5115 is mijn nummer.quote:
Verdomme man, hoor net wat er aan de hand is. Sterkte, meer kan ik niet zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2016 22:30 schreef Againzender het volgende:
ik heb een veel vervelendere droom.
tenminste, ik hoop al 6 dagen dat het een droom is.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:39 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry minthy, dit soort grappen ontgaan mij tegenwoordig
Maar hij is wel leuk
SC is een ouwe lulquote:
Vandaag m'n eerste grijze haar in m'n baardje ontdektquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vandaag m'n eerste grijze haar in m'n baardje ontdekt
"Ik word lichtblond, komt door de zon"quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb al super lang grijze haren (ofja, het is superlicht)
Iedereen denkt dat ik het geverfd hebquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
"Ik word lichtblond, komt door de zon"
FM radio.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kon gisteren dus ook geen radio luisteren
zit een nieuwe telefoon te zoeken, daar wil ik toch eigenlijk wel weer FM radio op hebben.quote:
dan moet je iPhone skippenquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
zit een nieuwe telefoon te zoeken, daar wil ik toch eigenlijk wel weer FM radio op hebben.
dat had ik sowieso al gedaan. te duur.quote:
beste smartphone ooitquote:
geen transistor radio hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik heb geen radio, dus fm luisteren was ook onmogelijk.
Ben heel erg in mijn nopjes met de Xperia Z5 Compactquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
beste smartphone ooit
heb nog nooit fm radio gemist in mn phone
geen buizenradio hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
geen transistor radio hebben________________________________________
quote:
Live gezien.quote:
Als aids een geluid was was dit hetquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als aids een geluid was was dit het
quote:
Ik ook niet veel.quote:
quote:
waarom lang getwijfeldquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:49 schreef MarijeH het volgende:
Gisteren heb ik (na lang twijfelen) besloten om mee te doen aan de vleesverlangen challenge waar Michiel het net over had.
toen een kutplaat nu nog steeds een kutplaat imhoquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
When Susannah Cries
Godverdomme, dit is een keiharde guilty pleasure van me
Je bent er gewoon niet gay genoeg voorquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
toen een kutplaat nu nog steeds een kutplaat imho
misschien wil ze nog wel graag worstquote:
lekker hoor een broodje worstquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien wil ze nog wel graag worst
Vergeet geen boodschappen te doenquote:
Da's helemaal niet waarquote:
quote:
Niet hatenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |