Ja toch, anders is hij niet alfa.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een beetje man gaat daar vanuit ongeacht wat je wel of niet zegt.
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maand of 2 is toch wel het moment om hem te begraven.
quote:
Lekker op 1 lijn mannenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bijna een jaar, maar hij is nog springlevend hoor
door t dus over seks te hebben met mannen die evt toch al interesse hebben..quote:
Ga doorquote:Op maandag 16 mei 2016 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
door t dus over seks te hebben met mannen die evt toch al interesse hebben..
Grote piemel?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer aanleiding nodig dan alleen maar 'heeft piemel en is nu single'
'Kan lekker neuken' ?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer aanleiding nodig dan alleen maar 'heeft piemel en is nu single'
van horen zeggenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat weet jij uit eigen ervaring? Anders durf ik er niet op af te gaan natuurlijk
Hangt er ook een beetje van af wie zo'n recensie is voor je zoiets voor waarheid gaat aannemen natuurlijk.quote:
Veel te kieskeurig dusquote:Op maandag 16 mei 2016 19:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat wel, al moet ik die wijze raad ondanks herhaaldelijk oefenen nog steeds negerenquote:
Maar jij bent een of andere seksgod natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat wel, al moet ik die wijze raad ondanks herhaaldelijk oefenen nog steeds negeren
Je hoort een echo?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat wel, al moet ik die wijze raad ondanks herhaaldelijk oefenen nog steeds negeren
Noem je je vriendin nu wijd?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |