ga je ook nog mijn beledigingen jattenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gun ik jou een stevige beurt, is het weer niet goed. Krijg jeuk
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof ik van iedereen op FOK! weet wie het is.
quote:
godverdomme man ik dacht dat ik tenminste nog op jou kon rekenen als mede-oprichter van de Skye fanclubquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar daar krijg je toch ebola van
Ik ga morgen beginnen aan voorbereiding van Skye Cquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme man ik dacht dat ik tenminste nog op jou kon rekenen als mede-oprichter van de Skye fanclub
ik nie maar ik wil hem nie zo direct afwijzenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie gaat er nou een heel verhaal typen op donderdagavond.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme man ik dacht dat ik tenminste nog op jou kon rekenen als mede-oprichter van de Skye fanclub
Die dikke sproetenkop?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je de finale gezienquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga morgen beginnen aan voorbereiding van Skye C
Dan niet, met je snorquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ik nie maar ik wil hem nie zo direct afwijzen
Ik loop 5 afleveringen achterquote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof ik van iedereen op FOK! weet wie het is.
Dat is heel erg aardig van je.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ik nie maar ik wil hem nie zo direct afwijzen
was een goeie finale, ben niet blij dat ik nu weer 20 maanden moet wachtenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik loop 5 afleveringen achterBen nu even Orphan Black aan het inhalen, dan ga ik beginnen aan Shield
Ik ben altijd blij dat ik 20 maanden moet wachten, ongeacht waarop.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was een goeie finale, ben niet blij dat ik nu weer 20 maanden moet wachten
Dat klinkt goed, ga het morgen kijken denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was een goeie finale, ben niet blij dat ik nu weer 20 maanden moet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |