Wowquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef Chloroform het volgende:
Gmail 61% verbruikt sinds laatste volledige lading
Wat
ja je reageert steeds niet op mijn mailtjes dus stuur nu automatisch 1 per 5 secondenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef Chloroform het volgende:
Wat
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben een brave jongen omringd met bad boys
sryquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef Chloroform het volgende:
Wat
Ik ben benieuwd wat haar ertoe zet. Haar beweegredenen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat kan het jou nou schelen of ze ervoor kiest of niet
Watquote:
Oké, in spanning verblijf ik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben even aan het eten, ik kom hier straks op terug als ik uberhaupt zin heb om een heel verhaal te typen
App me gewoon ;squote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja je reageert steeds niet op mijn mailtjes dus stuur nu automatisch 1 per 5 seconden
Foei Germano.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat haar ertoe zet. Haar beweegredenen.
Alsof ik dit niet mag vragen, zeikerd.
had whatsapp eraf gegooid toen ik steeds uitnodigingen kreeg van mensen om uit te gaan terwijl ik liever altijd binnen zitquote:
Gwn iedereen blokkerenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had whatsapp eraf gegooid toen ik steeds uitnodigingen kreeg van mensen om uit te gaan terwijl ik liever altijd binnen zit
Zeker niet raar, gewoon alles vragen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, wat? Is het zo raar om iets te vragen? Kan niet in haar hoofd kijken.
Zosk wat moet ik nou doenquote:
ga mijn moeder toch niet blokkeren johquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gwn iedereen blokkeren
Behalve mij dan
Dan moet ze maar wat harder roepen als het eten klaar isquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga mijn moeder toch niet blokkeren joh
Leuk om te zien dat er direct white knights aan komen waaien als je aan iemand haar beweegredenen vraagt. Kijken of die moraalridder de volgende keer ook Braddie onder zijn hoede neemt.quote:
Goed verhaal. Lekker kort.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is dan ook de bedoeling van een hoofddoek
Daar zal ik voor zorgenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat er direct white knights aan komen waaien als je aan iemand haar beweegredenen vraagt. Kijken of die moraalridder de volgende keer ook Braddie onder zijn hoede neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |