ahw hou je van mequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:53 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom eindigt alles waar ik van houd in verdoemenis
omg :$quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en dan lekker dicht tegen elkaar aan kruipen
Ben bang dat je me weer in de steek laatquote:
Zo doen we dat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
die cholo heeft nu gewoon 4 mannen in 1 avond gehosseld hier
heb je breaking bad al gezien of ben je nog steeds een crewlid die het slechte voorbeeld geeftquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niets?Ik moest gewoon aan zo'n opmerking denken bij die post.
Jij regelt binnen 1 nummer 5 piemels, dus ze is nog amateurquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
Zelfs Niels kan wat van haar lerenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
nee ik kijk andere seriesquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je breaking bad al gezien of ben je nog steeds een crewlid die het slechte voorbeeld geeft
ligt aan het nummerquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij regelt binnen 1 nummer 5 piemels, dus ze is nog amateur
waarom kijk je niet een van de meest gewaardeerde series aller tijden als je serieliefhebber bentquote:
Af en toe heb je op de radio wel eens de gay/homo top 100, dus misschien moet je het eens aanzettenquote:
Dit moet wel over Gotham gaanquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom kijk je niet een van de meest gewaardeerde series aller tijden als je serieliefhebber bent
heb t niet zo op drugsquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom kijk je niet een van de meest gewaardeerde series aller tijden als je serieliefhebber bent
hso weer?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben bang dat je me weer in de steek laat
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige voor jr was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |