FOK carrière, om je te bescheurenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
carrière maken is toch overrated
zal maandelijks eerder bij moeten lappen dan binnen harkenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:44 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
FOK carrière, om je te bescheuren
pak the moneys maar danny
Ach ja, beter voor hem, zal toch niet gebeuren, wint hij nooit een prijs bij Eurosonic Noorderslagquote:
ben jij chequote:Op maandag 16 mei 2016 22:44 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
FOK carrière, om je te bescheuren
pak the moneys maar danny
Voor 4500 euro voor avondje optreden mogen ze me best bekogelen met bierquote:Op maandag 16 mei 2016 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Heb wel wat beters te doen dan me te laten bekogelen met bier.
Jij wel, ik ook, hij niet. Hij komt daar voor een optreden niet om zich te laten bekogelen met bier. Jammer dat we in een maatschappij leven waar iemand die al een aantal keer gezegd heeft het niet tof te vinden te worden bekogeld met bier, bekogeld wordt met bier en hem dan mietje noemenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor 4500 euro voor avondje optreden mogen ze me best bekogelen met bier
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Vroeger jankte een artiest niet meteen als er bier gegooid werd.
Ik vind dat niet netjes, hij had al gezegd dat hij dat niet op prijs stelde.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor 4500 euro voor avondje optreden mogen ze me best bekogelen met bier
na 20 keer bier over je heen krijgen word je het wel zatquote:Op maandag 16 mei 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Genoeg internet voor jou weer vandaag.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:47 schreef goodtripbob het volgende:
Ik ben ook plantseksueel. zou wel willen dat ik seks kon hebben met een cannabisplant en dat daar dan half mens half cannabis uit een zaadje komt.
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
rtquote:Op maandag 16 mei 2016 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Genoeg internet voor jou weer vandaag.
DOEN, FUCKING SPANNEND GEK!quote:Op maandag 16 mei 2016 22:47 schreef Paxcon het volgende:
Ama ik heb nog niks van S04 Bates Motel gezien
Ik vind het wel een interessant onderwerp.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vroeger hadden we slaven en stonden vrouwen de hele dag achter het aanrecht.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Ah. hoi Bob.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:47 schreef goodtripbob het volgende:
Ik ben ook plantseksueel. zou wel willen dat ik seks kon hebben met een cannabisplant en dat daar dan half mens half cannabis uit een zaadje komt.
Ietwat hypocriet ditquote:Op maandag 16 mei 2016 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind dat niet netjes, hij had al gezegd dat hij dat niet op prijs stelde.
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je pakt ook mensen hier aan op dingen die zij een keer hebben gepost en wellicht ook wel hebben gemeld niet leuk te vinden.quote:
ga je nou echt het internet met real life vergelijkenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je pakt ook mensen hier aan op dingen die zij een keer hebben gepost en wellicht ook wel hebben gemeld niet leuk te vinden.
Dat is in real life ook zo, eigenlijk vraagt Kleine er zelf om door openlijk te verkondigen het kut te vinden. Dan zijn er altijd mensen die het gewoon leuk vinden om te zien wat hij dan doet als het hem weer overkomt. Hij had er beter niks over kunnen zeggen, dan houdt het wel op of blijft het bij een paar
Ja vandaag is de laatste in Amerika.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik het seizoen al afgelopen?
Wilde eigenlijk wachten tot ik alles in 1x kan kijken
Wat is dit voor achterlijke redenatie dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
eigenlijk vraagt Kleine er zelf om door openlijk te verkondigen het kut te vinden
Gewoon die jij nu hebtquote:Op maandag 16 mei 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / Post hier al je UI'S uit je Usericon Manager Welke zal ik doen?
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:52 schreef Crip het volgende:
Nou Crip zei dat ik een kleine penis zei maar ze heeft hem nog nooit gezien.
so deep
Oeiquote:Op maandag 16 mei 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vandaag is de laatste in Amerika.
Jawel.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei
Hoop stiekem nog op Netflix maar die hebben zelfs s03 nog niet
Moest lachen icm sigquote:Op maandag 16 mei 2016 22:55 schreef Crip het volgende:
Ik heb openlijk verkondigd dat ik tegen verkrachtingen ben, als ik word verkracht is het mijn eigen schuld.
Zal jou eens aanpakkenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja wat, hoe pak je nou mensen aan op een online forum.
mooie tydequote:Op maandag 16 mei 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vroeger hadden we slaven en stonden vrouwen de hele dag achter het aanrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |