Ja...quote:Op zondag 22 mei 2016 20:48 schreef Shlongshekelstein het volgende:
Zit ik naar een infanteriegroep te kijken?
Vd week zeiden ze op tv dat het vrijwel allemaal in Soesterberg gefilmd is.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:25 schreef Pumatje het volgende:
Als ze ook maar even 1 mailtje naar Micheal bay hadden gestuurd was er tenminste nog wat te zien. Ik zit godnondju hele tijd naar die 2 kalkemmers te kijken.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan Michael Bay niet iets maken? Dan hebben we tenminste anderhalf uur lang dikke explosies.
Ik en kmar?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef Shlongshekelstein het volgende:
Die adjudant van de kmar is veel te jong
Ze hadden AchJa moeten casten.
Alles voor een beetje publiciteit hè...quote:Op zondag 22 mei 2016 22:15 schreef Shlongshekelstein het volgende:
[..]
CDS bestempelt de film als "realistisch" op Facebook
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:21 schreef D1990 het volgende:
[..]
Militairen zijn al niet echt de meest snuggere, die zijn nogal agressief en emotioneel(en vaak een torenhoog ego).
Grappig dat dit wordt toegestaan, aangezien jij de hele tijd links plaatst naar mijn topics met als doel een flame oorlog te ontketenen zodat mijn topic weer op slot gaat. Oftewel, het enige doel is provoceren en persoonlijke aanvallen uit te lokken.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:29 schreef Awsom het volgende:
POL / Lopend Vuur: Voer de dienstplicht maar weer in
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben ook weer van de partij.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:32 schreef D1990 het volgende:
[..]
Grappig dat dit wordt toegestaan, aangezien jij de hele tijd links plaatst naar mijn topics met als doel een flame oorlog te ontketenen zodat mijn topic weer op slot gaat. Oftewel, het enige doel is provoceren en persoonlijke aanvallen uit te lokken.
Hoezo afgewezen? Het was geen sollicitatie, kwam omdat ik te oud was. Ze wilde liever iemand die jonger is.quote:Op maandag 23 mei 2016 01:46 schreef ErwinRommel het volgende:
D1990.
Dat wilde onderofficier worden.
Vind het niet gek dat je afgewezen bent
Grappig, de ironie. Aangezien jij(en je maatjes) meer in aanmerking komt voor de benaming trol. Aangezien ik niet degene ben die naar jullie topics ga om te trollen net zolang tot die op slot gaat. Iets wat jullie wel bij mij doen.quote:
De LAW was vrij breed verspreid in Afghanistan, dat was nl. het enige wapen wat fatsoenlijk door een quala heen schoot.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:45 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Gisteren ook die film zitten kijken. Krijgt van mij een goeie mwehhh....
Zogenaamd erg realistisch en gedetailleerd. Werden hierboven al wat zaken genoemd, maar nog wat:
-Lekkere clusterfuck tijdens die patrouilles. Tussenruimte van een metertje of 5.
-Het edele beroep van de plaatsvervangende groepscommandant verdient toch tenminste de gekruiste diemacos op de schouders.
-Groep loopt rond met een LAW72. Bij mijn weten zijn die alleen bij het KCT in gebruik geweest.
-Rest van de wapens ook mwehhh. ACOG ipv ELCAN's.
-Plak gewoon eens een eenheidstikkertje op de borstemblemen. Met zon filmbudget moeten er daar ook wel een tichtall van te maken zijn.
Zullen vast nog wel aantal dingen zijn.
Rgr. Bunkerfausten waren toch ook al wel in omloop?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
De LAW was vrij breed verspreid in Afghanistan, dat was nl. het enige wapen wat fatsoenlijk door een quala heen schoot.
Ga eens teruglezen mbt je willen werken bij defensie en je eigen opmerkingen op de verschillende antwoorden.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:41 schreef D1990 het volgende:
[..]
Hoezo afgewezen? Het was geen sollicitatie, kwam omdat ik te oud was. Ze wilde liever iemand die jonger is.
En apart dat je dan niks zegt over een bepaald lid hier in het topic, aangezien hij behoorlijk kleinzielig is en voor iets relatief kleins een levenslange vete met diegene heeft. En ook niet schuwt om te intimideren en geweld te gebruiken.
Ja, dat zijn goeie kwaliteiten van een onderofficier.
Ja, maar die kwamen later als ik me niet vergis.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:54 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Rgr. Bunkerfausten waren toch ook al wel in omloop?
Ja, en? Zoals ik al meerdere malen had gezegd, enkel als onderofficier. Vervolgens gaan jullie je eigen draai eraan geven. Oftewel, trollen.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga eens teruglezen mbt je willen werken bij defensie en je eigen opmerkingen op de verschillende antwoorden.
En ik neem aan dat je het over mij hebt? Intimidatie en geweld? Really?
En toen kwam je erachter dat je niet de vereiste vooropleiding had en het je dan allemaal te lang ging duren... Om vervolgens weer in een kutleger tirade te ontsteken...quote:Op maandag 23 mei 2016 10:58 schreef D1990 het volgende:
[..]
Ja, en? Zoals ik al meerdere malen had gezegd, enkel als onderofficier. Vervolgens gaan jullie je eigen draai eraan geven. Oftewel, trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |