Paul moet idd met een hoofdletter.quote:
Ik geef toe: prima muziekquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoek maar eens op. Bilindagodin
En vanavond onderwerp in de showquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:11 schreef Specularium het volgende:
NWS / Sylvana Simons sluit zich aan bij DenkNL.
+1quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:40 schreef Sloggi het volgende:
Of vrouwen geen muzieksmaak hebben weet ik niet. Deze discussie bevestigt wel dat ze geen gevoel voor humor hebben.
Vooral grappig dat ze zelf net zo hard mee doet met generaliseren.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:22 schreef bascross het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij toch geen vrouw?
Als die er wel waren, zou DENK niet op komen dagen denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:09 schreef tralalala het volgende:
Helaas geen gasten aanwezig voor wat tegengas.
Deze manquote:
Maar zij draait toch ook alleen maar kutmuziek?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:38 schreef tong80 het volgende:
Het De Wereld Draait Door-item over het nieuwe digitale radiostation 40UP heeft verbolgen reacties opgeleverd. 3FM-dj Roosmarijn Reijmer reageerde na de uitzending woedend op de 'seksistische opmerkingen' van twee van de tafelgasten, initiatiefnemer Harry de Winter en 40UP-dj Johan Derksen. Ook op Twitter werd er verbaasd gereageerd.
Johan Derksen op de albumpresentatie van John de Bever en Marianne Weber © anp.
Harry de Winter (66), Johan Derksen (67), Robert ten Brink (60), Jan Donkers (72) en Felix Rottenberg (58) zaten aan tafel om over het radiostation voor oudere luisteraars 40UP te praten. De dj's kregen allemaal de mogelijkheid om een liedje te laten horen, dat symbool staat voor hun radioprogramma.
Op de vraag van Matthijs van Nieuwkerk waarom er alleen mannen op leeftijd bij de zender werken, reageerde De Winter: ,,Omdat platendraaien een mannenhobby is. Vrouwen zijn veel meer met teksten bezig. Mannen draaien al jaren Bob Dylan maar hebben geen idee hebben wat die man zingt."
Woedende Reijmer
3voor12-presentatrice Roosmarijn Reijmer is woedend. ,,Nog nooit zoveel onzin in zo'n korte tijd gehoord", tierde ze dinsdagavond op 3FM. Ook op Twitter wordt er niet positief gereageerd op de opmerkingen. ,,Platendraaien een mannenhobby?" is een veelgehoorde vraag. Die door anderen weer ontkennend wordt beantwoord: ,,Genoeg vrouwen draaien plaatjes."
Ook de denigrerende opmerkingen over de muzieksmaak van vrouwen schieten Reijmer in het verkeerde keelgat. Van Nieuwkerk vroeg aan zijn gast Derksen: ,,Ken je vrouwen met een goede muzieksmaak?" De besnorde voetbalanalist counterde: ,,Nee en ik heb er toch heel wat versleten."
,,Dit is 2016!" briest Reijmer. ,,Kom op DWDD, serieus? Belachelijk! Hier zit zo'n plaatjesdraaier en ik ga even verder als je het niet erg vindt."
Wat draait zij dan voor muziek?quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar zij draait toch ook alleen maar kutmuziek?
Ja, hij zei toch ook dat hij dat ontzettende kutmuziek vond :squote:Op woensdag 18 mei 2016 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat draait zij dan voor muziek?
Trouwens wel grappig dat in het artikeltje dit:
Johan Derksen op de albumpresentatie van John de Bever en Marianne Weber © anp.
Ertussen staat, over goeie muziek gesproken
Weet ik hij vond het aardige mensen, maar toch grappig.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, hij zei toch ook dat hij dat ontzettende kutmuziek vond :s
Matthijs en tegengas... En bij Sylvana al helemaal niet, gok ik zo. Maar hopelijk!quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:58 schreef DrDentz het volgende:
Hoop wel dat Matthijs een beetje tegengas geeft. Van Giel Beelen verwacht ik niks. Zal wel de grote DENK promoshow worden. Lekker verschillig.
Ik kijk gewoon masterchef. Wel binnenquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:58 schreef Specularium het volgende:
Ik weiger deze ellende te kijken.
Gelukkig ben ik er ook niet (verkapt kijk mij buiten zijn).
Kan wel wat vraagjes bedenken voor Syl idd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:58 schreef DrDentz het volgende:
Hoop wel dat Matthijs een beetje tegengas geeft. Van Giel Beelen verwacht ik niks. Zal wel de grote DENK promoshow worden. Lekker verschillig.
42 jaar geleden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:00 schreef Grunge. het volgende:
Kees Driehuis kwam bij de VARA binnen als stagiaire?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:01 schreef PSVCL het volgende:
De haat druipt er vanaf in dit topic, triest
Die komt wel weer terug, net zoals Prem terugkwamquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:01 schreef DrDentz het volgende:
Sinds Sywert een beetje rommelde met criminaliteitscijfers en afkomst is hij niet meer bij DWDD geweest volgens mij. Dat paste niet in het VARA geluid.
quote:
En dat haar, niet te vergetenquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:08 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik wat vragen Sylvana. Die oorbellen die je draagt, zijn die grappig bedoelt?
Ik lach me dood.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:08 schreef KingRoland het volgende:
Sked, ik kan dit echt niet meer aanzien.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:08 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik wat vragen Sylvana. Die oorbellen die je draagt, zijn die grappig bedoelt?
quote:
Over de rug van al die kansenparels de politiek in. Met die Derksen discussie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:10 schreef vanBoeschoten het volgende:
En die andere Marokaanse idioot is al net zo erg
Wat had je dan verwacht.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:10 schreef Fylax het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk gaat er niet tegenin
Dat roept ze toch over zichzelf af man, ze heeft t zelf maar over één dingquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:10 schreef Grunge. het volgende:
Sylvana heeft hierin zeker wel gelijk. De racistische bagger die zij constant over zich heen krijgt is echt abnormaal en fascinerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |