twitter:DenkNL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:34:32Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK! #SylvanaSimons https://t.co/7Y54fLBVsR reageer retweet
Dat zijn excuus muzikanten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Johnny Cash, Frank Sinatra, Elvis Presley?
Johann Sebastiaan Bach, Frederik Chopin, Gustaaf Mahler?
Excuus-blanken, denk ik.quote:
Daar werd ze niet voor opgepakt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ze schreef in Nederland in een Nederlandse krant iets over een vervelende president in een ander land. Vast heel vervelend voor je, maar hier MAG DAT GEWOON.
Het grappige is dat een blanke rapper ook gelijk de beste is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:27 schreef Hathor het volgende:
quote:
0s.gif
Op woensdag 18 mei 2016 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er doen bar weinig blanken aan rap vergeleken met donkere mensen. Blanke mensen zijn niet muzikaal...
En white men can't jump.
Jij vroeg om een reden, wij verzinnen een reden. Waar ligt het dan aan? Kunnen ze niet omdat de witte "meesters" ze ingezet hebben bij het bollenpellen en aspergesteken en de zweep erover gaat?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:28 schreef Ceberut het volgende:
Als je een donkere huidskleur hebt, dan heb je geen politieke ambities volgens onze lieve fokkers! Denk + 5 zetels.
Komt de inkopper: "Kunnen die lui nou echt helemaal niets?"quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
Het grappige is dat een blanke rapper ook gelijk de beste is.
nee die hebben muziek van de zwartjes gestolenquote:
Ik heb een gruwelijke hekel aan racisme. Sylvana denkt dat mensen een hekel aan haar hebben om haar huidskleur, maar mensen hebben een hekel aan haar omdat het een gruwelijk mens is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:28 schreef Ceberut het volgende:
Als je een donkere huidskleur hebt, dan heb je geen politieke ambities volgens onze lieve fokkers! Denk + 5 zetels.
Jij voelt uiteraard een soort natuurlijke drang om haar te vertellen wat ze moet doen. Ik denk dat ze dat lekker zelf zal gaan beslissen. Sylvana +1.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:31 schreef Morendo het volgende:
Ik hoop maar wel dat Kuzu en Ozturk Sylvana de ruimte geven om eigen standpunten te ontwikkelen aangaande homo-emancipatie, Armeense genocide, abortus, euthanasie en andere ethische kwesties. Anders is dat het zoveelste bewijs van onderdrukking van de zwarte vrouw door de ottomaanse meesters.
Vanwege haar standpunten die te maken hebben met haar huidskleur.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:34 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke hekel aan racisme. Sylvana denkt dat mensen een hekel aan haar hebben om haar huidskleur, maar mensen hebben een hekel aan haar omdat het een gruwelijk mens is.
Onzin, echt pertinente onzin.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Vanwege haar standpunten die te maken hebben met haar huidskleur.
het is vooral vanwege die zure, zeurende houding van haarquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Als je je standpunten baseert op je huidskleur, dan ben jij diegene die racist is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze zijn er nog steeds niet achter wat ze met Michael Jackson aan moeten...quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:33 schreef sp3c het volgende:
nee die hebben muziek van de zwartjes gestolen
#neverforget
dat probleem heeft zichzelf opgelostquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze zijn er nog steeds niet achter wat ze met Michael Jackson aan moeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |