Maar is heel eenvoudig. Dikke spaghetti met stukjes spek, tomatensaus, ui, knoflook, pepertje. Was erg lekker.quote:
L0L nee! integendeel het is goed te nassenquote:
Een collega eet graag woknoodles, groenten en rookworst.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
L0L nee! integendeel het is goed te nassen![]()
![]()
![]()
* Wel ruim chilisaus toegevoegd
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een collega eet graag woknoodles, groenten en rookworst.
Is ze helemaal gek op.
Ik had zojuist zalm in bladerdeeg, aardappelgratin en erwtjes/worteltjes.
Straks een beetje B&J.
Dit dus. Jus was van de fond van de lamsschouder van laatst. Fucking lekkere jus!quote:
amaretti koekjes denk ik...?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:48 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of zie ik daar kruidnootjes?
Wat voor een Pizza?quote:
Gehaktstaaf bij het tankstation?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Een snelle hap ergens langs de weg denk ik, op weg naar de HMH voor Radiohead.
Ik ga zo naar de kroketten snackbar!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:47 schreef Skeletor. het volgende:
Parisienne stokbrood met twee maatjesharingen en uitjes. Snoeptomaatjes ontbreken niet.
Ooooh! Doe Rien de groeten van me. Welke ga je nemen? Heb je daar ook wel eens patat/friet gehaald en zo ja, was dat ook zo lekker? Eet heel smakelijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de kroketten snackbar!
Het wordt een Engelse Domino's Meateor (die heb je in Nederland niet op het menu). Met allerlei soorten vleesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:02 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Wat voor een Pizza?
Ik zit er ook sterk aan te twijfelen. Pizza Tonno met een lading knoflooksaus
Oei lees dit te laat. Ik heb een garnalenkroket gehadquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:00 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ooooh! Doe Rien de groeten van me. Welke ga je nemen? Heb je daar ook wel eens patat/friet gehaald en zo ja, was dat ook zo lekker? Eet heel smakelijk!
Maar één kroketje? Ik neem er altijd twee...tenminste, twee snacks bij friet!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oei lees dit te laat. Ik heb een garnalenkroket gehadOmg te lekker. Twijfelde tussen die en zalm, volgende keer neem ik zalm. En de patat is ook erg lekker!
Ik denk diepvries, maar ze waren wel lekker krokantquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:19 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Maar één kroketje? Ik neem er altijd twee...tenminste, twee snacks bij friet!
Paling moet je ook eens proberen. Die is ook geweldig! Patat gewoon diepvries of ook zelfgemaakt?
Oh man, ik kijk uit naar je review over de zalmkroket! Jammer dat je niet van paling houdt. Cool hè, dat je niet drie lullige garnalen in je snack vindt, maar dat het, naar mijn mening, rijk gevuld is met garnalen! Rien zelf vindt zijn broccoli-kaaskroket erg goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk diepvries, maar ze waren wel lekker krokantPaling ben ik niet zo dol op, maar ik ga de volgende keer sowieso 2 stuks bestellen haha. Moest toch eerst even proberen of het wat is.
Ik wil er echt heel snel weer heen dus je zal het binnenkort wel lezenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:23 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Oh man, ik kijk uit naar je review over de zalmkroket! Jammer dat je niet van paling houdt. Cool hè, dat je niet drie lullige garnalen in je snack vindt, maar dat het, naar mijn mening, rijk gevuld is met garnalen! Rien zelf vindt zijn broccoli-kaaskroket erg goed.
Jaaaa, een gelijkgezinde!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil er echt heel snel weer heen dus je zal het binnenkort wel lezenBroccoli-kaas klinkt ook goed. En klopt, hij was rijk gevuld
Dit is vanaf nu mijn kroketten plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:41 schreef habitue het volgende:
Broodje kaas met branston.
Ik heb voorlopig weer even genoeg om mijn verslaving te voeden.![]()
[ afbeelding ]
Dat ziet er erg smakelijk uitquote:Op zondag 22 mei 2016 11:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
een puntje van deze taart http://veganmonkey.nl/2016/05/12/raw-chocolade-taartje/
[ afbeelding ]
Een veganistische chocolade noten taartje, heeeel lekker!
Dank voor dit recept, ik zat weer even stiekem mee te lezen omdat hier wel vaker leukequote:Op zondag 22 mei 2016 11:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
een puntje van deze taart http://veganmonkey.nl/2016/05/12/raw-chocolade-taartje/
[ afbeelding ]
Een veganistische chocolade noten taartje, heeeel lekker!
Ben benieuwd of je hm ook zo lekker vind!quote:Op zondag 22 mei 2016 14:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank voor dit recept, ik zat weer even stiekem mee te lezen omdat hier wel vaker leuke
recepten langskomen
Lucky visite!!quote:Op zondag 22 mei 2016 14:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond eters, dus druk aan de 'mies op de plaats' geweest.
Amuse 1: gerookte eendenborstplakjes met mangoblokjes, pecannoten en balsamicostroop.
Amuse 2: bonbons van rundercarpaccio met rucola, basilicum, pijnboompitten, parmezaanse kaas en truffelmayonaise.
Soep: komkommersoep met reepjes gerookte kip, bieslook-sprieten en crème fraiche.
Hoofd: rouleau's van gevulde maiskip-filets, tuinerwtenpuree met uitgebakken pancetta, courgettini (spaghetti van gourgettes), aardappelwaaiers uit de oven met koekkruiden.
Dessert: limoncellodessert met slagroom.
Het is allemaal goed gelukt en iedereen vond het lekker.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Lucky visite!!
Veel succes en hopelijk slaagt alles weer
quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:25 schreef Skeletor. het volgende:
Straks weer "tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop schapenbrie-schijfje komkommer, kruidenbrie-schijfje komkommer, gerookte zalmfilet-Philadelphia bieslook-snoeptomaat, gerookte palingfilet-Philadelphia bieslook-snoeptomaat. Erbij nog wat snoeptomaatjes, banaan en een peer.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:02 schreef Skeletor. het volgende:
"Tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop schapenbrie-schijfje komkommer, kruidenbrie-schijfje komkommer, botervis-Philadelphia bieslook-snoeptomaat, gerookte zalmfilet-Philadelphia bieslook-snoeptomaat, gerookte palingfilet-Philadelphia bieslook-snoeptomaat. Erbij nog wat snoeptomaatjes, banaan en een peer.
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef Skeletor. het volgende:
Straks "tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop schapenbrie-schijfje komkommer, kruidenbrie-schijfje komkommer, botervis-Philadelphia bieslook-gele cherrytomaat, gerookte zalmfilet-Philadelphia bieslook-rode snoeptomaat, gerookte palingfilet-Philadelphia bieslook-rode snoeptomaat. Erbij enkele extra snoeptomaatjes, een banaan en een peer:
enzovoort, enzovoort t/m vandaag:quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:57 schreef Skeletor. het volgende:
Straks "tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop schapenbrie-schijfje komkommer, kruidenbrie-schijfje komkommer, botervis-Philadelphia bieslook-gele snoeptomaat, gerookte zalmfilet-Philadelphia kruiden-rode snoeptomaat, gerookte palingfilet-Philadelphia bieslook. Extra snoeptomaatjes ontbreken niet, evenals de banaan en de peer.
Je houdt er wel van om een post eindeloos te herhalen?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:28 schreef Skeletor. het volgende:
Straks de welbekende "tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop schapenbrie-schijfje komkommer, kruidenbrie-schijfje komkommer, botervis-Philadelphia bieslook-mini smaaktrostomaat, gerookte zalmfilet-Philadelphia bieslook-mini smaaktrostomaat, gerookte palingfilet-Philadelphia bieslook. Erbij wat snoeptomaatjes natuurlijk, banaan en een peer.
Devil is in de details en anders scroll je lekker door.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
enzovoort, enzovoort t/m vandaag:
[..]
Je houdt er wel van om een post eindeloos te herhalen?
Niet meer posten dan? Prima. Als dit is waar ik tegen kan en erin blijft zitten, dan vreet ik dat en post ik dat. Je zou eens een week het stokje van me over moeten nemen met Crohn, zul je zien hoe voorzichtig je wordt met wat je allemaal naar binnen gaat werken. Variatie is er niet veel bij, je bent al lang blij dat je op deze manier maar tien keer per dag hoeft te schijten in plaats van twintig keer. En deze getallen zijn niet overdreven.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jequote:Op maandag 23 mei 2016 00:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Devil is in de details en anders scroll je lekker door.
Ik ben blij dat je weer relatief goed en lekker kan eten hoor Skel
Is het goed gegaan?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ok, ik ga misselijk worden vrees ik. 2 uur geleden een flink stuk chococake met slagroom en nu serranoham gevuld met kruidenkaas. Mjum.
Als je McDonald's of kroketten eet, heb je dan niet heel veel last?quote:Op maandag 23 mei 2016 07:44 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Niet meer posten dan? Prima. Als dit is waar ik tegen kan en erin blijft zitten, dan vreet ik dat en post ik dat. Je zou eens een week het stokje van me over moeten nemen met Crohn, zul je zien hoe voorzichtig je wordt met wat je allemaal naar binnen gaat werken. Variatie is er niet veel bij, je bent al lang blij dat je op deze manier maar tien keer per dag hoeft te schijten in plaats van twintig keer. En deze getallen zijn niet overdreven.
Golfer, valt me van je tegen. Nou ja, bijna maandagmorgen, weekend voorbij, het ultieme moment voor een beetje chagrijn.
Gewoon lekker blijven posten, de mensen wie het niet boeit scrollen er zo voorbij. Ik heb pds dus ik begrijp een (heel klein) beetje wat je bedoelt. Ik ben ook erg blij als ik weer een maaltijd heb gevonden die geen problemen oplevert. Sterkte ermee!quote:Op maandag 23 mei 2016 07:44 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Niet meer posten dan? Prima. Als dit is waar ik tegen kan en erin blijft zitten, dan vreet ik dat en post ik dat. Je zou eens een week het stokje van me over moeten nemen met Crohn, zul je zien hoe voorzichtig je wordt met wat je allemaal naar binnen gaat werken. Variatie is er niet veel bij, je bent al lang blij dat je op deze manier maar tien keer per dag hoeft te schijten in plaats van twintig keer. En deze getallen zijn niet overdreven.
Golfer, valt me van je tegen. Nou ja, bijna maandagmorgen, weekend voorbij, het ultieme moment voor een beetje chagrijn.
quote:Op maandag 23 mei 2016 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als je McDonald's of kroketten eet, heb je dan niet heel veel last?
Wel! Soms moet je het er voor over hebben. Sommige lotgenoten hebben dan totaal geen last van een vette bek. Hoe stom. Er is geen lijn op te trekken.
Dank je, Pluisquote:Op maandag 23 mei 2016 10:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven posten, de mensen wie het niet boeit scrollen er zo voorbij. Ik heb pds dus ik begrijp een (heel klein) beetje wat je bedoelt. Ik ben ook erg blij als ik weer een maaltijd heb gevonden die geen problemen oplevert. Sterkte ermee!
Zeiksnor.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:08 schreef Woelwater het volgende:
Pizza
Wat voor kaas ligt daar op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik moest beetje lachen. Soms koop ik ook van die dingen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:24 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ik had net zes stukjes van die kant en klare sushi die je in de supermarkt kan kopen.
Ik dacht, dat kan nooit zo smerig zijn.
Kolere wat een rotzooi is dat zeg.
Het was echt heeeel viesquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik moest beetje lachen. Soms koop ik ook van die dingen.
Nu een westmalle triple en een heerlijk koud smeuïg gekook ei
Moest je wel betalen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Parelhoen was zo gortdroog mocht wel nieuw maar dan heb ik de zin er af
Ja en geen koffie ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moest je wel betalen?![]()
Hier thee en een bonbon.
Wat een bummer. Wil je die recensie laten zien als je em hebt geschreven?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja en geen koffie ofzo
Ga wel een recentie schrijven.
Nu een appel
Morgen ontbijtbuffet
De structuur is idd anders, poffertjes zijn veel luchtiger. En die eet ik alleen met poedersuiker.quote:Op donderdag 26 mei 2016 06:53 schreef Skeletor. het volgende:
Vraagje. In het kader van integratie () en aankomen, ik heb nog nooit poffertjes gegeten
. Wat is het verschil tussen poffers en pannenkoeken, behalve de vorm en de grootte natuurlijk? Smaak? Structuur? Welke vinden jullie het lekkerst en hoe eten jullie je poffertjes en pannenkoeken?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga een bakje vegetarische curryworst in de magnetron gooien nu.
Oké niet lekker. Zak chips open getrokken.. allemaal sloffe chips![]()
Wat een teleurstellingen.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:02 schreef Skeletor. het volgende:
Wat denk je.
waarom doe je dat steeds? of eet je dat écht élke dag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft ze volgens mij al eens gepost, iets met dat ze veel eten niet mag hebben ofzo?quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom doe je dat steeds? of eet je dat écht élke dag?
oh...quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:44 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Heeft ze volgens mij al eens gepost, iets met dat ze veel eten niet mag hebben ofzo?Dus dan is dit makkelijk
Ja, en ook uitgelegd waarom. Ziekte van Crohn, veilig voedsel, dit-dat.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom doe je dat steeds? of eet je dat écht élke dag?
Dank voor de uitleg! Dit woont al bijna dertig jaar in Nederland en nog nooit poffertjes gehadquote:Op donderdag 26 mei 2016 07:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
De structuur is idd anders, poffertjes zijn veel luchtiger. En die eet ik alleen met poedersuiker.
Met pannenkoeken varieer ik veel meer. Daar doe ik verschillende dingen op zoals poedersuiker, stroop, jam of chocopasta. En dan kun je ook tijdens het bakken nog andere ingrediënten erdoor doen zoals spek, kaas, appel, banaan etc.
Ik vind poffertjes meer een tussendoortje en pannenkoeken meer lunch/avondeten. Maar echt vaak eet ik het niet hoor, misschien 2-3 keer per jaar.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:29 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg! Dit woont al bijna dertig jaar in Nederland en nog nooit poffertjes gehad.
oiquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:26 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ja, en ook uitgelegd waarom. Ziekte van Crohn, veilig voedsel, dit-dat.
Haha! Sylvana dacht daar anders over! Dank je!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:55 schreef Dragonberry het volgende:
[..]Pannekoeken vind ik niet zo speciaal, maar poffertjes.. Met veel gesmolten boter en poedersuiker
Ja dat is vies he?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:09 schreef Skeletor. het volgende:
Kwarkbol. Gadverdamme, wat ranzig! Nooit weer.
ik had ook een foto van het web kunnen kiezen natuurlijk, die zijn beterquote:
uit nieuwsgierigheid: waar haal jij schapenbrie? is de smaak daarvan heel anders? ik ken wel geitenbrie (lekker!) en gewone brie natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:49 schreef Skeletor. het volgende:
Voor wie het nog wil weten: "tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop schapenbrie-schijfje komkommer, kruidenbrie-schijfje komkommer, botervis-Philadelphia bieslook-gele snoeptomaat, gerookte zalmfilet-Philadelphia bieslook-rode snoeptomaat, gerookte palingfilet. Erbij wat snoeptomaatjes, let op: kersen, aardbeitjes en een banaan.
ik vind poffertjes ook specialer, echt een traktatie. Maar als je ze voor de eerste keer gaat proberen moet je niet die vieze magnetrondingen nemen hoor, en eigenlijk ook geen Koopmans-mix, maar naar een echte poffertjeskraam gaan waar ze ze van boekweitmeel bakken, zoals het eigenlijk hoort. (al weet ik niet hoe een Crohn-gestel daarop zou reageren want ze liggen wel zwaar op de maag.... maar lékkerrrrrrr)quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:55 schreef Dragonberry het volgende:
[..]Pannekoeken vind ik niet zo speciaal, maar poffertjes.. Met veel gesmolten boter en poedersuiker
Oh die zijn zó lekker juist!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Net zo'n klef kaasbroodje op van de Hema. Meteen spijt van gekregen.
same here. Behalve het laatste gedeelte: "á la crème, cordon bleu van kalkoenfilet, zelf gemaakt!"quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:52 schreef Skeletor. het volgende:
Spinazie á la crème, cordon bleu van kalkoenfilet, zelf gemaakt!
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Genoeg ijzer voor de rest van m'n leven.
Ha! Een mede-briefan!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:45 schreef kipje123 het volgende:
[..]
uit nieuwsgierigheid: waar haal jij schapenbrie? is de smaak daarvan heel anders? ik ken wel geitenbrie (lekker!) en gewone brie natuurlijk...
Hier ookquote:
Ik neem straks mijn derde koffiequote:Op zondag 29 mei 2016 09:46 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Ga zo een tosti maken voor het ontbijt
Note altijd afbak broodjes in huis hebbenquote:Op zondag 29 mei 2016 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil ook bolletjes met gebakken ei (en kaas).
Heb wel kaas en eieren, maar geen broodjes
Das wel een idee. Ik vind zachte bolletjes wel t lekkerst maar die kun je niet bewaren jammergenoeg.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Note altijd afbak broodjes in huis hebben
Bolletjes kun je redelijk invriezen. Als je ze maar niet ontdooit in de magnetronquote:Op zondag 29 mei 2016 12:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Das wel een idee. Ik vind zachte bolletjes wel t lekkerst maar die kun je niet bewaren jammergenoeg.
Zo maar eitjes koken.. en yoghurt met muesli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |