Ohquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb ik zo snel geen antwoord op hoor. :s
Dat gebeurt altijd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat er direct white knights aan komen waaien als je aan iemand haar beweegredenen vraagt. Kijken of die moraalridder de volgende keer ook Braddie onder zijn hoede neemt.
Ik heb een zwart harnas hoor. Vandaag de dag is dat minder racistischquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat er direct white knights aan komen waaien als je aan iemand haar beweegredenen vraagt. Kijken of die moraalridder de volgende keer ook Braddie onder zijn hoede neemt.
APC brakka, patta para jacka. Desert boot clarcks. Ray-ban splanga.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat gebeurt altijd.
Geldt niet voor Braddie overigens.
ben hierquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:19 schreef HPLC het volgende:
Is die bolle nou palen? Heb hem al de hele dag niet gezien
uni uniform!quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:19 schreef Germano het volgende:
[..]
APC brakka, patta para jacka. Desert boot clarcks. Ray-ban splanga.
Verongelukt richting Grunn.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:19 schreef HPLC het volgende:
Is die bolle nou palen? Heb hem al de hele dag niet gezien
Uniform uniform uniform uniform uniform uniformquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:19 schreef Germano het volgende:
[..]
APC brakka, patta para jacka. Desert boot clarcks. Ray-ban splanga.
Ben al naar de tyfus, nu de kanker nog.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uniform uniform uniform uniform uniform uniform
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Ben al naar de tyfus, nu de kanker nog.
Gewoon de posts van Hermann lezenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Ben al naar de tyfus, nu de kanker nog.
ga je ook nog mijn beledigingen jattenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gun ik jou een stevige beurt, is het weer niet goed. Krijg jeuk
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof ik van iedereen op FOK! weet wie het is.
quote:
godverdomme man ik dacht dat ik tenminste nog op jou kon rekenen als mede-oprichter van de Skye fanclubquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar daar krijg je toch ebola van
Ik ga morgen beginnen aan voorbereiding van Skye Cquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme man ik dacht dat ik tenminste nog op jou kon rekenen als mede-oprichter van de Skye fanclub
ik nie maar ik wil hem nie zo direct afwijzenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie gaat er nou een heel verhaal typen op donderdagavond.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme man ik dacht dat ik tenminste nog op jou kon rekenen als mede-oprichter van de Skye fanclub
Die dikke sproetenkop?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je de finale gezienquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga morgen beginnen aan voorbereiding van Skye C
Dan niet, met je snorquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ik nie maar ik wil hem nie zo direct afwijzen
Ik loop 5 afleveringen achterquote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof ik van iedereen op FOK! weet wie het is.
Dat is heel erg aardig van je.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ik nie maar ik wil hem nie zo direct afwijzen
was een goeie finale, ben niet blij dat ik nu weer 20 maanden moet wachtenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik loop 5 afleveringen achterBen nu even Orphan Black aan het inhalen, dan ga ik beginnen aan Shield
Ik ben altijd blij dat ik 20 maanden moet wachten, ongeacht waarop.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was een goeie finale, ben niet blij dat ik nu weer 20 maanden moet wachten
Dat klinkt goed, ga het morgen kijken denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was een goeie finale, ben niet blij dat ik nu weer 20 maanden moet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |