laatst zei je nog dat van alden een kneus wasquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bw had wel veel betere character dan bb, bij bb draaide het om het plot en enkele characters, veel bijrollen waren gewoon irritant en niets toevoegend, bw is voor een deel juist zo gut door bijrollen caponie, ar en vooral van alden.
wil je mijn maagdelijkheid ook analyseren aubquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je nog maagd bent ;s
Dat zei ash als zijn trollpersonaquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laatst zei je nog dat van alden een kneus was
Neequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dus geen hoink-snor of hipster-baard
Voor tien euro extra reinig ik ook je auraquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
wil je mijn maagdelijkheid ook analyseren aub
Zullen wij dan maar neuken?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijne lijkt meer op bovenste dan onderste
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je nog maagd bent ;s
laat picca zien die erop lijktquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijne lijkt meer op bovenste dan onderste
Mooi, wanneer gaan we datenquote:
Hoi liefje :$quote:
oke dat is prima, ik heb het overgemaakt via western union. Zullen we beginnen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor tien euro extra reinig ik ook je aura
lol oke nielsquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee bedankt, val niet zo op hele girly meisjes
Oké is goedquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
oke dat is prima, ik heb het overgemaakt via western union. Zullen we beginnen?
Doe liever andere dingen met jouquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heyhoi wil je mij ook analyseren thnx ly
your lossquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee bedankt, val niet zo op hele girly meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |