Maar is heel eenvoudig. Dikke spaghetti met stukjes spek, tomatensaus, ui, knoflook, pepertje. Was erg lekker.quote:
L0L nee! integendeel het is goed te nassenquote:
Een collega eet graag woknoodles, groenten en rookworst.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
L0L nee! integendeel het is goed te nassen![]()
![]()
![]()
* Wel ruim chilisaus toegevoegd
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een collega eet graag woknoodles, groenten en rookworst.
Is ze helemaal gek op.
Ik had zojuist zalm in bladerdeeg, aardappelgratin en erwtjes/worteltjes.
Straks een beetje B&J.
Dit dus. Jus was van de fond van de lamsschouder van laatst. Fucking lekkere jus!quote:
amaretti koekjes denk ik...?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:48 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of zie ik daar kruidnootjes?
Wat voor een Pizza?quote:
Gehaktstaaf bij het tankstation?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Een snelle hap ergens langs de weg denk ik, op weg naar de HMH voor Radiohead.
Ik ga zo naar de kroketten snackbar!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:47 schreef Skeletor. het volgende:
Parisienne stokbrood met twee maatjesharingen en uitjes. Snoeptomaatjes ontbreken niet.
Ooooh! Doe Rien de groeten van me. Welke ga je nemen? Heb je daar ook wel eens patat/friet gehaald en zo ja, was dat ook zo lekker? Eet heel smakelijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de kroketten snackbar!
Het wordt een Engelse Domino's Meateor (die heb je in Nederland niet op het menu). Met allerlei soorten vleesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:02 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Wat voor een Pizza?
Ik zit er ook sterk aan te twijfelen. Pizza Tonno met een lading knoflooksaus
Oei lees dit te laat. Ik heb een garnalenkroket gehadquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:00 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ooooh! Doe Rien de groeten van me. Welke ga je nemen? Heb je daar ook wel eens patat/friet gehaald en zo ja, was dat ook zo lekker? Eet heel smakelijk!
Maar één kroketje? Ik neem er altijd twee...tenminste, twee snacks bij friet!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oei lees dit te laat. Ik heb een garnalenkroket gehadOmg te lekker. Twijfelde tussen die en zalm, volgende keer neem ik zalm. En de patat is ook erg lekker!
Ik denk diepvries, maar ze waren wel lekker krokantquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:19 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Maar één kroketje? Ik neem er altijd twee...tenminste, twee snacks bij friet!
Paling moet je ook eens proberen. Die is ook geweldig! Patat gewoon diepvries of ook zelfgemaakt?
Oh man, ik kijk uit naar je review over de zalmkroket! Jammer dat je niet van paling houdt. Cool hè, dat je niet drie lullige garnalen in je snack vindt, maar dat het, naar mijn mening, rijk gevuld is met garnalen! Rien zelf vindt zijn broccoli-kaaskroket erg goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk diepvries, maar ze waren wel lekker krokantPaling ben ik niet zo dol op, maar ik ga de volgende keer sowieso 2 stuks bestellen haha. Moest toch eerst even proberen of het wat is.
Ik wil er echt heel snel weer heen dus je zal het binnenkort wel lezenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:23 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Oh man, ik kijk uit naar je review over de zalmkroket! Jammer dat je niet van paling houdt. Cool hè, dat je niet drie lullige garnalen in je snack vindt, maar dat het, naar mijn mening, rijk gevuld is met garnalen! Rien zelf vindt zijn broccoli-kaaskroket erg goed.
Jaaaa, een gelijkgezinde!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil er echt heel snel weer heen dus je zal het binnenkort wel lezenBroccoli-kaas klinkt ook goed. En klopt, hij was rijk gevuld
Dit is vanaf nu mijn kroketten plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:41 schreef habitue het volgende:
Broodje kaas met branston.
Ik heb voorlopig weer even genoeg om mijn verslaving te voeden.![]()
[ afbeelding ]
Dat ziet er erg smakelijk uitquote:Op zondag 22 mei 2016 11:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
een puntje van deze taart http://veganmonkey.nl/2016/05/12/raw-chocolade-taartje/
[ afbeelding ]
Een veganistische chocolade noten taartje, heeeel lekker!
Dank voor dit recept, ik zat weer even stiekem mee te lezen omdat hier wel vaker leukequote:Op zondag 22 mei 2016 11:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
een puntje van deze taart http://veganmonkey.nl/2016/05/12/raw-chocolade-taartje/
[ afbeelding ]
Een veganistische chocolade noten taartje, heeeel lekker!
Ben benieuwd of je hm ook zo lekker vind!quote:Op zondag 22 mei 2016 14:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank voor dit recept, ik zat weer even stiekem mee te lezen omdat hier wel vaker leuke
recepten langskomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |