Ik ben het echt heel erg met je eens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:35 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind ze allemaal vervelend.
Veel te veel geouwehoer en te weinig muziek. En ze vinden zichzelf allemaal supergrappig. En ze hebben overal een mening over, alleen snappen ze het meestal niet helemaal.
Ik wil 's ochtends gewoon muziek en nieuws.![]()
Mja dat doe ik ook iddquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:35 schreef Stansfield het volgende:
Meestal zap ik tussen de evers en stenders. Begint bij de 1 een leidje dan ga ik naar de ander en andersom. Voor liedjes luister ik wel naar sky. Wat ik dus bijna nooit doe.
Die humor van De Wild is ook altijd wel mooi. Vandaag een complete oudejaarsuitzending in de ochtendquote:Op woensdag 17 december 2008 20:14 schreef musicfreakyme het volgende:
Stenders vroeg op!
Dat vond ik altijd zó lachen!![]()
Ik hou wel van die flauwe humor die ze daar in hadden.
Op zich is de Wild erg vermakelijk (met name door z'n sidekicks), maar ik vind de muziekkeuze van Q-Music echt ruk. Giel gaat vervelen, omdat hij eigenlijk altijd hetzelfde trucje blijft doen.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die humor van De Wild is ook altijd wel mooi. Vandaag een complete oudejaarsuitzending in de ochtend
Die muziekkeuze is nogal eentonig ja. Maar ik neem dat toch maar voor lief. De Wild draait ook niet zoveel muziek.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:40 schreef Snatched het volgende:
[..]
Op zich is de Wild erg vermakelijk (met name door z'n sidekicks), maar ik vind de muziekkeuze van Q-Music echt ruk.
Dan doet hij het beter dan Giel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:48 schreef musicfreakyme het volgende:
Ow ik vind Veenstra wel erg leuk, maar het soort humorvalt beter bij mij op de middag of avond
Ekdom op zaterdagochtend staat hier ook altijd opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:54 schreef Miam het volgende:
Stenders
en Ekdom zaterdagochtend op televisie.heerlijk wakker worden.
Ekdom op TV? Misschien een relaxed alternatief voor Saturday Morning Kitchen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ekdom op zaterdagochtend staat hier ook altijd op
Ja, Veenstra is op zich een leuke vent, alleen véél te druk en chaotisch voor de ochtend...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:48 schreef musicfreakyme het volgende:
Ow ik vind Veenstra wel erg leuk, maar het soort humorvalt beter bij mij op de middag of avond
Bij mij meestal op de radio gewoon. Maar volgens mij kun je het ook via Ned. 3 volgen.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:57 schreef Snatched het volgende:
[..]
Ekdom op TV? Misschien een relaxed alternatief voor Saturday Morning Kitchen!
Welke zender, en hoe laat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |