hier straks op terug als ik uberhaupt zin heb om een heel verhaal te typen
App me gewoon ;squote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja je reageert steeds niet op mijn mailtjes dus stuur nu automatisch 1 per 5 seconden
Foei Germano.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat haar ertoe zet. Haar beweegredenen.
Alsof ik dit niet mag vragen, zeikerd.
had whatsapp eraf gegooid toen ik steeds uitnodigingen kreeg van mensen om uit te gaan terwijl ik liever altijd binnen zitquote:
Gwn iedereen blokkerenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had whatsapp eraf gegooid toen ik steeds uitnodigingen kreeg van mensen om uit te gaan terwijl ik liever altijd binnen zit
Zeker niet raar, gewoon alles vragen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, wat? Is het zo raar om iets te vragen? Kan niet in haar hoofd kijken.
Zosk wat moet ik nou doenquote:
ga mijn moeder toch niet blokkeren johquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gwn iedereen blokkeren
Behalve mij dan
Dan moet ze maar wat harder roepen als het eten klaar isquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga mijn moeder toch niet blokkeren joh
Leuk om te zien dat er direct white knights aan komen waaien als je aan iemand haar beweegredenen vraagt. Kijken of die moraalridder de volgende keer ook Braddie onder zijn hoede neemt.quote:
Goed verhaal. Lekker kort.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is dan ook de bedoeling van een hoofddoek
Daar zal ik voor zorgenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat er direct white knights aan komen waaien als je aan iemand haar beweegredenen vraagt. Kijken of die moraalridder de volgende keer ook Braddie onder zijn hoede neemt.
Ohquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb ik zo snel geen antwoord op hoor. :s
Dat gebeurt altijd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat er direct white knights aan komen waaien als je aan iemand haar beweegredenen vraagt. Kijken of die moraalridder de volgende keer ook Braddie onder zijn hoede neemt.
Ik heb een zwart harnas hoor. Vandaag de dag is dat minder racistischquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:16 schreef Germano het volgende:
[..]
APC brakka, patta para jacka. Desert boot clarcks. Ray-ban splanga.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat gebeurt altijd.
Geldt niet voor Braddie overigens.
ben hierquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:19 schreef HPLC het volgende:
Is die bolle nou palen? Heb hem al de hele dag niet gezien
uni uniform!quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:19 schreef Germano het volgende:
[..]
APC brakka, patta para jacka. Desert boot clarcks. Ray-ban splanga.
Verongelukt richting Grunn.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:19 schreef HPLC het volgende:
Is die bolle nou palen? Heb hem al de hele dag niet gezien
Uniform uniform uniform uniform uniform uniformquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:19 schreef Germano het volgende:
[..]
APC brakka, patta para jacka. Desert boot clarcks. Ray-ban splanga.
Ben al naar de tyfus, nu de kanker nog.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uniform uniform uniform uniform uniform uniform
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Ben al naar de tyfus, nu de kanker nog.
Gewoon de posts van Hermann lezenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Ben al naar de tyfus, nu de kanker nog.
ga je ook nog mijn beledigingen jattenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gun ik jou een stevige beurt, is het weer niet goed. Krijg jeuk
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof ik van iedereen op FOK! weet wie het is.
quote:
godverdomme man ik dacht dat ik tenminste nog op jou kon rekenen als mede-oprichter van de Skye fanclubquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar daar krijg je toch ebola van
Ik ga morgen beginnen aan voorbereiding van Skye Cquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme man ik dacht dat ik tenminste nog op jou kon rekenen als mede-oprichter van de Skye fanclub
ik nie maar ik wil hem nie zo direct afwijzenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie gaat er nou een heel verhaal typen op donderdagavond.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme man ik dacht dat ik tenminste nog op jou kon rekenen als mede-oprichter van de Skye fanclub
Die dikke sproetenkop?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je de finale gezienquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga morgen beginnen aan voorbereiding van Skye C
Dan niet, met je snorquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ik nie maar ik wil hem nie zo direct afwijzen
Ik loop 5 afleveringen achterquote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof ik van iedereen op FOK! weet wie het is.
Dat is heel erg aardig van je.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ik nie maar ik wil hem nie zo direct afwijzen
was een goeie finale, ben niet blij dat ik nu weer 20 maanden moet wachtenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik loop 5 afleveringen achterBen nu even Orphan Black aan het inhalen, dan ga ik beginnen aan Shield
Ik ben altijd blij dat ik 20 maanden moet wachten, ongeacht waarop.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was een goeie finale, ben niet blij dat ik nu weer 20 maanden moet wachten
Dat klinkt goed, ga het morgen kijken denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was een goeie finale, ben niet blij dat ik nu weer 20 maanden moet wachten
youtube beroemdheid, mooi wagentje, regelmatig dates en seks, bietje wajong vangenquote:
Oké wil geen seks meer met jequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
youtube beroemdheid, mooi wagentje, regelmatig dates en seks, bietje wajong vangen
niks mis mee
en wat als ze tegen jou zeggen ''hallo meneer Zosk, pas over 20 maanden mag jij weer iets eten of drinken''quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij dat ik 20 maanden moet wachten, ongeacht waarop.
Af en toe ragen op FOK!quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
youtube beroemdheid, mooi wagentje, regelmatig dates en seks, bietje wajong vangen
niks mis mee
Wow wat ben je aantrekkelijk als je zo dominant doetquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt niks te zeggen als je straks slaapt
Heb je een snor of baard?quote:
laten we niet te hard van stapel lopenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:34 schreef Ashqelon het volgende:
Wow dermann BW echt gut, wellicht beter dan BB.
Op dit moment ben ik ruim een week ongeschorenquote:
Ja maar dus geen hoink-snor of hipster-baardquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik ruim een week ongeschorenDus beiden
Echt gortdroog geworden, vind dat zo ranzigquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb me sinds maart niet meer geschoren, echt zo'n onverzorgde schaambaard
ben je nat bby
Zo is het, Herbertquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niks mis mee
moet ik er anders vlechtjes in makenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt gortdroog geworden, vind dat zo ranzig
kun jij uberhaupt een normale baard groeienquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb me sinds maart niet meer geschoren, echt zo'n onverzorgde schaambaard
ben je nat bby
wat is een normale baardquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:38 schreef Crip het volgende:
[..]
kun jij uberhaupt een normale baard groeien
bw had wel veel betere character dan bb, bij bb draaide het om het plot en enkele characters, veel bijrollen waren gewoon irritant en niets toevoegend, bw is voor een deel juist zo gut door bijrollen caponie, ar en vooral van alden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laten we niet te hard van stapel lopen
Ik snap wel waarom je nog maagd bent ;squote:Op donderdag 19 mei 2016 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet ik er anders vlechtjes in maken
laatst zei je nog dat van alden een kneus wasquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bw had wel veel betere character dan bb, bij bb draaide het om het plot en enkele characters, veel bijrollen waren gewoon irritant en niets toevoegend, bw is voor een deel juist zo gut door bijrollen caponie, ar en vooral van alden.
wil je mijn maagdelijkheid ook analyseren aubquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je nog maagd bent ;s
Dat zei ash als zijn trollpersonaquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laatst zei je nog dat van alden een kneus was
Neequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dus geen hoink-snor of hipster-baard
Voor tien euro extra reinig ik ook je auraquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
wil je mijn maagdelijkheid ook analyseren aub
Zullen wij dan maar neuken?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijne lijkt meer op bovenste dan onderste
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je nog maagd bent ;s
laat picca zien die erop lijktquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijne lijkt meer op bovenste dan onderste
Mooi, wanneer gaan we datenquote:
Hoi liefje :$quote:
oke dat is prima, ik heb het overgemaakt via western union. Zullen we beginnen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor tien euro extra reinig ik ook je aura
lol oke nielsquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee bedankt, val niet zo op hele girly meisjes
Oké is goedquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
oke dat is prima, ik heb het overgemaakt via western union. Zullen we beginnen?
Doe liever andere dingen met jouquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heyhoi wil je mij ook analyseren thnx ly
your lossquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee bedankt, val niet zo op hele girly meisjes
Dankjewel,quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké is goed
Moslim
Je hebt spanningen
Tjingtjong haammmmmmmmm haammmmmmmmm
Zo, klaar
Jij mag ook komen hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dit doe je alleen maar omdat je mij pijn wil doen
ziet er nogal patchy uit ;squote:Op donderdag 19 mei 2016 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net een foto ervan gemaakt met webcam en reverse image search gedaan en ik kom op dit
[ afbeelding ]
Waarom Amsterdamquote:
Als ik zeg: "ik doe liever heel andere dingen met jouquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil lieve dingen doen niet slaan enzo
onder de dekens een spannende huil film kijken met kaarsjes aan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik zeg: "ik doe liever heel andere dingen met jou" dan klinkt het alsof ik je wil vermoorden maar wil gewoon met jou kroelen en zoutjes eten
Ja knus dan kunnen we een bucket delenquote:
Ja en dan lekker dicht tegen elkaar aan kruipenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
onder de dekens een spannende huil film kijken met kaarsjes aan?
ik wil je voor mij alleenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja knus dan kunnen we een bucket delen
Hopelijk houd je dan ook van Fylaxquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:53 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom eindigt alles waar ik van houd in verdoemenis
ahw hou je van mequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:53 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom eindigt alles waar ik van houd in verdoemenis
omg :$quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en dan lekker dicht tegen elkaar aan kruipen
Ben bang dat je me weer in de steek laatquote:
Zo doen we dat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
die cholo heeft nu gewoon 4 mannen in 1 avond gehosseld hier
heb je breaking bad al gezien of ben je nog steeds een crewlid die het slechte voorbeeld geeftquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niets?Ik moest gewoon aan zo'n opmerking denken bij die post.
Jij regelt binnen 1 nummer 5 piemels, dus ze is nog amateurquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
Zelfs Niels kan wat van haar lerenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
nee ik kijk andere seriesquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je breaking bad al gezien of ben je nog steeds een crewlid die het slechte voorbeeld geeft
ligt aan het nummerquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij regelt binnen 1 nummer 5 piemels, dus ze is nog amateur
waarom kijk je niet een van de meest gewaardeerde series aller tijden als je serieliefhebber bentquote:
Af en toe heb je op de radio wel eens de gay/homo top 100, dus misschien moet je het eens aanzettenquote:
Dit moet wel over Gotham gaanquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom kijk je niet een van de meest gewaardeerde series aller tijden als je serieliefhebber bent
heb t niet zo op drugsquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom kijk je niet een van de meest gewaardeerde series aller tijden als je serieliefhebber bent
hso weer?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben bang dat je me weer in de steek laat
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige voor jr was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |