5115 is mijn nummer.quote:
Verdomme man, hoor net wat er aan de hand is. Sterkte, meer kan ik niet zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2016 22:30 schreef Againzender het volgende:
ik heb een veel vervelendere droom.
tenminste, ik hoop al 6 dagen dat het een droom is.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:39 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry minthy, dit soort grappen ontgaan mij tegenwoordig
Maar hij is wel leuk
SC is een ouwe lulquote:
Vandaag m'n eerste grijze haar in m'n baardje ontdektquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vandaag m'n eerste grijze haar in m'n baardje ontdekt
"Ik word lichtblond, komt door de zon"quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb al super lang grijze haren (ofja, het is superlicht)
Iedereen denkt dat ik het geverfd hebquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
"Ik word lichtblond, komt door de zon"
FM radio.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kon gisteren dus ook geen radio luisteren
zit een nieuwe telefoon te zoeken, daar wil ik toch eigenlijk wel weer FM radio op hebben.quote:
dan moet je iPhone skippenquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
zit een nieuwe telefoon te zoeken, daar wil ik toch eigenlijk wel weer FM radio op hebben.
dat had ik sowieso al gedaan. te duur.quote:
beste smartphone ooitquote:
geen transistor radio hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik heb geen radio, dus fm luisteren was ook onmogelijk.
Ben heel erg in mijn nopjes met de Xperia Z5 Compactquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
beste smartphone ooit
heb nog nooit fm radio gemist in mn phone
geen buizenradio hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
geen transistor radio hebben________________________________________
quote:
Live gezien.quote:
Als aids een geluid was was dit hetquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als aids een geluid was was dit het
quote:
Ik ook niet veel.quote:
quote:
waarom lang getwijfeldquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:49 schreef MarijeH het volgende:
Gisteren heb ik (na lang twijfelen) besloten om mee te doen aan de vleesverlangen challenge waar Michiel het net over had.
toen een kutplaat nu nog steeds een kutplaat imhoquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
When Susannah Cries
Godverdomme, dit is een keiharde guilty pleasure van me
Je bent er gewoon niet gay genoeg voorquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
toen een kutplaat nu nog steeds een kutplaat imho
misschien wil ze nog wel graag worstquote:
lekker hoor een broodje worstquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien wil ze nog wel graag worst
Vergeet geen boodschappen te doenquote:
Da's helemaal niet waarquote:
quote:
Niet hatenquote:
quote:
Je bent de allerleukstequote:
Deze al gezien?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent de allerleuksteHoeze hiep hiep hoera shampoo
Ik herhaal: Waarom lang getwijfeld?quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:49 schreef MarijeH het volgende:
Gisteren heb ik (na lang twijfelen) besloten om mee te doen aan de vleesverlangen challenge waar Michiel het net over had.
Ik vroeg me af of ik eraan wilde meedoen. Nadat ik over het onderwerp heb gelezen en de documentaire heb gezien heb ik besloten om mee te doen.quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:17 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of ik eraan wilde meedoen. Nadat ik over het onderwerp heb gelezen en de documentaire heb gezien heb ik besloten om mee te doen.
niet geluisterd naar Giel zoals gewoonlijk. Dus kan je niet helpen.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:56 schreef BeamofLight het volgende:
Men wat was dat nummer net bij Giel onder dat sportstukje?
vond die vorige nog wel gaan, maar dit is niks idd.quote:
XDquote:Op maandag 23 mei 2016 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
'Adele tekent miljoenendeal bij Sony'
Dat is een dikke smak geld XD
quote:Op maandag 23 mei 2016 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
'Adele tekent miljoenendeal bij Sony'
Dat is een dikke smak geld XD
quote:Haar contract met het label XL zou zijn verlopen
quote:Op maandag 23 mei 2016 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iemand de lyrics van dit prachtige nummer? Iets met around the world ofzo?
je UIquote:
Kerstquote:
Wat gaat ie doen dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een aandachtshoer, die Frank, met z'n concertrecordpoging.
Who gives a fuck
een record aantal concerten bezoeken ofzoquote:
Lekker! Mergpijp erbijquote:
Alsof ik al die records nog niet heb.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
een record aantal concerten bezoeken ofzo
Het zou niemand 1 flikker moeten boeien
Wat zeg jij nou?quote:
je hebt mij nog nooit live gezienquote:Op maandag 23 mei 2016 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alsof ik al die records nog niet heb.
Dat weet je niet.quote:
Noes!quote:
haha baasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ligt eraan of de pijp hard of zacht is
Bazentopiquequote:
quote:
Echt he?quote:Op maandag 23 mei 2016 19:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
een record aantal concerten bezoeken ofzo
Het zou niemand 1 flikker moeten boeien
Frank moet gewoon uit die middag getrapt worden en Sander Hoogendoorn moet die stek krijgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Echt he?
Zou hij dat zelf bedacht hebben, of is dat de redactie van zijn programma? Ik kan me wel voorstellen dat je als dj zo nu en dan 'iets' moet doen om in de picture te blijven. Giel doet zijn talentenjachten, Veenstra gaat naar de noordpool (of niet), Rabbering doet mee aan de Mol, en ze dienen minstens een paar keer per jaar bij DWDD aan tafel te verschijnen. Zo hebben onze dj's ook wat om over te zwetsen tijdens hun programma. Je moet toch wat.
Hoe denk je hier nu over Rolf?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:16 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn voorkeurs ochtendshow is op het moment Stenders Vroeg.
Leuke sfeer, veel lachen
Evers.quote:
De Evers opmerking ben ik dus wel van bijgedraaid.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:30 schreef wolfrolf het volgende:
Zozo, ruim 3 jaar geleden postte ik Stenders Vroeg in dit topic. Dat bestaat al enige tijd niet meer
Nu weet ik het eigenlijk niet meer. Giel doet mij weinig, ik moet er op mijn werk "verplicht" naar luisteren. Ruud de Wild op Q heb ik af en toe wel eens met plezier geluisterd. Die muziek bij Q is alleen zo tergend
Evers vind ik niet erg boeiend.
Dus eehhh, ik denk dat ik dan maar voor Ruud de Wild ga nu ofzo_
Ik was ook van de Stenders in die tijd, was nog Yorin toch toen? Bazenshow die altijd uitliepquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Evers.
Maar als Stenders weer de ochtend zou gaan doen schakel ik direct over.
Ik luister al jaren Giel.quote:
Alle ochtendshows zijn gewoon kut.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was ook van de Stenders in die tijd, was nog Yorin toch toen? Bazenshow die altijd uitliep
[..]
Ik luister al jaren Giel.
Heb Ekdom geprobeerd, was meteen van de leg
Evers vind ik echt tergend kut.
En Mark van der Molen moet een dagprogramma krijgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Frank moet gewoon uit die middag getrapt worden en Sander Hoogendoorn moet die stek krijgen.
Ik wil onderweg naar t werk graag lachen, en dat lukt evers, niels, rick en henk het best.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was ook van de Stenders in die tijd, was nog Yorin toch toen? Bazenshow die altijd uitliep
[..]
Ik luister al jaren Giel.
Heb Ekdom geprobeerd, was meteen van de leg
Evers vind ik echt tergend kut.
De enige die lacht om Evers is hijzelf voornamelijk...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil onderweg naar t werk graag lachen, en dat lukt evers, niels, rick en henk het best.
Giel is bloedirritant vind ik.
Eens.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
Toen Stenders een week met KidV inviel voor Ekdom was dat echt genot
Eensch! Prima chemie tussen deze heren. Ik heb op weg naar het werk Evers aan en op het werk Giel. Evers om wakker te worden en te lachen (want ik ben geen ochtendmens) en daarna 3FM voor een net iets meer gevarieerd muziekaanbod.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil onderweg naar t werk graag lachen, en dat lukt evers, niels, rick en henk het best.
jij bent toch gek op lappen?quote:
Eens. En wel zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
En Mark van der Molen moet een dagprogramma krijgen.
Neequote:
Ben je in een BMW gekomen? Huehuehuequote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:31 schreef ChatGirl het volgende:
Ik wilde nog een comment maken, maar dat is niet echt geschikt voor tijdens de lunch
Nee, ik heb zelfs helemaal geen auto van dichtbij gezien.quote:
Dus je mocht niet schakelen met de versnellingspook?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelfs helemaal geen auto van dichtbij gezien.
Neequote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dus je mocht niet schakelen met de versnellingspook?
Verdommequote:
Goed smeermiddelquote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme
Hij had zeker een automaat?
D'r is het een en ander doorgesmeerd jaquote:
Lekker tongelenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r is het een en ander doorgesmeerd ja![]()
![]()
quote:
Staat hier op het werk op Q nu. Word er niet vrolijker op...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
3FM zakt rustig verder
https://www.radiofreak.nl(...)aat-sky-achter-zich/
538 staat er ook een procent slechter voor dan vorig jaar. Q Music gaat er binnen nu en een jaar overheen vermoed ik zo.
waarheen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:20 schreef minthy het volgende:
Belachelijk eigenlijk, want ik zit alleen![]()
*zap*
Radio GroteJopenquote:
quote:
Dat viel toch wel iets mee?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
De clip was ook episch, vond ik dan.
Geen naakt neequote:
Ah ja, dat wel ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen naakt nee
Wel een grappige leuke verhaallijn die past bij het nummer.
en met Broyles uit Fringequote:Op woensdag 25 mei 2016 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen naakt nee
Wel een grappige leuke verhaallijn die past bij het nummer.
Nee The Wire.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
en met Broyles uit Fringe
[ afbeelding ]
Ga haten.quote:
Dat kan wel.quote:
#256quote:
XDquote:
Coolquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
Voor Muis:
http://www.scientias.nl/betrapt-ook-bomen-s-nachts-dutje/
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r is het een en ander doorgesmeerd ja![]()
![]()
Lekker op tijd ookquote:
Valt nog wel mee vergeleken met die vertraging die ik laatst op jouw post had.quote:
Ik wou gewoon dat plaatje postenquote:
Vorige pagina? 50 posts per pagina is voor noobsquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wou gewoon dat plaatje posten
Ik had namelijk al direct gereageerd, kijk maar op de vorige pagina...
Wat een armoede dat gisteren op de vorige pagina staatquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wou gewoon dat plaatje posten
Ik had namelijk al direct gereageerd, kijk maar op de vorige pagina...
Hoe zit je haar eigenlijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Valt nog wel mee vergeleken met die vertraging die ik laatst op jouw post had.
Langquote:
Da's zondequote:
Ben net geweest.quote:
Moest ff bijpunten.quote:
Geweldig topic man.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:41 schreef wolfrolf het volgende:
ONZ / Wat moet Dagoduck met zijn veel te lange haar doen?
sowieso, Henkde_J zat daarinquote:
ja henkde_j is een heldquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
sowieso, Henkde_J zat daarinR.I.P.
En -Hans- dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja henkde_j is een held
Hoe zal het met hem gaan?
quote:
Hier klopt iets nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil uit maar ik wil thuisblijven
Faxie?quote:
Ik heb al twee puntenquote:
Nee, nee, ja.quote:
Deal.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
1 Uit 3 doe ik het wel voor![]()
Date zaterdag?
Rotterdamquote:
Woon je zo dichtbij ja?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat is niet eens zo ver![]()
9 Uur?![]()
En pics zodat ik je herken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |