youtube beroemdheid, mooi wagentje, regelmatig dates en seks, bietje wajong vangenquote:
Oké wil geen seks meer met jequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
youtube beroemdheid, mooi wagentje, regelmatig dates en seks, bietje wajong vangen
niks mis mee
en wat als ze tegen jou zeggen ''hallo meneer Zosk, pas over 20 maanden mag jij weer iets eten of drinken''quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij dat ik 20 maanden moet wachten, ongeacht waarop.
Af en toe ragen op FOK!quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
youtube beroemdheid, mooi wagentje, regelmatig dates en seks, bietje wajong vangen
niks mis mee
Wow wat ben je aantrekkelijk als je zo dominant doetquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt niks te zeggen als je straks slaapt
Heb je een snor of baard?quote:
laten we niet te hard van stapel lopenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:34 schreef Ashqelon het volgende:
Wow dermann BW echt gut, wellicht beter dan BB.
Op dit moment ben ik ruim een week ongeschorenquote:
Ja maar dus geen hoink-snor of hipster-baardquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik ruim een week ongeschorenDus beiden
Echt gortdroog geworden, vind dat zo ranzigquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb me sinds maart niet meer geschoren, echt zo'n onverzorgde schaambaard
ben je nat bby
Zo is het, Herbertquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niks mis mee
moet ik er anders vlechtjes in makenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt gortdroog geworden, vind dat zo ranzig
kun jij uberhaupt een normale baard groeienquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb me sinds maart niet meer geschoren, echt zo'n onverzorgde schaambaard
ben je nat bby
wat is een normale baardquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:38 schreef Crip het volgende:
[..]
kun jij uberhaupt een normale baard groeien
bw had wel veel betere character dan bb, bij bb draaide het om het plot en enkele characters, veel bijrollen waren gewoon irritant en niets toevoegend, bw is voor een deel juist zo gut door bijrollen caponie, ar en vooral van alden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laten we niet te hard van stapel lopen
Ik snap wel waarom je nog maagd bent ;squote:Op donderdag 19 mei 2016 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet ik er anders vlechtjes in maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |