SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's L2B's Mixcloud
bah nee, kratje is beterquote:
Voor het zingen van deze song kan je in de Nederlandse voetbalstadions een stadionverbod krijgen...quote:Wordt nu afgespeeld : NWA - 13. NWA - Fuck Tha Police (1988)
Ben je dubbel de sjaak als je een button draagt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor het zingen van deze song kan je in de Nederlandse voetbalstadions een stadionverbod krijgen...
Ik ben meer voor zelfregulering.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ACAB of 1312 mag ook niet, 9 maanden stadionverbod...
Leuk, maar daar denken sommigen toch anders over wat dat thema betreft...quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben meer voor zelfregulering.
Ik heb eik nooit een thema. ben beetje losgeslagen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, maar daar denken sommigen toch anders over wat dat thema betreft...
Vertel eens iets nieuws...quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb eik nooit een thema. ben beetje losgeslagen.
Ik heb wel de neiging om verstandig te gaan lullen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dus niet hetzelfde als saai en oud...
Dat weet ik gelukkig altijd bijzonder snel te onderdrukken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb wel de neiging om verstandig te gaan lullen.
vooral niet aan toegevenquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb wel de neiging om verstandig te gaan lullen.
Tssk! Dat heeft nergens meer iets mee te maken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ACAB of 1312 mag ook niet, 9 maanden stadionverbod...
quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Soms heb ik het idee dat knol me uitlacht nadat ik er vanaf vloog in bocht van parcours.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Breek me de bek niet open over muis, dat is hele bijzondere.
Hou op, schei uit. Daar kan ik verhalen over vertellen, pffff.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:30 schreef MaryMouse het volgende:
automatisering <zucht>
Ik bel voortaan wel weer gewoon voor een herhaalrecept
Fijn hè...quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:30 schreef MaryMouse het volgende:
automatisering <zucht>
Mijn schoonmoeder van dik in de 90 is vaste klant in ziekenhuis, ze weet nog wel steeds alles in verwarring te schoppen daar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:30 schreef MaryMouse het volgende:
automatisering <zucht>
"Ik heb aan advocaat gekregen"quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Dit moet een zus van Piet zijn:
www.at5.nl/artikelen/1562(...)-zijn-totaal-zinloos
Stagiaires bij AT5 vullen die berichten op de website en een eindredacteur hebben ze nog niet...quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
"Ik heb aan advocaat gekregen"
Ik had het gisteren al gelezenquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik steun dat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Doe maar nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Daar kan ik verhalen over vertellen, pffff.
Oh boyquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ehm jawel, daar ga ik je binnenkort tot in den treure mee vervelen.
Hoeveel kilo meel en bloem moet ik halen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je kan ook tè goed zijn in brood bakken. Is zo lullig voor anderen hè.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoeveel kilo meel en bloem moet ik halen?
Dan koop je een 2e.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts is met peerden klooien en ow wee als ze te laat terug is met de auto.
Pas nadat je brood gebakken hebtquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat ligt er helemaal aan hoe laat je me op straat schopt.
In de praktijk regel ik mijn zaken altijd wat later.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zal wel loslopen in de praktijk.
Het komt altijd weer in orde daar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de praktijk regel ik mijn zaken altijd wat later.
Mijn muts heeft daar nog steeds moeite mee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het komt altijd weer in orde daar.
Vreemd na al die jaren. Wel vrouw eigen overigens.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts heeft daar nog steeds moeite mee.
Goed dat je dat in ieder geval weetquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vreemd na al die jaren. Wel vrouw eigen overigens.
Wist het bij je toen je over het tuincentrum begon.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed dat je dat in ieder geval weet
Maar ik heb nu wel weer een heel mooi vrolijk beplant balkonnetjequote:Op donderdag 19 mei 2016 12:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wist het bij je toen je over het tuincentrum begon.
Middagquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar ik heb nu wel weer een heel mooi vrolijk beplant balkonnetje
Mag je een kapmes meenemen...quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ben benieuwd hoe het er over een tijdje uit zal zien. Vermoedelijk erg fraai.
Het valt niet mee om mijn strapatsen bij te houden en die krijgt volle laag soms.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vreemd na al die jaren. Wel vrouw eigen overigens.
a'k 't doe, doe, doequote:
bizarquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
a'k 't doe, doe, doe
is ook ooit een Nederlandse versie van geweest
Als je nog Ray Ban's hebt, dan hoor ik het wel...quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog stapel Blu Rays liggen en stuk of 3 branders.
ik heb net de achterdeur open laten staanquote:
Let op, voor je het weet loopt je paard weg.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb net de achterdeur open laten staan
ben bang dat dat al gebeurd isquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Let op, voor je het weet loopt je paard weg.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt straks wel weer op gang, tegen 8 uur.(Hopelijk wel eerder
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |