En dan vind je het gek dat je van die buren treft..... je zal de muziek wel weer vol open hebben staan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:51 schreef ToT het volgende:
Ik ben me tussen het posten door helemaal de tering aan het trainen.
Af en toe leg ik een halter iets te enthousiast neer en net zat de buurman (waarschijnlijk daarom) weer op de muur te rammen!
Nog enthousiaster doen dan. Als je al niet meer een beetje met gewichten kan kwakken, dan is het toch al een zure zult. Lawaai maken tot ie schuimbekkend voor je deur staat te hijgen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:51 schreef ToT het volgende:
Ik ben me tussen het posten door helemaal de tering aan het trainen.
Af en toe leg ik een halter iets te enthousiast neer en net zat de buurman (waarschijnlijk daarom) weer op de muur te rammen!
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat je van die buren treft..... je zal de muziek wel weer vol open hebben staan.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog enthousiaster doen dan. Als je al niet meer een beetje met gewichten kan kwakken, dan is het toch al een zure zult. Lawaai maken tot ie schuimbekkend voor je deur staat te hijgen.
Dat heet stijlquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom klinken dit soort nummers eilk altijd alsof de zanger dronken is en een of andere travo aan de haak geslagen heeft?
Hehehe nee gewoon op praatniveau!quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat je van die buren treft..... je zal de muziek wel weer vol open hebben staan.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom klinken dit soort nummers eilk altijd alsof de zanger dronken is en een of andere travo aan de haak geslagen heeft?
WAT ZEG JE?quote:
Géén Stijl?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
eerste vraag is dan welke stijl?
Praat niveau voor slechthorenden zeker.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee gewoon op praatniveau!Daarbij hebben ze sowieso geen last van de muziek, omdat ik in de aanbouw zit en zij die niet hebben!
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Goede recencies in de telegraaf over gelezen.
Bestaan die?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Goede recenties in de telegraaf over gelezen.
Zegt me niets, deze game.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wist niet dat Kings Quest opnieuw was uitgebracht
Is dit de intro?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks een track voor Piet, want tip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |