Verhaaltje van een throwing a hotdog down a hallway?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat wel, al moet ik die wijze raad ondanks herhaaldelijk oefenen nog steeds negeren
Wie is dat dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit echt begrepen waarom zij populair is geworden.
Vanaf welk moment mag je herdenkingsdiensten houden?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maand of 2 is toch wel het moment om hem te begraven.
Nee, het ligt niet aan haar, het ligt aan mij.quote:
Is die van jou superdun, of is er iets mis met je gehoord?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan haar, het ligt aan mij.
Lichd.... o wachtquote:Op maandag 16 mei 2016 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, waarom doe je dat?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
door t dus over seks te hebben met mannen die evt toch al interesse hebben..
Behalve jij, want jij hebt geen seksquote:Op maandag 16 mei 2016 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sletjes, allemaal sletjes en k*thoeren!
Ik wacht nog steeds op de offerandes. Of is het tegenwoordig niet meer hip om tot een God te bidden en geschenken te geven? Onkel zeus zei al zoiets...quote:Op maandag 16 mei 2016 19:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar jij bent een of andere seksgod natuurlijk.
Wij hadden het meer over 'gewone' seks.
Nee, een verhaal van teveel uithoudingsvermogen. Grmblquote:Op maandag 16 mei 2016 19:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verhaaltje van een throwing a hotdog down a hallway?
Je snapt dat dat helemaal niks te maken had dan met waar het over ging?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ooit wel seks gehad.![]()
Teleurgesteld in mijzelf
Jij gaat seks met hem hebben zodat ik een betrouwbare review heb? Dat vind ik toch wel heel aardig van je.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja er is maar 1 manier om het zeker te weten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |