Nou, ik breng mezelf er weleens mee in onhandige situaties... Zeker als t over seks gaat. Ben ik open, denkt degene met wie ik praat ook gelijk dat ik wat van m wilquote:
Jawel, handen om de keel tot ze rood wordt, rode billen. En nagelstriemen op de rug. Heerlijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar das t enige? Hard neuken?
Geen handen om kelen of handafdrukken op billen ofzo?
ok. Goed om te wetenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel, handen om de keel tot ze rood wordt, rode billen. En nagelstriemen op de rug. Heerlijk.
Mannen dan bedoel jequote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik breng mezelf er weleens mee in onhandige situaties... Zeker als t over seks gaat. Ben ik open, denkt degene met wie ik praat ook gelijk dat ik wat van m wil
Een beetje man gaat daar vanuit ongeacht wat je wel of niet zegt.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik breng mezelf er weleens mee in onhandige situaties... Zeker als t over seks gaat. Ben ik open, denkt degene met wie ik praat ook gelijk dat ik wat van m wil
Je wilt niks van me?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wahaha ook weer waarquote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een beetje man gaat daar vanuit ongeacht wat je wel of niet zegt.
Neuk Hosti, opgelostquote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef Allures het volgende:
Ik krijg hier echt het gevoel dat ik een heel saai seksleven heb
mja, misschien, maar ik heb dan ook nog de neiging t aan te wakkeren.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een beetje man gaat daar vanuit ongeacht wat je wel of niet zegt.
Jij hebt er tenminste eentjequote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef Allures het volgende:
Ik krijg hier echt het gevoel dat ik een heel saai seksleven heb
Wat bedoel je met aanwakkeren?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mja, misschien, maar ik heb dan ook nog de neiging t aan te wakkeren.
En dat is gewoon niet altijd handig.
Nouhouquote:Op maandag 16 mei 2016 19:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt er tenminste eentje![]()
#justfaxiethings
Bra!quote:Op maandag 16 mei 2016 19:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
#justfaxiethings
Het is al lang geleden hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 19:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
#justfaxiethings
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou ik ga weer, jammer dat het niets geworden is tussen ons. Doei
Maand of 2 is toch wel het moment om hem te begraven.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Het is al lang geleden hoor
Vanaf hoe lang moet je hem dood verklaren?
Waarom niet?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom wil je mij steeds in zijn armen drijven
Of op zijn piemel in dit geval
2 wekenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Bijna een jaar, maar hij is nog springlevend hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef Allures het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |