Dat is ook weer appels met peren vergelijkenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:55 schreef Crip het volgende:
Ik heb openlijk verkondigd dat ik tegen verkrachtingen ben, als ik word verkracht is het mijn eigen schuld.
en jullie Niels maar uitlachenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
godsamme die travo's in Thailand zijn srs geile wijven.
neenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
Of zo'n Lange Zwans die gaat meppen als hij een ijsklontje koptquote:Op maandag 16 mei 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is ook weer appels met peren vergelijken
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of zo'n Lange Zwans die gaat meppen als hij een ijsklontje kopt
quote:
Ja dat was jouw vergelijking over mijn FOK! berichten en lastig gevallen te worden in real life ook.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is ook weer appels met peren vergelijken
Dat geef ik toequote:Op maandag 16 mei 2016 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat was jouw vergelijking over mijn FOK! berichten en lastig gevallen te worden in real life ook.
Hij heeft gezegd dat hij dat niet op prijs stelt, dat is een stukje wat je als mens dient te respecteren. Is het zijn eigen schuld dat hij meer bier over zich heen krijgt? Ik vind van niet.
Hij heeft het 1x genegeerd maar dan doet iemand het nog eens, nja was wel te verwachten.
boeie lil kleine is toch een mongoolquote:Op maandag 16 mei 2016 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat was jouw vergelijking over mijn FOK! berichten en lastig gevallen te worden in real life ook.
Hij heeft gezegd dat hij dat niet op prijs stelt, dat is een stukje wat je als mens dient te respecteren. Is het zijn eigen schuld dat hij meer bier over zich heen krijgt? Ik vind van niet.
Hij heeft het 1x genegeerd maar dan doet iemand het nog eens, nja was wel te verwachten.
Wel zonde van het bier om het tegen aan te gooienquote:
Zal wel twee vijftig zijn die je weggooitquote:Op maandag 16 mei 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel zonde van het bier om het tegen aan te gooien
die OooOo op het beginquote:Op maandag 16 mei 2016 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
misschien is het wel pis wat ze gooienquote:Op maandag 16 mei 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel zonde van het bier om het tegen aan te gooien
Als er geen statiegeld op het glas zit, dan mag je gooienquote:Op maandag 16 mei 2016 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel twee vijftig zijn die je weggooit
ken iemand die dat wel eens deed. Echt ranzigquote:Op maandag 16 mei 2016 23:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
misschien is het wel pis wat ze gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |