SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's L2B's Mixcloud
bah nee, kratje is beterquote:
Voor het zingen van deze song kan je in de Nederlandse voetbalstadions een stadionverbod krijgen...quote:Wordt nu afgespeeld : NWA - 13. NWA - Fuck Tha Police (1988)
Ben je dubbel de sjaak als je een button draagt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor het zingen van deze song kan je in de Nederlandse voetbalstadions een stadionverbod krijgen...
Ik ben meer voor zelfregulering.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ACAB of 1312 mag ook niet, 9 maanden stadionverbod...
Leuk, maar daar denken sommigen toch anders over wat dat thema betreft...quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben meer voor zelfregulering.
Ik heb eik nooit een thema. ben beetje losgeslagen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, maar daar denken sommigen toch anders over wat dat thema betreft...
Vertel eens iets nieuws...quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb eik nooit een thema. ben beetje losgeslagen.
Ik heb wel de neiging om verstandig te gaan lullen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dus niet hetzelfde als saai en oud...
Dat weet ik gelukkig altijd bijzonder snel te onderdrukken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb wel de neiging om verstandig te gaan lullen.
vooral niet aan toegevenquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb wel de neiging om verstandig te gaan lullen.
Tssk! Dat heeft nergens meer iets mee te maken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ACAB of 1312 mag ook niet, 9 maanden stadionverbod...
quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Soms heb ik het idee dat knol me uitlacht nadat ik er vanaf vloog in bocht van parcours.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Breek me de bek niet open over muis, dat is hele bijzondere.
Hou op, schei uit. Daar kan ik verhalen over vertellen, pffff.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:30 schreef MaryMouse het volgende:
automatisering <zucht>
Ik bel voortaan wel weer gewoon voor een herhaalrecept
Fijn hè...quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:30 schreef MaryMouse het volgende:
automatisering <zucht>
Mijn schoonmoeder van dik in de 90 is vaste klant in ziekenhuis, ze weet nog wel steeds alles in verwarring te schoppen daar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:30 schreef MaryMouse het volgende:
automatisering <zucht>
"Ik heb aan advocaat gekregen"quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Dit moet een zus van Piet zijn:
www.at5.nl/artikelen/1562(...)-zijn-totaal-zinloos
Stagiaires bij AT5 vullen die berichten op de website en een eindredacteur hebben ze nog niet...quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
"Ik heb aan advocaat gekregen"
Ik had het gisteren al gelezenquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik steun dat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Doe maar nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Daar kan ik verhalen over vertellen, pffff.
Oh boyquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ehm jawel, daar ga ik je binnenkort tot in den treure mee vervelen.
Hoeveel kilo meel en bloem moet ik halen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je kan ook tè goed zijn in brood bakken. Is zo lullig voor anderen hè.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoeveel kilo meel en bloem moet ik halen?
Dan koop je een 2e.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts is met peerden klooien en ow wee als ze te laat terug is met de auto.
Pas nadat je brood gebakken hebtquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat ligt er helemaal aan hoe laat je me op straat schopt.
In de praktijk regel ik mijn zaken altijd wat later.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zal wel loslopen in de praktijk.
Het komt altijd weer in orde daar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de praktijk regel ik mijn zaken altijd wat later.
Mijn muts heeft daar nog steeds moeite mee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het komt altijd weer in orde daar.
Vreemd na al die jaren. Wel vrouw eigen overigens.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts heeft daar nog steeds moeite mee.
Goed dat je dat in ieder geval weetquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vreemd na al die jaren. Wel vrouw eigen overigens.
Wist het bij je toen je over het tuincentrum begon.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed dat je dat in ieder geval weet
Maar ik heb nu wel weer een heel mooi vrolijk beplant balkonnetjequote:Op donderdag 19 mei 2016 12:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wist het bij je toen je over het tuincentrum begon.
Middagquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar ik heb nu wel weer een heel mooi vrolijk beplant balkonnetje
Mag je een kapmes meenemen...quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ben benieuwd hoe het er over een tijdje uit zal zien. Vermoedelijk erg fraai.
Het valt niet mee om mijn strapatsen bij te houden en die krijgt volle laag soms.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vreemd na al die jaren. Wel vrouw eigen overigens.
a'k 't doe, doe, doequote:
bizarquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
a'k 't doe, doe, doe
is ook ooit een Nederlandse versie van geweest
Als je nog Ray Ban's hebt, dan hoor ik het wel...quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog stapel Blu Rays liggen en stuk of 3 branders.
ik heb net de achterdeur open laten staanquote:
Let op, voor je het weet loopt je paard weg.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb net de achterdeur open laten staan
ben bang dat dat al gebeurd isquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Let op, voor je het weet loopt je paard weg.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt straks wel weer op gang, tegen 8 uur.(Hopelijk wel eerder
)
Maakt niet uit wat voor model?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je nog Ray Ban's hebt, dan hoor ik het wel...
En dan? Fogel een playlist laten samenstellen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zit er aan te denken om teringherrie.nl eens te claimen.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan? Fogel een playlist laten samenstellen?
Dat zal de eigenaar leuk vinden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zit er aan te denken om teringherrie.nl eens te claimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat zal de eigenaar leuk vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knok! Eindelijk.
L2B's Mixcloud
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat zal de eigenaar leuk vinden.Hoi Lucky, Hoi KnokkelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Kuche, kuche, kuche, roggelquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tijd zat om nog een hele bos uien te kijken.
Howdyquote:
Dan zou het kwaliteitsmuziek.net zijnquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan? Fogel een playlist laten samenstellen?
En dan naar de sterren staren?quote:
Ha, ha, haquote:
Joh, ik ga toch niet naar muziek luisteren die geen kwaliteitsmuziek is?quote:
Dat weet ik, maar toch luister je ook naar teringherriequote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Joh, ik ga toch niet naar muziek luisteren die geen kwaliteitsmuziek is?
Wil niet beweren dat het jouw genre is, maar het 1e nummer straks heeft geen drol met house te maken.quote:
Dune - Hardcore Vibesquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil niet beweren dat het jouw genre is, maar het 1e nummer straks heeft geen drol met house te maken.
De hele showtitel slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dune - Hardcore Vibes
Ow, dat is jouw genre niet
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan zou het kwaliteitsmuziekbowdowntoGoatTheHead.net zijn
Wat voor muziek kunnen we verwachten dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil niet beweren dat het jouw genre is, maar het 1e nummer straks heeft geen drol met house te maken.
Eej melt!quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat voor muziek kunnen we verwachten dan?
Hé die heb jezelf verzonnen hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De hele showtitel slaat ook nergens op.
Proest............quote:
Ohoh.....quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej melt!Een rommeltje van diverse stijlen.
Ohoh.....quote:
't zou mooi worden als je dat wel deedquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, ik verwijt je niets hoor.
Je kreeg wel de vrije hand hè.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't zou mooi worden als je dat wel deed
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet dat jullie het kunnen horen hoor.
Natuurlijk moet je geen knokkeltje doen en je mic vergeten UIT te zetten op dat moment. Gewoon aanzetten. Bite the bullet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Je kreeg wel de vrije hand hè.
quote:20:00 - 22:00 DJ L2B Rommelig zooitje stijlen
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je geen knokkeltje doen en je mic vergeten UIT te zetten op dat moment. Gewoon aanzetten. Bite the bullet.
Ik kan je een Rijoja vacuumverpakking aanraden om jezelf moed in te drinken ...
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was in dit geval bij voorbaat al een dooie mus.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
DIENSTMEDEDELING
Gup gaat vanavond van het koper af en over naar glas. Het kan zijn dat daardoor heel kortstondig de stream onderbroken wordt.
Goed bericht.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
DIENSTMEDEDELING
Gup gaat vanavond van het koper af en over naar glas. Het kan zijn dat daardoor heel kortstondig de stream onderbroken wordt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
DIENSTMEDEDELING
Dus het beest had kopervergiftiging?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
DIENSTMEDEDELING
Geitenhoofden?quote:
quote:
Ehhh 5 bandleden?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Winnaar is goed voor een zonnebril.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Alsof Gup dat niet vaker en naar willekeurigheid doet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
DIENSTMEDEDELING
Ik heb het opgezocht.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vraagje, uit hoeveel bandleden bestaat deze formatie en wie is de leadzanger?
Ik ook hoorquote:
2 bandleden, leadzanger Guy Mantzourquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik niet.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
2 bandleden, leadzanger Guy Mantzour
Jij krijgt sowieso een bril.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
2 bandleden, leadzanger Guy Mantzour
Ik heb al een goede zonnebril die op sterkte isquote:
Dat slapen moet ie eens afleren ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat hadden we toen PP ging slapen.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat slapen moet ie eens afleren ja.
Heb in ieder geval weer hartelijk moeten lachen om je post net.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb al een goede zonnebril die op sterkte is![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb in ieder geval weer hartelijk moeten lachen om je post net.
Dat had ik heul welquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt de titel heul niet aangepast zie ik net.
Ah. Wat akelig braaf van je.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat had ik heul wel
Maar weer netjes terug aangepast
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:12 schreef just me het volgende:
* just me zit mee te luisteren maar moet ook nog wat werken
zoiets maar dan voor mijn sportclubquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Aanmaningen op scherp zetten?
ooit gehoord van vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom laat je het werk niet doen?
quote:
ja liefdewerk, oud papierquote:
niet altijd hè, het gaat best goed momenteelquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
niet altijd hè, het gaat best goed momenteel
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
BPM van dit nummer komt redelijk overeen met de volgende track. Eens zien of er een aardige overgang uit te peuteren is zo.
Dat lijkt nog aardig ookquote:
Als een baksteenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]Dan kan ik me wel voorstellen dat Muis voor je gevallen is!
Geen baard, wilde haardos?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]Dan kan ik me wel voorstellen dat Muis voor je gevallen is!
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ze ziet er zo cute uit als ze op die bochel zit en we door de stad wandelen.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ze ziet er zo cute uit als ze op die bochel zit en we door de stad wandelen.
Nummer klinkt nu zo geamputeerdquote:
Nah, dank jequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan wel met de pitch rommelen om het wat vuiler te maken?
Wat is dat nou voor een dj, die zijn publiek in de steek laat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie vermaken je wel hè, dan kan ik nu uien loeren.
Net zo'n eentje als die ene die ppp-pauzes inlastquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een dj, die zijn publiek in de steek laat.
Ben er toch? Zijn maar kleine uien hier.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een dj, die zijn publiek in de steek laat.
ppp-pauzes?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Net zo'n eentje als die ene die ppp-pauzes inlast
uiers.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie vermaken je wel hè, dan kan ik nu uien loeren.
plas, poep, peukie pauzequote:
Ik gewoon sigarettenquote:
We hebben bruine bonen gegeten met jouw chutney. Viel nogal in de smaak.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Net zo'n eentje als die ene die ppp-pauzes inlast
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We hebben bruine bonen gegeten met jouw chutney. Viel nogal in de smaak.
We?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We hebben bruine bonen gegeten met jouw chutney. Viel nogal in de smaak.
Dat neem ik direct van je aan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de Chutney op brood met plakken kaas is ook erg lekker
Helemáál niet!quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga maar stoppen mer dubbelzinnige referenties.
En dan vind je het gek dat je van die buren treft..... je zal de muziek wel weer vol open hebben staan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:51 schreef ToT het volgende:
Ik ben me tussen het posten door helemaal de tering aan het trainen.
Af en toe leg ik een halter iets te enthousiast neer en net zat de buurman (waarschijnlijk daarom) weer op de muur te rammen!
Nog enthousiaster doen dan. Als je al niet meer een beetje met gewichten kan kwakken, dan is het toch al een zure zult. Lawaai maken tot ie schuimbekkend voor je deur staat te hijgen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:51 schreef ToT het volgende:
Ik ben me tussen het posten door helemaal de tering aan het trainen.
Af en toe leg ik een halter iets te enthousiast neer en net zat de buurman (waarschijnlijk daarom) weer op de muur te rammen!
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat je van die buren treft..... je zal de muziek wel weer vol open hebben staan.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog enthousiaster doen dan. Als je al niet meer een beetje met gewichten kan kwakken, dan is het toch al een zure zult. Lawaai maken tot ie schuimbekkend voor je deur staat te hijgen.
Dat heet stijlquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom klinken dit soort nummers eilk altijd alsof de zanger dronken is en een of andere travo aan de haak geslagen heeft?
Hehehe nee gewoon op praatniveau!quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat je van die buren treft..... je zal de muziek wel weer vol open hebben staan.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom klinken dit soort nummers eilk altijd alsof de zanger dronken is en een of andere travo aan de haak geslagen heeft?
WAT ZEG JE?quote:
Géén Stijl?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
eerste vraag is dan welke stijl?
Praat niveau voor slechthorenden zeker.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee gewoon op praatniveau!Daarbij hebben ze sowieso geen last van de muziek, omdat ik in de aanbouw zit en zij die niet hebben!
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Goede recencies in de telegraaf over gelezen.
Bestaan die?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Goede recenties in de telegraaf over gelezen.
Zegt me niets, deze game.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wist niet dat Kings Quest opnieuw was uitgebracht
Is dit de intro?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks een track voor Piet, want tip.
Old skool DOS, KQ1 kwam op één bootable floppy met cga-graphicsquote:
Space Quest, King's Quest, Hero's Quest....ik heb er genoeg van gespeeld!quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Old skool DOS, KQ1 kwam op één bootable floppy met cga-graphics
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Broekkiequote:
Vergeet Police Quest nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Space Quest, King's Quest, Hero's Quest....ik heb er genoeg van gespeeld!
Police Quest, en natuurlijk niet vergeten........... Leisure Suit Larryquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Space Quest, King's Quest, Hero's Quest....ik heb er genoeg van gespeeld!
quote:
LSL!quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Police Quest, en natuurlijk niet vergeten........... Leisure Suit Larry
Dat is toch onvoorstelbaar nu.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van Larry vond ik serieus echt alleen deel 1 leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Police Quest, en natuurlijk niet vergeten........... Leisure Suit Larry
En als je vast liep via BBS-en op zoek gaan naar een walk-throughquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch onvoorstelbaar nu.
geen 1541 gehad hebben bij je commodorequote:Op donderdag 19 mei 2016 21:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb mijn Commodore weggedonderd toen er weer een tape vastliep.
load"*",8,1quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen 1541 gehad hebben bij je commodore
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:12 schreef Melting het volgende:
Maar Lucky... bedankt voor de muziekjes, tot nu toe.
Ik ga mijn bed weer opzoeken.
Fijne avond nog allemaal.
Daarna had ik Atari.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen 1541 gehad hebben bij je commodore
BBSsen!quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als je vast liep via BBS-en op zoek gaan naar een walk-through
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:12 schreef Melting het volgende:
Trusten Melt en dank voor het luisteren!quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:12 schreef Melting het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb laatst een oude zanger met een doos computers zien lopen.
Bleek dat het Lionel Richie was met the Commodores.
badum tssj
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb laatst een oude zanger met een doos computers zien lopen.
Bleek dat het Lionel Richie was met the Commodores.
badum tssj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |