heb je nog nooit gezien, itt wij jouw lichaamquote:
Zo dik ben ik niet, ik snap niet waarom je dat blijft zeggen. Ben je zo gekwetst?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je nog nooit gezien, itt wij jouw lichaam
snap niet dat je met jij je met je dikke pokkel ueberhaupt not in openbare gelegenheden durft te bevinden
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Ash als je dit leest ik ben met bcs begonnen. vind helemaal mooi
nee jij begint over uiterlijk en dat vindt ik ironischquote:Op maandag 16 mei 2016 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo dik ben ik niet, ik snap niet waarom je dat blijft zeggen. Ben je zo gekwetst?
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:35 schreef Chloroform het volgende:
Drug, ik doe dat inderdaad goed allemaal.
Gast, ben je zo tyfesdom dat je vindt blijft zeggen?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee jij begint over uiterlijk en dat vindt ik ironisch
wat is bcs?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Ash als je dit leest ik ben met bcs begonnen. vind helemaal mooi
Succesquote:Op maandag 16 mei 2016 22:36 schreef Drug het volgende:
[..]![]()
nu ga ik voortaan ieder foutje dat je maakt benoemen
wie is er nou tyfedom, oioioiquote:Op maandag 16 mei 2016 22:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, ben je zo tyfesdom dat je vindt blijft zeggen?
Jij.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie is er nou tyfedom, oioioi
Dat is best wel heeeeeel erg lang geleden.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik ken Gibson nog van de middelbare school.
Ja 11 jaar ofzo. Voor het laatst. 13 of 14 jaar geleden dat ik je leerde kennen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat is best wel heeeeeel erg lang geleden.
maakt het niet minder waarquote:Op maandag 16 mei 2016 22:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
14 jaar. Ik was 14 dat ik je leerde kennen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja 11 jaar ofzo. Voor het laatst. 13 of 14 jaar geleden dat ik je leerde kennen.
Gefeliciteerd met deze mijlpaal in je FOK-carrièrequote:Op maandag 16 mei 2016 22:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dankjewel Paxquote:Op maandag 16 mei 2016 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze mijlpaal in je FOK-carrière
curve fever?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan beide, vind 't allemaal best
hij zocht naar max 22 niet 32quote:Op maandag 16 mei 2016 22:41 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, heb het nummer gekregen van die meneer van de auto topic.
Ik ga easy money maken.
Lil'Kleine is ook al een mietje.quote:Lil’Kleine is de laatste tijd regelmatig slachtoffer van een bierdouche. Maar de rapper laat dat niet zomaar over zich heen komen.
Gisteravond werd de rapper geraakt door een biertje uit het publiek tijdens een besloten optreden. Lil ging in eerste instantie door met optreden, maar stopte uiteindelijk de show nadat er tweede biertje op hem af kwam. “Ik heb mijn 4500 euro binnen, later!”
FOK carrière, om je te bescheurenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
carrière maken is toch overrated
zal maandelijks eerder bij moeten lappen dan binnen harkenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:44 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
FOK carrière, om je te bescheuren
pak the moneys maar danny
Ach ja, beter voor hem, zal toch niet gebeuren, wint hij nooit een prijs bij Eurosonic Noorderslagquote:
ben jij chequote:Op maandag 16 mei 2016 22:44 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
FOK carrière, om je te bescheuren
pak the moneys maar danny
Voor 4500 euro voor avondje optreden mogen ze me best bekogelen met bierquote:Op maandag 16 mei 2016 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Heb wel wat beters te doen dan me te laten bekogelen met bier.
Jij wel, ik ook, hij niet. Hij komt daar voor een optreden niet om zich te laten bekogelen met bier. Jammer dat we in een maatschappij leven waar iemand die al een aantal keer gezegd heeft het niet tof te vinden te worden bekogeld met bier, bekogeld wordt met bier en hem dan mietje noemenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor 4500 euro voor avondje optreden mogen ze me best bekogelen met bier
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Vroeger jankte een artiest niet meteen als er bier gegooid werd.
Ik vind dat niet netjes, hij had al gezegd dat hij dat niet op prijs stelde.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor 4500 euro voor avondje optreden mogen ze me best bekogelen met bier
na 20 keer bier over je heen krijgen word je het wel zatquote:Op maandag 16 mei 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Genoeg internet voor jou weer vandaag.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:47 schreef goodtripbob het volgende:
Ik ben ook plantseksueel. zou wel willen dat ik seks kon hebben met een cannabisplant en dat daar dan half mens half cannabis uit een zaadje komt.
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
rtquote:Op maandag 16 mei 2016 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Genoeg internet voor jou weer vandaag.
DOEN, FUCKING SPANNEND GEK!quote:Op maandag 16 mei 2016 22:47 schreef Paxcon het volgende:
Ama ik heb nog niks van S04 Bates Motel gezien
Ik vind het wel een interessant onderwerp.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Genoeg internet voor jou weer vandaag.
Vroeger hadden we slaven en stonden vrouwen de hele dag achter het aanrecht.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |