heb je nog nooit gezien, itt wij jouw lichaamquote:
Zo dik ben ik niet, ik snap niet waarom je dat blijft zeggen. Ben je zo gekwetst?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je nog nooit gezien, itt wij jouw lichaam
snap niet dat je met jij je met je dikke pokkel ueberhaupt not in openbare gelegenheden durft te bevinden
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Ash als je dit leest ik ben met bcs begonnen. vind helemaal mooi
nee jij begint over uiterlijk en dat vindt ik ironischquote:Op maandag 16 mei 2016 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo dik ben ik niet, ik snap niet waarom je dat blijft zeggen. Ben je zo gekwetst?
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:35 schreef Chloroform het volgende:
Drug, ik doe dat inderdaad goed allemaal.
Gast, ben je zo tyfesdom dat je vindt blijft zeggen?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee jij begint over uiterlijk en dat vindt ik ironisch
wat is bcs?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Ash als je dit leest ik ben met bcs begonnen. vind helemaal mooi
Succesquote:Op maandag 16 mei 2016 22:36 schreef Drug het volgende:
[..]![]()
nu ga ik voortaan ieder foutje dat je maakt benoemen
wie is er nou tyfedom, oioioiquote:Op maandag 16 mei 2016 22:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, ben je zo tyfesdom dat je vindt blijft zeggen?
Jij.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie is er nou tyfedom, oioioi
Dat is best wel heeeeeel erg lang geleden.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik ken Gibson nog van de middelbare school.
Ja 11 jaar ofzo. Voor het laatst. 13 of 14 jaar geleden dat ik je leerde kennen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat is best wel heeeeeel erg lang geleden.
maakt het niet minder waarquote:Op maandag 16 mei 2016 22:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
14 jaar. Ik was 14 dat ik je leerde kennen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja 11 jaar ofzo. Voor het laatst. 13 of 14 jaar geleden dat ik je leerde kennen.
Gefeliciteerd met deze mijlpaal in je FOK-carrièrequote:Op maandag 16 mei 2016 22:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dankjewel Paxquote:Op maandag 16 mei 2016 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze mijlpaal in je FOK-carrière
curve fever?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan beide, vind 't allemaal best
hij zocht naar max 22 niet 32quote:Op maandag 16 mei 2016 22:41 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, heb het nummer gekregen van die meneer van de auto topic.
Ik ga easy money maken.
Lil'Kleine is ook al een mietje.quote:Lil’Kleine is de laatste tijd regelmatig slachtoffer van een bierdouche. Maar de rapper laat dat niet zomaar over zich heen komen.
Gisteravond werd de rapper geraakt door een biertje uit het publiek tijdens een besloten optreden. Lil ging in eerste instantie door met optreden, maar stopte uiteindelijk de show nadat er tweede biertje op hem af kwam. “Ik heb mijn 4500 euro binnen, later!”
FOK carrière, om je te bescheurenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
carrière maken is toch overrated
zal maandelijks eerder bij moeten lappen dan binnen harkenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:44 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
FOK carrière, om je te bescheuren
pak the moneys maar danny
Ach ja, beter voor hem, zal toch niet gebeuren, wint hij nooit een prijs bij Eurosonic Noorderslagquote:
ben jij chequote:Op maandag 16 mei 2016 22:44 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
FOK carrière, om je te bescheuren
pak the moneys maar danny
Voor 4500 euro voor avondje optreden mogen ze me best bekogelen met bierquote:Op maandag 16 mei 2016 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Heb wel wat beters te doen dan me te laten bekogelen met bier.
Jij wel, ik ook, hij niet. Hij komt daar voor een optreden niet om zich te laten bekogelen met bier. Jammer dat we in een maatschappij leven waar iemand die al een aantal keer gezegd heeft het niet tof te vinden te worden bekogeld met bier, bekogeld wordt met bier en hem dan mietje noemenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor 4500 euro voor avondje optreden mogen ze me best bekogelen met bier
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Vroeger jankte een artiest niet meteen als er bier gegooid werd.
Ik vind dat niet netjes, hij had al gezegd dat hij dat niet op prijs stelde.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor 4500 euro voor avondje optreden mogen ze me best bekogelen met bier
na 20 keer bier over je heen krijgen word je het wel zatquote:Op maandag 16 mei 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Genoeg internet voor jou weer vandaag.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:47 schreef goodtripbob het volgende:
Ik ben ook plantseksueel. zou wel willen dat ik seks kon hebben met een cannabisplant en dat daar dan half mens half cannabis uit een zaadje komt.
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
rtquote:Op maandag 16 mei 2016 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Genoeg internet voor jou weer vandaag.
DOEN, FUCKING SPANNEND GEK!quote:Op maandag 16 mei 2016 22:47 schreef Paxcon het volgende:
Ama ik heb nog niks van S04 Bates Motel gezien
Ik vind het wel een interessant onderwerp.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vroeger hadden we slaven en stonden vrouwen de hele dag achter het aanrecht.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Ah. hoi Bob.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:47 schreef goodtripbob het volgende:
Ik ben ook plantseksueel. zou wel willen dat ik seks kon hebben met een cannabisplant en dat daar dan half mens half cannabis uit een zaadje komt.
Ietwat hypocriet ditquote:Op maandag 16 mei 2016 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind dat niet netjes, hij had al gezegd dat hij dat niet op prijs stelde.
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je pakt ook mensen hier aan op dingen die zij een keer hebben gepost en wellicht ook wel hebben gemeld niet leuk te vinden.quote:
ga je nou echt het internet met real life vergelijkenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je pakt ook mensen hier aan op dingen die zij een keer hebben gepost en wellicht ook wel hebben gemeld niet leuk te vinden.
Dat is in real life ook zo, eigenlijk vraagt Kleine er zelf om door openlijk te verkondigen het kut te vinden. Dan zijn er altijd mensen die het gewoon leuk vinden om te zien wat hij dan doet als het hem weer overkomt. Hij had er beter niks over kunnen zeggen, dan houdt het wel op of blijft het bij een paar
Ja vandaag is de laatste in Amerika.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik het seizoen al afgelopen?
Wilde eigenlijk wachten tot ik alles in 1x kan kijken
Wat is dit voor achterlijke redenatie dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
eigenlijk vraagt Kleine er zelf om door openlijk te verkondigen het kut te vinden
Gewoon die jij nu hebtquote:Op maandag 16 mei 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / Post hier al je UI'S uit je Usericon Manager Welke zal ik doen?
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:52 schreef Crip het volgende:
Nou Crip zei dat ik een kleine penis zei maar ze heeft hem nog nooit gezien.
so deep
Oeiquote:Op maandag 16 mei 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vandaag is de laatste in Amerika.
Jawel.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei
Hoop stiekem nog op Netflix maar die hebben zelfs s03 nog niet
Moest lachen icm sigquote:Op maandag 16 mei 2016 22:55 schreef Crip het volgende:
Ik heb openlijk verkondigd dat ik tegen verkrachtingen ben, als ik word verkracht is het mijn eigen schuld.
Zal jou eens aanpakkenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja wat, hoe pak je nou mensen aan op een online forum.
mooie tydequote:Op maandag 16 mei 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vroeger hadden we slaven en stonden vrouwen de hele dag achter het aanrecht.
Dat is ook weer appels met peren vergelijkenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:55 schreef Crip het volgende:
Ik heb openlijk verkondigd dat ik tegen verkrachtingen ben, als ik word verkracht is het mijn eigen schuld.
en jullie Niels maar uitlachenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
godsamme die travo's in Thailand zijn srs geile wijven.
neenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
Of zo'n Lange Zwans die gaat meppen als hij een ijsklontje koptquote:Op maandag 16 mei 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is ook weer appels met peren vergelijken
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of zo'n Lange Zwans die gaat meppen als hij een ijsklontje kopt
quote:
Ja dat was jouw vergelijking over mijn FOK! berichten en lastig gevallen te worden in real life ook.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is ook weer appels met peren vergelijken
Dat geef ik toequote:Op maandag 16 mei 2016 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat was jouw vergelijking over mijn FOK! berichten en lastig gevallen te worden in real life ook.
Hij heeft gezegd dat hij dat niet op prijs stelt, dat is een stukje wat je als mens dient te respecteren. Is het zijn eigen schuld dat hij meer bier over zich heen krijgt? Ik vind van niet.
Hij heeft het 1x genegeerd maar dan doet iemand het nog eens, nja was wel te verwachten.
boeie lil kleine is toch een mongoolquote:Op maandag 16 mei 2016 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat was jouw vergelijking over mijn FOK! berichten en lastig gevallen te worden in real life ook.
Hij heeft gezegd dat hij dat niet op prijs stelt, dat is een stukje wat je als mens dient te respecteren. Is het zijn eigen schuld dat hij meer bier over zich heen krijgt? Ik vind van niet.
Hij heeft het 1x genegeerd maar dan doet iemand het nog eens, nja was wel te verwachten.
Wel zonde van het bier om het tegen aan te gooienquote:
Zal wel twee vijftig zijn die je weggooitquote:Op maandag 16 mei 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel zonde van het bier om het tegen aan te gooien
die OooOo op het beginquote:Op maandag 16 mei 2016 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
misschien is het wel pis wat ze gooienquote:Op maandag 16 mei 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel zonde van het bier om het tegen aan te gooien
Als er geen statiegeld op het glas zit, dan mag je gooienquote:Op maandag 16 mei 2016 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel twee vijftig zijn die je weggooit
ken iemand die dat wel eens deed. Echt ranzigquote:Op maandag 16 mei 2016 23:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
misschien is het wel pis wat ze gooien
ik doe dat dagelijksquote:Op maandag 16 mei 2016 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
ken iemand die dat wel eens deed. Echt ranzig
ik heb nog watermeloenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
als het watermeloen is kom langs dn mag je wt anders proppa
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
ken iemand die dat wel eens deed. Echt ranzig
quote:
moet ik je buik kroelen totdat je in slaap valtquote:Op maandag 16 mei 2016 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
had mn shirt al uitgedaan voor je dus was een beetje moe
Nu gaat je jeugdigheid wegquote:Op maandag 16 mei 2016 23:06 schreef Remqo het volgende:
Sinds ik gestopt ben met roken, eet is onwijs veel fruit
Mag ook wel, ben net jarig geweestquote:
pls jaquote:Op maandag 16 mei 2016 23:06 schreef Crip het volgende:
[..]
moet ik je buik kroelen totdat je in slaap valt
Ik heb een kort pittig kapsel nuquote:Op maandag 16 mei 2016 23:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dan ga je wel gekke dingen doen, kaal worden bijvoorbeeld
Zomerblondquote:
Ik ben denk een van de weinigen die fruit haat.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:06 schreef Remqo het volgende:
Sinds ik gestopt ben met roken, eet ik onwijs veel fruit
Nee hoor.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben denk een van de weinigen die fruit haat.
Hoezo dat?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dit vind ik erger dan mijn kaashaatquote:Op maandag 16 mei 2016 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik fruit eigenlijk alleen lekker als het door een smoothie zit of verse sap.
Dat is niet het ideequote:Op maandag 16 mei 2016 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja slim hoor, je ma laten betalen
ben ook niet zo'n fruiteter eigenlijk, liever groentequote:Op maandag 16 mei 2016 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ja ;$quote:Op maandag 16 mei 2016 23:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
doe jij dat ook altijd bij jezelf als je wil gaan slapen?
De smaak is echt walgelijk.quote:
De hemel ligt onder de voeten vanje moeder.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:13 schreef zeer het volgende:
[..]
een dag winkelen en een dag alleen met m'n moeder op stap lijken me echt vreselijk
Ligt ook aan het soort fruit; appels kan je niet met peren vergelijkenquote:
Watermeloen meloen aarbei loquatquote:Op maandag 16 mei 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
als het watermeloen is kom langs dn mag je wt anders proppa
zacht als in vet?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:26 schreef Crip het volgende:
weten jullie wat echt hngg is, mannen met redelijk brede/gespierde armen( niet helemaal ripped) en dan zacht buikje.
ja zo'm chubby buikjequote:Op maandag 16 mei 2016 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zacht als in vet?
Dat is niet echt waar ik voor ga op zich
gewoon voor ripped gaan toch?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zacht als in vet?
Dat is niet echt waar ik voor ga op zich
heb je gekeken?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Villa had op 1-1 moeten komen tegen Arsenal
Wrm die smiley danquote:Op maandag 16 mei 2016 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen, beste Crip
dan heb je weer gezien wat een prutsers het zijn, en ik heb net Brighton - Wednesday gekeken en Brighton gaat ons met dit team echt afslachten volgend seizoenquote:
Die 1e helft tikte Arsenal ongeveer de hele wedstrijd rond de 16 van Villaquote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan heb je weer gezien wat een prutsers het zijn, en ik heb net Brighton - Wednesday gekeken en Brighton gaat ons met dit team echt afslachten volgend seizoen
sorry ik probeer het tegenover gestelde te realiseren.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
heb laatste tijd echt weer ongezonde obsessie met chubby mannen buikjes
echt dikkig?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
K heb lekkereten buikquote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
Klopt, maar Villa heeft dan ook niks rondlopen die ze onder de druk uit kan laten voetballen. Dat kon een Delph wel altijd.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die 1e helft tikte Arsenal ongeveer de hele wedstrijd rond de 16 van Villa
Is het uit met je vriend?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
sucksquote:Op maandag 16 mei 2016 23:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
sorry ik probeer het tegenover gestelde te realiseren.
zit nu met mijn buikje te spelen terwijl ik jouw post leesquote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
hnnnnnnnnnngquote:Op maandag 16 mei 2016 23:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zit nu met mijn buikje te spelen terwijl ik jouw post lees
ik ga ook zo slapen. met mij gaat het goed, heb een 7,6 gehaald voor Engels vwo examen van 2014. Morgen voor het echiequote:
Ur go rock itquote:Op maandag 16 mei 2016 23:38 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
ik ga ook zo slapen. met mij gaat het goed, heb een 7,6 gehaald voor Engels vwo examen van 2014. Morgen voor het echie
wowquote:Op maandag 16 mei 2016 23:39 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik wil mn gezicht in zn belly begraven
aight aight lekker, succes morgenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:38 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
ik ga ook zo slapen. met mij gaat het goed, heb een 7,6 gehaald voor Engels vwo examen van 2014. Morgen voor het echie
Hhahahaquote:Op maandag 16 mei 2016 23:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik denk dat Hermann het niet leuk vindt dat je z'n pic postquote:
Hahahaquote:Op maandag 16 mei 2016 23:39 schreef Crip het volgende:
[..]
ja pffquote:Op maandag 16 mei 2016 23:41 schreef Crip het volgende:
[..]
tfoe past welbij jou ja omdt hij ook een zemmel is
Oh shut upquote:Op maandag 16 mei 2016 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja pff
hij moet alleen nog uit de kast komen maar ligt gevoelig slowaakse jongen
moet ook, hij is een speler die groningen verder kan helpen, alleen dat heeft hij dit seizoen dus niet gedaan.quote:
Ik weetquote:Op maandag 16 mei 2016 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
niet naar hun lusiteren ze weten niet hoe nice je bent
oppervlakkige mensen hierquote:Op maandag 16 mei 2016 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
niet naar hun lusiteren ze weten niet hoe nice je bent
Ik ben bang dat hij weggaatquote:Op maandag 16 mei 2016 23:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet ook, hij is een speler die groningen verder kan helpen, alleen dat heeft hij dit seizoen dus niet gedaan.
Chery heeft ook nog wel een redelijk seizoen gehad bij QPRquote:Op maandag 16 mei 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij weggaat
Dat is alleen al kut omdat ik dan mn UI moet veranderen
Kan wel mn bovenlichaam trainen, alleen benen wordt lastig, word ik zo'n Always skip a leg day guyquote:Op maandag 16 mei 2016 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Frass gaat ook zo'n bear worden aangezien hij niet meer kan sporten whiahueheu
Haha dat wordt echt teringlelijk danquote:Op maandag 16 mei 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan wel mn bovenlichaam trainen, alleen benen wordt lastig, word ik zo'n Always skip a leg day guy
beetje als totoquote:Op maandag 16 mei 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan wel mn bovenlichaam trainen, alleen benen wordt lastig, word ik zo'n Always skip a leg day guy
Hmm ik ben hen een beetje uit het oog verloren (kieftenbeld ook)quote:Op maandag 16 mei 2016 23:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Chery heeft ook nog wel een redelijk seizoen gehad bij QPR
Heb nog wel thick legs hoor, maar weet niet hoe het na operatie (als dat al nodig is, hoor ik donderdag) eruit gaat zienquote:Op maandag 16 mei 2016 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Je mag wel een beetje van mijn thick legs hebben frassie
Het is een serieschakeling met spanningsbron en twee lampen.quote:
Hoi Frass, m'n grote beste vriendquote:Op maandag 16 mei 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah mkayquote:Op maandag 16 mei 2016 23:47 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Het is een serieschakeling met spanningsbron en twee lampen.
Wanneer is je operatie?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb nog wel thick legs hoor, maar weet niet hoe het na operatie (als dat al nodig is, hoor ik donderdag) eruit gaat zien
Donderdag uitslag van MRI dan weet ik meerquote:Op maandag 16 mei 2016 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah mkay
[..]
Wanneer is je operatie?
Hallo Etsu! Hoe is het daarquote:Op maandag 16 mei 2016 23:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoi Frass, m'n grote beste vriend
ja dat kanquote:Op maandag 16 mei 2016 23:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
maar crip zegt dat chubby mannen mooi zijn
Super. Vandaag een mooi bruin kleurtje gekregen en geBBQ't aan het park. Morgen een soort van Koningsdag, maar dan vol met vreten.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Donderdag uitslag van MRI dan weet ik meerWellicht is het helemaal niet eens gescheurd dan wordt het ander verhaal
[..]
Hallo Etsu! Hoe is het daar
Ratten.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:56 schreef Amarantha het volgende:
wtf kattenluikje beweegt maar mijn kat is binnen.
Breng zon mee terug alsjeblieft, godverdomde koud hierquote:Op maandag 16 mei 2016 23:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Super. Vandaag een mooi bruin kleurtje gekregen en geBBQ't aan het park. Morgen een soort van Koningsdag, maar dan vol met vreten.
Alles goed in NL?
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
En de kat zit er nu voor als een waakhondwtf is dit.
quote:
Djinsquote:Op maandag 16 mei 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
En de kat zit er nu voor als een waakhondwtf is dit.
haha wat een fanboyquote:Op maandag 16 mei 2016 23:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Fylax @ 1:40:45
http://www.3fm.nl/a/ug/406764
![]()
Ik hoop dat je doodvriestquote:Op maandag 16 mei 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Breng zon mee terug alsjeblieft, godverdomde koud hier
zou jou ook wel wrijvenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:03 schreef Crip het volgende:
oke tijd om mn eigen belly te wrijven totdt ik in slaap val
wrm zou je dt doenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, maar zou je wel vriendschappelijk wrijven, zeurpiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |