Kan wel mn bovenlichaam trainen, alleen benen wordt lastig, word ik zo'n Always skip a leg day guyquote:Op maandag 16 mei 2016 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Frass gaat ook zo'n bear worden aangezien hij niet meer kan sporten whiahueheu
Haha dat wordt echt teringlelijk danquote:Op maandag 16 mei 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan wel mn bovenlichaam trainen, alleen benen wordt lastig, word ik zo'n Always skip a leg day guy
beetje als totoquote:Op maandag 16 mei 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan wel mn bovenlichaam trainen, alleen benen wordt lastig, word ik zo'n Always skip a leg day guy
Hmm ik ben hen een beetje uit het oog verloren (kieftenbeld ook)quote:Op maandag 16 mei 2016 23:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Chery heeft ook nog wel een redelijk seizoen gehad bij QPR
Heb nog wel thick legs hoor, maar weet niet hoe het na operatie (als dat al nodig is, hoor ik donderdag) eruit gaat zienquote:Op maandag 16 mei 2016 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Je mag wel een beetje van mijn thick legs hebben frassie
Het is een serieschakeling met spanningsbron en twee lampen.quote:
Hoi Frass, m'n grote beste vriendquote:Op maandag 16 mei 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah mkayquote:Op maandag 16 mei 2016 23:47 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Het is een serieschakeling met spanningsbron en twee lampen.
Wanneer is je operatie?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb nog wel thick legs hoor, maar weet niet hoe het na operatie (als dat al nodig is, hoor ik donderdag) eruit gaat zien
Donderdag uitslag van MRI dan weet ik meerquote:Op maandag 16 mei 2016 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah mkay
[..]
Wanneer is je operatie?
Hallo Etsu! Hoe is het daarquote:Op maandag 16 mei 2016 23:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoi Frass, m'n grote beste vriend
ja dat kanquote:Op maandag 16 mei 2016 23:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
maar crip zegt dat chubby mannen mooi zijn
Super. Vandaag een mooi bruin kleurtje gekregen en geBBQ't aan het park. Morgen een soort van Koningsdag, maar dan vol met vreten.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Donderdag uitslag van MRI dan weet ik meerWellicht is het helemaal niet eens gescheurd dan wordt het ander verhaal
[..]
Hallo Etsu! Hoe is het daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |