Nou, ik breng mezelf er weleens mee in onhandige situaties... Zeker als t over seks gaat. Ben ik open, denkt degene met wie ik praat ook gelijk dat ik wat van m wilquote:
Jawel, handen om de keel tot ze rood wordt, rode billen. En nagelstriemen op de rug. Heerlijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar das t enige? Hard neuken?
Geen handen om kelen of handafdrukken op billen ofzo?
ok. Goed om te wetenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel, handen om de keel tot ze rood wordt, rode billen. En nagelstriemen op de rug. Heerlijk.
Mannen dan bedoel jequote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik breng mezelf er weleens mee in onhandige situaties... Zeker als t over seks gaat. Ben ik open, denkt degene met wie ik praat ook gelijk dat ik wat van m wil
Een beetje man gaat daar vanuit ongeacht wat je wel of niet zegt.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik breng mezelf er weleens mee in onhandige situaties... Zeker als t over seks gaat. Ben ik open, denkt degene met wie ik praat ook gelijk dat ik wat van m wil
Je wilt niks van me?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wahaha ook weer waarquote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een beetje man gaat daar vanuit ongeacht wat je wel of niet zegt.
Neuk Hosti, opgelostquote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef Allures het volgende:
Ik krijg hier echt het gevoel dat ik een heel saai seksleven heb
mja, misschien, maar ik heb dan ook nog de neiging t aan te wakkeren.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt er tenminste eentjequote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef Allures het volgende:
Ik krijg hier echt het gevoel dat ik een heel saai seksleven heb
Wat bedoel je met aanwakkeren?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mja, misschien, maar ik heb dan ook nog de neiging t aan te wakkeren.
En dat is gewoon niet altijd handig.
Nouhouquote:Op maandag 16 mei 2016 19:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt er tenminste eentje![]()
#justfaxiethings
Bra!quote:Op maandag 16 mei 2016 19:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
#justfaxiethings
Het is al lang geleden hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 19:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
#justfaxiethings
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou ik ga weer, jammer dat het niets geworden is tussen ons. Doei
Maand of 2 is toch wel het moment om hem te begraven.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Het is al lang geleden hoor
Vanaf hoe lang moet je hem dood verklaren?
Waarom niet?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom wil je mij steeds in zijn armen drijven
Of op zijn piemel in dit geval
2 wekenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Bijna een jaar, maar hij is nog springlevend hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja toch, anders is hij niet alfa.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maand of 2 is toch wel het moment om hem te begraven.
quote:
Lekker op 1 lijn mannenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bijna een jaar, maar hij is nog springlevend hoor
door t dus over seks te hebben met mannen die evt toch al interesse hebben..quote:
Ga doorquote:Op maandag 16 mei 2016 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
door t dus over seks te hebben met mannen die evt toch al interesse hebben..
Grote piemel?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer aanleiding nodig dan alleen maar 'heeft piemel en is nu single'
'Kan lekker neuken' ?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer aanleiding nodig dan alleen maar 'heeft piemel en is nu single'
van horen zeggenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat weet jij uit eigen ervaring? Anders durf ik er niet op af te gaan natuurlijk
Hangt er ook een beetje van af wie zo'n recensie is voor je zoiets voor waarheid gaat aannemen natuurlijk.quote:
Veel te kieskeurig dusquote:Op maandag 16 mei 2016 19:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat wel, al moet ik die wijze raad ondanks herhaaldelijk oefenen nog steeds negerenquote:
Maar jij bent een of andere seksgod natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat wel, al moet ik die wijze raad ondanks herhaaldelijk oefenen nog steeds negeren
Je hoort een echo?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat wel, al moet ik die wijze raad ondanks herhaaldelijk oefenen nog steeds negeren
Noem je je vriendin nu wijd?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Verhaaltje van een throwing a hotdog down a hallway?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Wie is dat dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit echt begrepen waarom zij populair is geworden.
Vanaf welk moment mag je herdenkingsdiensten houden?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maand of 2 is toch wel het moment om hem te begraven.
Nee, het ligt niet aan haar, het ligt aan mij.quote:
Is die van jou superdun, of is er iets mis met je gehoord?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan haar, het ligt aan mij.
Lichd.... o wachtquote:Op maandag 16 mei 2016 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, waarom doe je dat?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
door t dus over seks te hebben met mannen die evt toch al interesse hebben..
Behalve jij, want jij hebt geen seksquote:Op maandag 16 mei 2016 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sletjes, allemaal sletjes en k*thoeren!
Ik wacht nog steeds op de offerandes. Of is het tegenwoordig niet meer hip om tot een God te bidden en geschenken te geven? Onkel zeus zei al zoiets...quote:Op maandag 16 mei 2016 19:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar jij bent een of andere seksgod natuurlijk.
Wij hadden het meer over 'gewone' seks.
Nee, een verhaal van teveel uithoudingsvermogen. Grmblquote:Op maandag 16 mei 2016 19:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verhaaltje van een throwing a hotdog down a hallway?
Je snapt dat dat helemaal niks te maken had dan met waar het over ging?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ooit wel seks gehad.![]()
Teleurgesteld in mijzelf
Jij gaat seks met hem hebben zodat ik een betrouwbare review heb? Dat vind ik toch wel heel aardig van je.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja er is maar 1 manier om het zeker te weten he
Nee jijquote:Op maandag 16 mei 2016 19:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij gaat seks met hem hebben zodat ik een betrouwbare review heb? Dat vind ik toch wel heel aardig van je.
Wel een beetje jammer dat je over die andere kerel zo preuts deed dan. Lullig voor hem
Ik ben doofquote:Op maandag 16 mei 2016 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is die van jou superdun, of is er iets mis met je gehoor?
Oooh daar gingen we heen. Aparte manier om veren in je eigen reet te steken ditquote:Op maandag 16 mei 2016 19:53 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, een verhaal van teveel uithoudingsvermogen. Grmbl
Misschien een beetje van beide?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:54 schreef MissMSX het volgende:
Heb ik nu te veel gedronken of praten sommige mensen nu echt poep?
Ik heb 0,0 alcohol opquote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Oooh daar gingen we heen. Aparte manier om veren in je eigen reet te steken dit
Ook, maar er stond meer in die zin en daar doelde ik op.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Je snapt dat dat helemaal niks te maken had dan met waar het over ging?
Het ging over vrouwen die te wijd waren
Alcoholistjequote:Op maandag 16 mei 2016 19:54 schreef MissMSX het volgende:
Niks mis met wat auto-anale stimulatie.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Oooh daar gingen we heen. Aparte manier om veren in je eigen reet te steken dit
Zo gaat dat met juristen hequote:Op maandag 16 mei 2016 19:54 schreef MissMSX het volgende:
Waarom welquote:
Ja iets over een echoquote:Op maandag 16 mei 2016 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ook, maar er stond meer in die zin en daar doelde ik op.
Ja gewoon leuk en lekker, hij blij, jij blijquote:Op maandag 16 mei 2016 19:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom welEven serieus?
[..]
Ja iets over een echo
Nou oke, in dat geval. Kom er maar in Hostimeisterquote:Op maandag 16 mei 2016 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja gewoon leuk en lekker, hij blij, jij blij
Hoiquote:Op maandag 16 mei 2016 19:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou oke, in dat geval. Kom er maar in Hostimeister
Zou wel ideaal zijn als het echt zo makkelijk zou gaanquote:Op maandag 16 mei 2016 19:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou oke, in dat geval. Kom er maar in Hostimeister
Ja vind je? Ik zou toch wel wat missenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou wel ideaal zijn als het echt zo makkelijk zou gaan
Hmm... ja daar heb je ook wel weer een goed punt.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja vind je? Ik zou toch wel wat missenBeetje flirten en aftasten en zo
Moet ik heel eerlijk zijn dat ik na twee dagen single zijn niet echt direct weer een relatie ambieer.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou wel ideaal zijn als het echt zo makkelijk zou gaan
Zitten de batterijen er wel goed in?quote:Op maandag 16 mei 2016 20:00 schreef FrauMilena het volgende:
Apparaten die niet naar behoren werken![]()
![]()
Zo.
ik vind seks n leuk gespreksonderwerp en ik heb vaak niet in de gaten dat ik daarmee mensen verkeerde ideeën geef.quote:
Begrijpelijk. Al is wat afleiding ook wel fijnquote:Op maandag 16 mei 2016 20:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik heel eerlijk zijn dat ik na twee dagen single zijn niet echt direct weer een relatie ambieer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |