heb je gekeken?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Villa had op 1-1 moeten komen tegen Arsenal
Wrm die smiley danquote:Op maandag 16 mei 2016 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen, beste Crip
dan heb je weer gezien wat een prutsers het zijn, en ik heb net Brighton - Wednesday gekeken en Brighton gaat ons met dit team echt afslachten volgend seizoenquote:
Die 1e helft tikte Arsenal ongeveer de hele wedstrijd rond de 16 van Villaquote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan heb je weer gezien wat een prutsers het zijn, en ik heb net Brighton - Wednesday gekeken en Brighton gaat ons met dit team echt afslachten volgend seizoen
sorry ik probeer het tegenover gestelde te realiseren.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
heb laatste tijd echt weer ongezonde obsessie met chubby mannen buikjes
echt dikkig?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
K heb lekkereten buikquote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
Klopt, maar Villa heeft dan ook niks rondlopen die ze onder de druk uit kan laten voetballen. Dat kon een Delph wel altijd.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die 1e helft tikte Arsenal ongeveer de hele wedstrijd rond de 16 van Villa
Is het uit met je vriend?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
sucksquote:Op maandag 16 mei 2016 23:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
sorry ik probeer het tegenover gestelde te realiseren.
zit nu met mijn buikje te spelen terwijl ik jouw post leesquote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |