Gulmez had toch in het verleden een vriendin, maar die dumpte hem, omdat ze heel graag een gangbang wilde uitproberen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:31 schreef Lienekien het volgende:
Dit is toch een kloon van Gulmez?
Zie einde topic. R&P / Zonder vriendin door het leven (deel 2)
Zelfs je moeder niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:23 schreef Charleville het volgende:
In een discotheek zie ik soms een meisje heel verliefd naar een jongen kijken, zo'n blik heeft een vrouw mij nog nooit in m'n leven gegund,
Je bent homo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:23 schreef Charleville het volgende:
hierdoor krijg ik soms ook een haat naar het vrouwelijke geslacht, tegenwoordig kijk ik soms cassieres niet meer aan bij de kassa, alleen omdat er in mijn hoofd zit dat ze me toch alleen vriendelijk aankijken omdat dit moet van hun werk, ik geloof er niet meer in dat ze me vriendelijk aankijken om mij als persoon.
TS lijkt me dan sowieso een fantast.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gulmez had toch in het verleden een vriendin, maar die dumpte hem, omdat ze heel graag een gangbang wilde uitproberen?
Ik leef alvast met je mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:23 schreef Charleville het volgende:
Ik ben al sinds mijn 17'e opzoek naar een vriendin, binnenkort 26 we zijn dus 9 jaar verder en in mijn zoektocht tot heden altijd gefaald.
Heb ook het idee dat vrouwen mij gewoon echt niet aantrekkelijk vinden, ondanks dat ik veel investeer in mijn uiterlijk (na het douchen een creme, altijd nette leuke kleding, gell in m'n haar e.d)...
In een discotheek zie ik soms een meisje heel verliefd naar een jongen kijken, zo'n blik heeft een vrouw mij nog nooit in m'n leven gegund, de laatste maanden is mijn levenslust eigenlijk totaal verdwenen, de gedachte ''het leven is niet voor jouw weggelegd'' en ''nooit zou iemand je willen'' spelen steeds vaker door m'n hoofd, hierdoor krijg ik soms ook een haat naar het vrouwelijke geslacht, tegenwoordig kijk ik soms cassieres niet meer aan bij de kassa, alleen omdat er in mijn hoofd zit dat ze me toch alleen vriendelijk aankijken omdat dit moet van hun werk, ik geloof er niet meer in dat ze me vriendelijk aankijken om mij als persoon.
En niet alleen een haat naar hun, vooral een haat naar mezelf, omdat het bij anderen wel lukt, ben ik mij ervan bewust dat het puur aan mezelf ligt.
Op badoo spreek ik een 20 tal vrouwen aan per dag, en echt nog nooit heb ik een reactie gehad van een leuk Nederlands meisje nog nooit, 1 enkele keer van een surinaams meisje, maar ook dat liep in niets uit..
Dus heb ik sinds 3 weken geleden mijn instelling veranderd en mijn locatie op meerdere landen gezet, zo laatst ''Marokko'' ingedrukt..
Ik heb de meisjes aangesproken, met in het Engels : Hallo (naam) hoe gaat het, met een verhaaltje erbij.
En tot mijn grote verbazing kreeg ik na 13 berichten sturen naar 13 meisjes, al snel 2 berichten terug van 2 vrouwen, waarvan ik nu met 1 dagelijks contact heb via facebook .
Ze is 22 jaar, en studeert en woont in Casablanca, ze is bijzonder knap, en ze is heel erg lief en meedenkend, ze wilt graag eens afspreken, maar dan in Kenitra. dat is een plaats ver van Casablanca, zodat ze zeker weet dat er geen bekende rondlopen, het plan is dat ze een weekend bij me komt, ik ben van plan daar voor een week een appartement te huren, en probeer er gelijk een ''vakantie'' van te maken, zodat als ze op de een of anderen manier toch niet komt, dat ik dan alsnog wel een aantal leuke dagen heb...
Maar, ik weet niet precies wat haar verwachtingen zijn, op een Gambia forum heb ik gelezen dat die meiden daar al een week bij je blijven voor een telefoontje, en wat geld.. Maar Marokkaanse meiden zijn over het algemeen denk verwender als Gambiaanse meiden, dus wilt ze geld, of gewoon een leuke tijd met een Europeaan doorbrengen? Of zou ze echt een relatie op den duur willen?
Dit word m'n eerste date ooit, mensen nog tips, en zouden jullie liever voor altijd alleen blijven of zou ik dit avontuur aangaan in een ander land? Ik ben ook een beetje bang, voor wat gaat komen e.d,
Goede tips deze. Ik snap je punt met gesprekjes op straat, kan over vanalles gaan, maar laat comouters a.u.b. achterwege. Deze tip is nog ff voor de TS mocht hij dat niet inzienquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:26 schreef fyah het volgende:
Ik ga hier even inhoudelijk op in, ervan uitgaande dat het geen verzonnen verhaal is.
Nee. Dit is echt een koninklijk slecht idee, beter doe je het niet. Los van de buitenproportionele risico's, kosten, etc is dit niet hoe daten eigenlijk werkt. Dit klinkt als een hele missie.
Daten hoort laagdrempelig en leuk te zijn. Spontaan. Je kan een meisje op straat zelfs na een kort gesprekje vragen een keer een drankje te doen.
Werk eerst aan je zelfbeeld en ga de straat op, praat met die chicks. Ook al praat je over fucking Windows XP, doe het. Loop die blauwtjes, ga een dagje de stad in en ga praten met leuke vrouwen. Zelfs al vraag of krijg je geen nummer, ervaar het en je zelfbeeld zal groeien.
Vorig jaar zat ik op de tram tegenover een leuke meid. Was een beetje in een melige mood dus ik vraag haar welke versie van windows ze gebruikt. Verder zie ik er ook vrij verzorgd uit dus ze keek me aan en lachte: "wat? :")" waarna ik verder ging met praten over hoe tof windows xp was met die kleurtjes "oh ja klopt! ik had de groene!" zei ze. Toen begon ik over msn en dat ik kleurtjes in mn status had staan en dat had zij ook. Ze werd mee enthousiast over die tijd en de domheid van de "hoi, alles goed?" gesprekken. We hebben toen nog een hele tijd over andere gekke dingen uit begin 2000 gepraat. Wij aan het lachen en herinneringen ophalen in die halfvolle tram.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:29 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Goede tips deze. Ik snap je punt met gesprekjes op straat, kan over vanalles gaan, maar laat comouters a.u.b. achterwege. Deze tip is nog ff voor de TS mocht hij dat niet inzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |