Maakt niet uit wat voor model?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je nog Ray Ban's hebt, dan hoor ik het wel...
En dan? Fogel een playlist laten samenstellen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zit er aan te denken om teringherrie.nl eens te claimen.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan? Fogel een playlist laten samenstellen?
Dat zal de eigenaar leuk vinden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zit er aan te denken om teringherrie.nl eens te claimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat zal de eigenaar leuk vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knok! Eindelijk.
L2B's Mixcloud
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat zal de eigenaar leuk vinden.Hoi Lucky, Hoi KnokkelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Kuche, kuche, kuche, roggelquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tijd zat om nog een hele bos uien te kijken.
Howdyquote:
Dan zou het kwaliteitsmuziek.net zijnquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan? Fogel een playlist laten samenstellen?
En dan naar de sterren staren?quote:
Ha, ha, haquote:
Joh, ik ga toch niet naar muziek luisteren die geen kwaliteitsmuziek is?quote:
Dat weet ik, maar toch luister je ook naar teringherriequote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Joh, ik ga toch niet naar muziek luisteren die geen kwaliteitsmuziek is?
Wil niet beweren dat het jouw genre is, maar het 1e nummer straks heeft geen drol met house te maken.quote:
Dune - Hardcore Vibesquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil niet beweren dat het jouw genre is, maar het 1e nummer straks heeft geen drol met house te maken.
De hele showtitel slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dune - Hardcore Vibes
Ow, dat is jouw genre niet
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan zou het kwaliteitsmuziekbowdowntoGoatTheHead.net zijn
Wat voor muziek kunnen we verwachten dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil niet beweren dat het jouw genre is, maar het 1e nummer straks heeft geen drol met house te maken.
Eej melt!quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat voor muziek kunnen we verwachten dan?
Hé die heb jezelf verzonnen hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De hele showtitel slaat ook nergens op.
Proest............quote:
Ohoh.....quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej melt!Een rommeltje van diverse stijlen.
Ohoh.....quote:
't zou mooi worden als je dat wel deedquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, ik verwijt je niets hoor.
Je kreeg wel de vrije hand hè.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't zou mooi worden als je dat wel deed
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet dat jullie het kunnen horen hoor.
Natuurlijk moet je geen knokkeltje doen en je mic vergeten UIT te zetten op dat moment. Gewoon aanzetten. Bite the bullet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Je kreeg wel de vrije hand hè.
quote:20:00 - 22:00 DJ L2B Rommelig zooitje stijlen
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je geen knokkeltje doen en je mic vergeten UIT te zetten op dat moment. Gewoon aanzetten. Bite the bullet.
Ik kan je een Rijoja vacuumverpakking aanraden om jezelf moed in te drinken ...
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was in dit geval bij voorbaat al een dooie mus.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
DIENSTMEDEDELING
Gup gaat vanavond van het koper af en over naar glas. Het kan zijn dat daardoor heel kortstondig de stream onderbroken wordt.
Goed bericht.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
DIENSTMEDEDELING
Gup gaat vanavond van het koper af en over naar glas. Het kan zijn dat daardoor heel kortstondig de stream onderbroken wordt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
DIENSTMEDEDELING
Dus het beest had kopervergiftiging?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
DIENSTMEDEDELING
Geitenhoofden?quote:
quote:
Ehhh 5 bandleden?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Winnaar is goed voor een zonnebril.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Alsof Gup dat niet vaker en naar willekeurigheid doet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
DIENSTMEDEDELING
Ik heb het opgezocht.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vraagje, uit hoeveel bandleden bestaat deze formatie en wie is de leadzanger?
Ik ook hoorquote:
2 bandleden, leadzanger Guy Mantzourquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik niet.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
2 bandleden, leadzanger Guy Mantzour
Jij krijgt sowieso een bril.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
2 bandleden, leadzanger Guy Mantzour
Ik heb al een goede zonnebril die op sterkte isquote:
Dat slapen moet ie eens afleren ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat hadden we toen PP ging slapen.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat slapen moet ie eens afleren ja.
Heb in ieder geval weer hartelijk moeten lachen om je post net.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb al een goede zonnebril die op sterkte is![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb in ieder geval weer hartelijk moeten lachen om je post net.
Dat had ik heul welquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt de titel heul niet aangepast zie ik net.
Ah. Wat akelig braaf van je.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat had ik heul wel
Maar weer netjes terug aangepast
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:12 schreef just me het volgende:
* just me zit mee te luisteren maar moet ook nog wat werken
zoiets maar dan voor mijn sportclubquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Aanmaningen op scherp zetten?
ooit gehoord van vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom laat je het werk niet doen?
quote:
ja liefdewerk, oud papierquote:
niet altijd hè, het gaat best goed momenteelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |