Oh, in dat geval kwam ik hier speciaal naar toe om "Hoiquote:Op maandag 16 mei 2016 19:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Was even vergeten dat ik vriendelijk moet doen, pardon.
haha, ik geloof je niet!quote:Op maandag 16 mei 2016 19:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Teveel van gehad afgelopen dagen, vandaar. Geil
Je hebt me door, mijn ballen zijn heel gevoeligquote:Op maandag 16 mei 2016 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
haha, ik geloof je niet!
Ik weet dat er mannen zijn die daarvan houden, maar volgens mij ben jij er daar niet een van.
Ik zie hem wel gekneveld op de grond hoor...quote:Op maandag 16 mei 2016 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
haha, ik geloof je niet!
Ik weet dat er mannen zijn die daarvan houden, maar volgens mij ben jij er daar niet een van.
en wat is dat dat je van pijn houdt? Pijn doen of pijn hebben?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je hebt me door, mijn ballen zijn heel gevoelig
dat is iets anders dan in je balken getrapt wirden hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 19:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zie hem wel gekneveld op de grond hoor...
Maar dat is misschien meer mijn verknipte brein dan
Zit zij hier?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, in dat geval kwam ik hier speciaal naar toe om "Hoi" te zeggen tegen het leukste meisje op FOK!.
Ja hoor, np.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Zouden jullie een man die ervan houdt in zijn ballen trappen voor geld en ervan genieten?
Hoeft toch niet alleen om de ballen te gaan bij pijn en seksquote:Op maandag 16 mei 2016 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en wat is dat dat je van pijn houdt? Pijn doen of pijn hebben?
Ja ik bedoelde in aanloop vanquote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is iets anders dan in je balken getrapt wirden hoor
genieten niet, maar miss wel doen.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Zouden jullie een man die ervan houdt in zijn ballen trappen voor geld en ervan genieten?
Je krijgt er voor betaald, dus ik kan wel een reden verzinnenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel doen, maar weet niet zeker of ik het ook leuk zou vinden.
nee, mijn vraag ging dan ook njet over je ballen, maar in t algemeen.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoeft toch niet alleen om de ballen te gaan bij pijn en seks
Nou ik geniet echt niet van alles waar ik geld voor krijg hoor.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je krijgt er voor betaald, dus ik kan wel een reden verzinnen
niet als je n beetje overwicht hebt. Dan blijven ze wel staan/zittenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:21 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde in aanloop van![]()
Het lijkt me zo zielig als ze vanuit zichzelf moeten blijven zitten? En dan lopen ze misschien wel weg
Dat lijkt me gek. Dames van de lichte zeden genieten toch ook gewoon? ;squote:Op maandag 16 mei 2016 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ik geniet echt niet van alles waar ik geld voor krijg hoor.
Ik las overgewicht.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet als je n beetje overwicht hebt. Dan blijven ze wel staan/zitten
Met een aanloopje zelfs.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel doen, maar weet niet zeker of ik het ook leuk zou vinden.
Beetje pijn en seks horen een beetje bij elkaarquote:Op maandag 16 mei 2016 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, mijn vraag ging dan ook njet over je ballen, maar in t algemeen.
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet als je n beetje overwicht hebt. Dan blijven ze wel staan/zitten
Blauwe ballen toch.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje pijn en seks horen een beetje bij elkaar
wat n politiek correct antwoord zegquote:Op maandag 16 mei 2016 19:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat bedoel ik voruwen wil van nature allemaal gedomineerd wordenquote:
Eensquote:Op maandag 16 mei 2016 19:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan moeilijk zeggen zo diep blijven neuekn dat ze niet weet of het nou lekker is of pijn doet aan haar baarmoederhalsquote:Op maandag 16 mei 2016 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat n politiek correct antwoord zeg
Damn...quote:Op maandag 16 mei 2016 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon een strak meisje uitkiezen.
Niet zo'n uitgewoonde.
Als je een echo hoort na het klaarkomen, moet je op zoek naar een ander.
nee hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 19:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat bedoel ik voruwen wil van nature allemaal gedomineerd worden
Jaja Uitstralingquote:Op maandag 16 mei 2016 19:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ging prima toch, dat zeggen?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan moeilijk zeggen zo diep blijven neuekn dat ze niet weet of het nou lekker is of pijn doet aan haar baarmoederhals![]()
Hier lezen ook kinderen
Uitstraling bied zich vast vrijwillig aan. Zelfs zonder dat je het lief vraagt.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zei dat er geen mannen zijn die op dit moment geïnteresseerd zijn in me. Of in elk geval iets dergelijks
Ik leer echt zoveel hier.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik vraag me altijd achteraf pas af of t wel handig wasquote:Op maandag 16 mei 2016 19:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind het cool hoe open jij altijd bent
dat weet ik. Geen interessequote:Op maandag 16 mei 2016 19:30 schreef yats het volgende:
[..]
Uitstraling bied zich vast vrijwillig aan. Zelfs zonder dat je het lief vraagt.
maar das t enige? Hard neuken?quote:
Wat kan er niet handig aan zijn?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vraag me altijd achteraf pas af of t wel handig was
Neequote:Op maandag 16 mei 2016 19:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal ik jou eens een keertje domineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |